Olin kerran myymässä koulumme puolesta karkkirasioita. Tuttuun tapaan koputin oveen ja kysyin saisiko olla namusia. No yhdellä kerralla oven avsi noin 50 vuotias mies. Hän pyysi ystävällisesti minut siään ja meninhän minä sitten. Kesken kaiken hän alkoi esittelemään hänen suurta vekotintaan tai aluksi se vekottimelta näytti. Hän pyöritteli sitä kädessään edes takaisin ja kysyi useaan otteeseen haluaisinko jotain suuhun pantavaa viitaten tähän. No sitten minä myönnyin ja aloin syömään aluksi tietenkin kuorin tämän banaanin. Hieman raaka se oli mutta muuten hyvää. Sen syötyäni hän otti pallonsa esiin no kysyin mitä hän aikoo nyt ja hän vastasi: Voisitko painella näitä kun on niin kovat. No aloin sitten puristelemaan ja mehut siitä vain tuppas tulemaan ulos. Puristeltuani vähän aikaa hän otti mandariinit käsistänni ja vei tehosekottimeen. Sen jälkeen oimme hedelmä mehua. No aloin sitten vihjailla niistä namusista kunnes vanha ukko sanoi: Ainiin en minä mitään karkkia syö luulin että tarkotit noita namusia. Olin hetken hämilläni ja ajattelin eii. En halunnut myyd uusia muffinssi hiuspinnejäni ja suutuin ja sanoin no ei tod lähdin ja The End
Namusia
Namusiiiiiiiiiiii
3
2877
Vastaukset
- nispenispe
Uuuuhhh ;-)
- hjarmo
Halutaan seksisuhdetta naiseen.. Olen kuudenkymmenen mies. Voi olla, että vakavempikin suhde on mahdollinen. Sopusuhtasen näköinen nainen otappa yhteyttä kotkasta tai lähi ympäristtöstä. [email protected]
- Eppppppuulii
Aika kova!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663235
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272293Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681859Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t281775Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161411- 281381
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61276Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja291261Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101187Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631177