Hiket Hikarit Yms

Mikä ongelma ihmisillä on kun tarttee haukkuu hikeks yms. Joillain on vaan parempi muisti eikä ne ees välttämättä lue paljoa kokeisiin, Jos joku on hyvä urheilussa ei sitä haukuta. sitä paitsi ilman viisaita ihmisiä (hiket ) ei tässä yhteis kunnassa mikään toimisi. Hiket olkaa ylpeitä itsestänne olette yhteiskunnan tuki pilari ja tulevaisuuden rikas kouluttautunut veron maksajisto !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ilmianna
Jaa

16 Vastausta

Se on niin tyhmää kun haukutaan hikeksi kun on hyvä koulussa.
Ilmianna
Jaa
Up
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Nostetta
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
noste3 kirjoitti:
Nostetta
Top10 koht
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
tämä on piilo pUPutus
Ilmianna
Jaa
Trolololooooooooo
Ilmianna
Jaa
Nonii riitti sitte toi pelleily kauhee spämmi meneillää
Ilmianna
Jaa
Ja ongelma oli?
Ilmianna
Jaa
Ei kannata ottaa niin tosissaan sitä hikeks haukkumista ote oon hyväksyny sen
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Jotku voi haukkuu hikeks,jos ne on kateellisii . Mun luokal on yks jota on haukuttu tai sanottu hikeks. Mun kaverit on melkee hikkejä. Ne saa ysei ja on saanu kerra 10 . Tää mun luokkalainen sai vissii hissast 10 joskus seiskal. Pojat oli sillee, et ei voi saada niin hyvää. Kyl se minustkii on vähän ihme.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
TrÅåååål
Ilmianna
Jaa
ooks vähä MANNE :DDD
Ilmianna
Jaa
Älä syötä trollia (hahaa mä teen niin)
Ilmianna
Jaa
Muakin haukuttiin joskus hikeksi, mutta siitä sain vaan lisäpotkua. Yläasteelta pois 9,8 keskiarvolla. ;)
Ilmianna
Jaa
Nii
Ilmianna
Jaa
mulla oli 7lk keskiarvo 8,1, 8lk 9,5 ja ulos yläasteelta 9,6 :)
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Hiket Hikarit Yms

Mikä ongelma ihmisillä on kun tarttee haukkuu hikeks yms. Joillain on vaan parempi muisti eikä ne ees välttämättä lue paljoa kokeisiin, Jos joku on hyvä urheilussa ei sitä haukuta. sitä paitsi ilman viisaita ihmisiä (hiket ) ei tässä yhteis kunnassa mikään toimisi. Hiket olkaa ylpeitä itsestänne olette yhteiskunnan tuki pilari ja tulevaisuuden rikas kouluttautunut veron maksajisto !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta