Kyllä se vaan on niin että Sonera se on luotettavin, ja hyvin operaattori mitä markkinoilla on.
Ja kuuluvuus on hyvä joka paikassa.
Soneralla laskut pitävät paikkaansa,eikä tule tuplalaskuja kuten eräissä(Saunalahti).
Sonera se on vaan paras
31
2002
Vastaukset
- mikko
IKINÄ ei ole mulle tullut tuplalaskua Saunalahdelta! Revi siitä.
- Kessu
Mutta hyvin ymmärrettävistä syistä, koska en ole riskiä ottanut, mutta tunnen muita joilla on käynyt noin ikävästi.
ps. pitääkö lähettää documenttia. - Autolaturi
Jaahas, no sehän on hyvä että meidän mikolle ei ole tullut tuplalaskuja Saunalahdelta, sittenhän kaikilla menee hyvin.
Saunalahtihan on hyvä operaattori BUAHAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!! REVI SIITÄ - Autolaturi
Kessu kirjoitti:
Mutta hyvin ymmärrettävistä syistä, koska en ole riskiä ottanut, mutta tunnen muita joilla on käynyt noin ikävästi.
ps. pitääkö lähettää documenttia.Laita dokumenttia nähtäväksi, niin muutkin näkee miten hyvä vain Saunalahti on...
- jokaisella meillä on dna
Eihän Sonerassa muuta vikaa kuin et suurimmaksi osaksi ulkomaalaisomistuksessa ja lähes kallein vaihtoehto ,jonkun acn:n jälkeen.
Itsellä on Dna ja olen hyvin tyytyväinen, niin kuuluvuuteen kuin hintatasoon.
Ja kaikki maksamani eurot jää kotimaahan ja myös omaan maakuntaan ,eikä jonkun osakkeenomistajan taskuun.- BigJorma
Dna edelleen kaikilta toiminnoiltaan syvältä perseestä vertaa mihin tahansa muuhun operaattoriin
maakuntien korkeat veroprossat johtuu siitä kun kunnat ja kaupungit omistaa entisten puhelinyhtiöiden osakkeiden kautta finnettiä ja denaa eli veronmaksajat noissa entisissä puhelinosuuskuntien paikoissa maksavat dna tappiot korkeissa veroäyreissä ja heikkenevissä kuntapalveluissa - huh huh
BigJorma kirjoitti:
Dna edelleen kaikilta toiminnoiltaan syvältä perseestä vertaa mihin tahansa muuhun operaattoriin
maakuntien korkeat veroprossat johtuu siitä kun kunnat ja kaupungit omistaa entisten puhelinyhtiöiden osakkeiden kautta finnettiä ja denaa eli veronmaksajat noissa entisissä puhelinosuuskuntien paikoissa maksavat dna tappiot korkeissa veroäyreissä ja heikkenevissä kuntapalveluissaKyllä olet ihan pimeä
Tommosta skeidaa ei ennen ole danaa vastaan tullutkaan.
Ota lääkkeesi - ainakaan
BigJorma kirjoitti:
maakuntien korkeat veroprossat johtuu siitä kun kunnat ja kaupungit omistaa entisten puhelinyhtiöiden osakkeiden kautta finnettiä ja denaa eli veronmaksajat noissa entisissä puhelinosuuskuntien paikoissa maksavat dna tappiot korkeissa veroäyreissä ja heikkenevissä kuntapalveluissaBigJormasta mitään seriffiä tälle palstalle. Tollaiset uhoajat ja puolueelliset pöntöt ei nimittäin sovi seriffiksi. Ja se aiempi palopuhe minkä BigJorma väsäsi, poistettiinkin näköjään. Ylläpidon toimesta, kiitos heille.
- avainlippu!
Soneraan en koske pitkällä tikullakaan, siinä ei ole mitään niin hyvää ja ylivertaista muihin verrattuna. Moni vaan tuijottaa siihen nimeen ja siihen kun laumasielut hommaa "mä otan S:n kun muillakin on" perusteluineen. On niitä ongelmia Sonerallakin mutta niistä ei puhuta ja niitä ongelmia hyssytellään, täälläkin. Ja täällä varsinkin.
Mä suosin SUOMALAISTA ja siksi käytän vain täysin suomalaisia operaattoreita. Lienee turhaa sanoa mitkä operaattorit kyseessä.- aake
miksi sonera on suosituin?
miksi suurin osa suomalaisista käyttää sitä jos se olis kallein?
PASKAPUHETTA ja panettelua dana-leirin taholta!!!!
Kokemuksia on danasta ja tuli niin helvetin kalliiksi kun laskuttivat moneen kertaan samaa laskua ja ylimääräistä vielä päälle. Onneksi sain osa takasin kun kuluttajaasiamies auttoi reklamaation tekemisessä. Luottamus firmaan meni ton takia. - juu
aake kirjoitti:
miksi sonera on suosituin?
miksi suurin osa suomalaisista käyttää sitä jos se olis kallein?
PASKAPUHETTA ja panettelua dana-leirin taholta!!!!
Kokemuksia on danasta ja tuli niin helvetin kalliiksi kun laskuttivat moneen kertaan samaa laskua ja ylimääräistä vielä päälle. Onneksi sain osa takasin kun kuluttajaasiamies auttoi reklamaation tekemisessä. Luottamus firmaan meni ton takia.Sonera-leiri on paljon pidempään panetellut Dna-leiriä niin että se siitä panettelusta. Ei mitään panettelua, sanompa vaan että suomalaiset on sopulikansaa joka seuraa kuin hai laivaa, osaamatta ajatella järjellään. Mitä hyvää on oikeasti Sonerassa?? Mä en oo vieläkään keksinyt, kuuluvuus ei yhtään sen parempi, vaikka toista väittävät, täälläpäin on dnalla ja Elisalla parempi kuuluvuus kuin Soneralla. no mitäs ne laskujutut sit? On niitä Sonerallakin ollut, vaan niistä ei sais ääneen puhua, kuitenkin sit paljon mesotaan dnan laskutusongelmista jotka on alunperinkin koskettanut pientä osaa asiakkaista ja noi laskutusongelmat on jäänyt taakse jo kun systeemit on saatu pelaamaan. Entäs aspa sit? Soittelin tos just männä päivänä ja eipä montaa sekkaa kulunut kun aspan täti dnalla vastas ja oli ystävällinen ja saatiin se mun asia hoidettua, entä Soneralla? aikoinaan sain jatkuvasti soitella Soneralle ja aina sama tyly linja. vaan enpä soita enää.
- Autolaturi
juu kirjoitti:
Sonera-leiri on paljon pidempään panetellut Dna-leiriä niin että se siitä panettelusta. Ei mitään panettelua, sanompa vaan että suomalaiset on sopulikansaa joka seuraa kuin hai laivaa, osaamatta ajatella järjellään. Mitä hyvää on oikeasti Sonerassa?? Mä en oo vieläkään keksinyt, kuuluvuus ei yhtään sen parempi, vaikka toista väittävät, täälläpäin on dnalla ja Elisalla parempi kuuluvuus kuin Soneralla. no mitäs ne laskujutut sit? On niitä Sonerallakin ollut, vaan niistä ei sais ääneen puhua, kuitenkin sit paljon mesotaan dnan laskutusongelmista jotka on alunperinkin koskettanut pientä osaa asiakkaista ja noi laskutusongelmat on jäänyt taakse jo kun systeemit on saatu pelaamaan. Entäs aspa sit? Soittelin tos just männä päivänä ja eipä montaa sekkaa kulunut kun aspan täti dnalla vastas ja oli ystävällinen ja saatiin se mun asia hoidettua, entä Soneralla? aikoinaan sain jatkuvasti soitella Soneralle ja aina sama tyly linja. vaan enpä soita enää.
Kuka muka kieltää Soneran moittimisen?
Ja kyllä täällä aika kovalla äänellä Soneraa kehuvia moititaankin, että älä jauha joutavia...
Ja sanonpa vaan että Saunalahedn saisi lahteen upottaa,ja DNA:n vetää vessasta alas...
Jos sinulla DNA kerran hyvin toimii(niinkuin kirjoitit)niin miksi soitit asiakaspalveluun?
En minä soita Soneran asiakaspalveluun vain sen takia että testaisin että kuinka äkkiä sieltä minulle vastattaisiin. - vastauksia
Autolaturi kirjoitti:
Kuka muka kieltää Soneran moittimisen?
Ja kyllä täällä aika kovalla äänellä Soneraa kehuvia moititaankin, että älä jauha joutavia...
Ja sanonpa vaan että Saunalahedn saisi lahteen upottaa,ja DNA:n vetää vessasta alas...
Jos sinulla DNA kerran hyvin toimii(niinkuin kirjoitit)niin miksi soitit asiakaspalveluun?
En minä soita Soneran asiakaspalveluun vain sen takia että testaisin että kuinka äkkiä sieltä minulle vastattaisiin.vastauksia:
kyseessä ollessa puhelussa ei ollut syynä mikään epäkohta vaan eräs muu asia joka hoitui siltä istumalta, erään tapahtuman päivämäärän siirtäminen oli kyseessä. Ja sain palvelua, hyvää sellaista. Enkä minäkään soittanut testatakseni, en minkään operaattorin aspaan ole testatakseni soitellut, olen aina soittanut todellisesta syytä. Soneran aspaan aikoinaan soitin teknisistä toimimattomuusjutuista, sain tylyä palvelua.
Minun puolestani seuraavat saisivat upota mereen, Sonera Telefinland-kusetuksineen, ACN ja eräs muukin firma (ei Elisa eikä dna). - marjaterttu
kyllä on niin tosi ett suurin osa suomalaissista (minäkin)käyttää soneraa. tarkoitatsä että suomalaiset on tyhmiä? jokainenhan haluu edullisesti hyvää palveluu eikä haluu tuplalaskutusta.
jos sun mielestä suurin osa suomalaisista on tyhmii niin kato vaan itte sinne peiliin. sieltä taitaa se suurin tomppeli löytyä!
ps. elisakin on täysin suomalainen - Poju
juu kirjoitti:
Sonera-leiri on paljon pidempään panetellut Dna-leiriä niin että se siitä panettelusta. Ei mitään panettelua, sanompa vaan että suomalaiset on sopulikansaa joka seuraa kuin hai laivaa, osaamatta ajatella järjellään. Mitä hyvää on oikeasti Sonerassa?? Mä en oo vieläkään keksinyt, kuuluvuus ei yhtään sen parempi, vaikka toista väittävät, täälläpäin on dnalla ja Elisalla parempi kuuluvuus kuin Soneralla. no mitäs ne laskujutut sit? On niitä Sonerallakin ollut, vaan niistä ei sais ääneen puhua, kuitenkin sit paljon mesotaan dnan laskutusongelmista jotka on alunperinkin koskettanut pientä osaa asiakkaista ja noi laskutusongelmat on jäänyt taakse jo kun systeemit on saatu pelaamaan. Entäs aspa sit? Soittelin tos just männä päivänä ja eipä montaa sekkaa kulunut kun aspan täti dnalla vastas ja oli ystävällinen ja saatiin se mun asia hoidettua, entä Soneralla? aikoinaan sain jatkuvasti soitella Soneralle ja aina sama tyly linja. vaan enpä soita enää.
Itselläni on ollut soneran liittymä jo vuosia alkuunsa työn puolesta ja nyt myöskin omassa kännyssä. Valttina on ollut kuuluvuus ja toimivuus eri puolilla suomea.Se kuka putiikin omistaa on yks ja sama asia niin kauan kun homma toimii. Omissa laskuissa ei ole ollut epäselvyyksiä koko aikana ja kaiken voi tarkistaa tarvittaessa netistä.Tosin makuasioista ei kannata kiistellä.
- avainlippu
marjaterttu kirjoitti:
kyllä on niin tosi ett suurin osa suomalaissista (minäkin)käyttää soneraa. tarkoitatsä että suomalaiset on tyhmiä? jokainenhan haluu edullisesti hyvää palveluu eikä haluu tuplalaskutusta.
jos sun mielestä suurin osa suomalaisista on tyhmii niin kato vaan itte sinne peiliin. sieltä taitaa se suurin tomppeli löytyä!
ps. elisakin on täysin suomalainenEnpä pidä itseäni tomppelina vaikka kotimaisia suosin. Pikemmin juuri päinvastoin.
Tiedän että Elisa on täysin suomalainen, samoin dna ja molemmat kelpaa mulle. - essi
Poju kirjoitti:
Itselläni on ollut soneran liittymä jo vuosia alkuunsa työn puolesta ja nyt myöskin omassa kännyssä. Valttina on ollut kuuluvuus ja toimivuus eri puolilla suomea.Se kuka putiikin omistaa on yks ja sama asia niin kauan kun homma toimii. Omissa laskuissa ei ole ollut epäselvyyksiä koko aikana ja kaiken voi tarkistaa tarvittaessa netistä.Tosin makuasioista ei kannata kiistellä.
mullakin on ollu sonera jo vuosikausia. Välillä oli kakkosliittymänä radiolinja ja dna. eipä ole ollu pahaa sanaa radiolinjasta, vaikka siitä nyt jo oonki luopunut. sensijaan dna.n laskutussekoilut sai mut raivon valtaan. enempää ongelmii en haluu ittelleni ja se siitä.
ja... mullekin on ihan se ja sama kuka omistaa firman kunhan kaikki toimii kunnolla ja laskutukseen voi luottaa, siis ettei aina tarvis epätoivoisena yrittää soitella asiakaspalveluun. myös puheaikahyvitysten kanssa mulla oli jatkuvasti ongelmii. nyt jo onneksi oon päässy irti siitä kurjasta firmasta. - tarkkaan
avainlippu kirjoitti:
Enpä pidä itseäni tomppelina vaikka kotimaisia suosin. Pikemmin juuri päinvastoin.
Tiedän että Elisa on täysin suomalainen, samoin dna ja molemmat kelpaa mulle.... ettet vaan vaihda sitä Saab 99:ä uudempaan, se saattaa olla GM:n omistuksessa tehty. Vai etkö ajakaan Saabilla, mitä ?.. suomalaistahan sinä kuulemma suosit. Onnea valisemallasi tiellä, esim vaateostokset on varmaan melkoista helvettiä kun kotimaisten valmistajien valikoima on aika minimaalinen ja hinnoissa on puolet suomi-lisää, helppohan sitä on pyytää kun tyhmät maksaa.
- avainlippu
tarkkaan kirjoitti:
... ettet vaan vaihda sitä Saab 99:ä uudempaan, se saattaa olla GM:n omistuksessa tehty. Vai etkö ajakaan Saabilla, mitä ?.. suomalaistahan sinä kuulemma suosit. Onnea valisemallasi tiellä, esim vaateostokset on varmaan melkoista helvettiä kun kotimaisten valmistajien valikoima on aika minimaalinen ja hinnoissa on puolet suomi-lisää, helppohan sitä on pyytää kun tyhmät maksaa.
V--tuilkaa vaan mutta aina kannattaa suosia suomalaista. Järjen käyttö ei oo kiellettyä, jos valikoimassa ei ole suomalaista niin tottakai silloin valitaan ulkomainen. Mut kun kerran puhutaan operaattoreista niin voi valita suomalaisen, tai sit ulkomaisen. Kaiken kukkuraks, se suomalainen ei oo yhtään sen huonompi tai kalliimpi mitä tulee operaattorijuttuihin. Enkä mä osta Lidlistä saksalaista makkaraa kun Prismasta tai Cittarista saa suomalaista. Tää nyt vaan esimerkiks. Enkä omista autoa, on turhaa omistaa koska julkinen liikenne pelaa hyvin, joten spekuloinnit voi jättää omaan arvoonsa.
- marjaterttu
avainlippu kirjoitti:
V--tuilkaa vaan mutta aina kannattaa suosia suomalaista. Järjen käyttö ei oo kiellettyä, jos valikoimassa ei ole suomalaista niin tottakai silloin valitaan ulkomainen. Mut kun kerran puhutaan operaattoreista niin voi valita suomalaisen, tai sit ulkomaisen. Kaiken kukkuraks, se suomalainen ei oo yhtään sen huonompi tai kalliimpi mitä tulee operaattorijuttuihin. Enkä mä osta Lidlistä saksalaista makkaraa kun Prismasta tai Cittarista saa suomalaista. Tää nyt vaan esimerkiks. Enkä omista autoa, on turhaa omistaa koska julkinen liikenne pelaa hyvin, joten spekuloinnit voi jättää omaan arvoonsa.
minäpä käyn mm. Lidlissä ostoksilla, koska siellä on hyviä ja edullisia tavaroita, eikä välttämättä suomalaisia.
Ajelen ranskalaisella Peugeotilla (siis niin paha mä oon! hyi!)
mun kännykkäni on Siemens (edellinen Nokia ja sitä edellinen Ericsson). No hyi, kylläpäs mä oon paatunut!!
Käyn vuosittain lomalla ulkomailla kuluttamassa eurojani muualla, välillä Afrikassa, välillä Aasiassa. No HYI!!!!
yksikin hyvä syy, miksi mun pitäisi suosia operaattoria, joka ei toimi kunnolla, ja vain siksi että se on suomalainen??? NO HALOO HEI!!! - avainlippu
marjaterttu kirjoitti:
minäpä käyn mm. Lidlissä ostoksilla, koska siellä on hyviä ja edullisia tavaroita, eikä välttämättä suomalaisia.
Ajelen ranskalaisella Peugeotilla (siis niin paha mä oon! hyi!)
mun kännykkäni on Siemens (edellinen Nokia ja sitä edellinen Ericsson). No hyi, kylläpäs mä oon paatunut!!
Käyn vuosittain lomalla ulkomailla kuluttamassa eurojani muualla, välillä Afrikassa, välillä Aasiassa. No HYI!!!!
yksikin hyvä syy, miksi mun pitäisi suosia operaattoria, joka ei toimi kunnolla, ja vain siksi että se on suomalainen??? NO HALOO HEI!!!Siis sanokaa herrantähden mikä vika suomalaisissa muka on? Eikö kuulu? Taitaa vaan olla psykologinen käsitys tuo ettei muka kuulu. Mulla on juuri tasan toisinpäin, Sonera kuuluu kaikista heikoimmin, suomalaiset parhaiten. Faktaa kivenkovaa on se että mikään operaattori ei täysin aukottomasti kuulu jokapaikassa. Sen myöntää jopa operaattorit itsekin.
Ja mitä tulee tuohon, muuhun, pitää järkeä käyttää. Jos ei ole valinnanvaraa niin eipä silloin oikein voi suomalaista suosia. Suomessa ei ole omaa automerkkiä, Suomessa on autotehdas kyllä mutta lisenssillä tehdään ulkomaiset autot. Kännyköissäkään ei enää suomalaisia ole, Nokia on vain nimeksi suomalainen, pääkonttori täällä joo, omistus maailmalla, tuotanto...missä lie indokiinassa. Benefonkaan ei ole enää suomalainen kuin nimeksi.
Eiköhän ne Lidlin hintatasot ole aikalailla samaa suomalaisten ketjujen kanssa, on tullut tehtyä hintavertailua ja kaksi suomalaisketjua, Cittari ja Prisma pystyy täysin samaan hintatasoon kuin Lidl, tuotteet kuitenkin on kotimaisia toisin kuin Lidlillä.
Asiassa on sekin pointti, meiltä viedään kaikkea pois, kansallisomistus ja omavaraisuus vähenee, miksi? Miksi häpeämme olla suomalaisia (tai en minä mutta näköjään moni muu) ja miksi ei saisi olla mitään omaa? Otetaan taas vertailukohteeksi Ranska jossa väki on ylpeitä omasta maastaan, kansalaisuudestaan, omavaraisuudestaan, kielestään ja kulttuuristaan. Koittakaapa ranskalaisille ehdottaa että myisivät jotain omaansa muualle..ei onnistu!
Ollaan ylpeitä suomalaisuudestamme, omavaraisuudestamme ja kansallisomistuksestamme, kulttuuristamme. Kaikki mitä on omaa, jää jälkipolvillekin joka varmasti osaa sitä arvostaa paljon enemmän kuin tämä nykyinen "kiihkokansainvälinen" polvi. - Jamppa
avainlippu kirjoitti:
Siis sanokaa herrantähden mikä vika suomalaisissa muka on? Eikö kuulu? Taitaa vaan olla psykologinen käsitys tuo ettei muka kuulu. Mulla on juuri tasan toisinpäin, Sonera kuuluu kaikista heikoimmin, suomalaiset parhaiten. Faktaa kivenkovaa on se että mikään operaattori ei täysin aukottomasti kuulu jokapaikassa. Sen myöntää jopa operaattorit itsekin.
Ja mitä tulee tuohon, muuhun, pitää järkeä käyttää. Jos ei ole valinnanvaraa niin eipä silloin oikein voi suomalaista suosia. Suomessa ei ole omaa automerkkiä, Suomessa on autotehdas kyllä mutta lisenssillä tehdään ulkomaiset autot. Kännyköissäkään ei enää suomalaisia ole, Nokia on vain nimeksi suomalainen, pääkonttori täällä joo, omistus maailmalla, tuotanto...missä lie indokiinassa. Benefonkaan ei ole enää suomalainen kuin nimeksi.
Eiköhän ne Lidlin hintatasot ole aikalailla samaa suomalaisten ketjujen kanssa, on tullut tehtyä hintavertailua ja kaksi suomalaisketjua, Cittari ja Prisma pystyy täysin samaan hintatasoon kuin Lidl, tuotteet kuitenkin on kotimaisia toisin kuin Lidlillä.
Asiassa on sekin pointti, meiltä viedään kaikkea pois, kansallisomistus ja omavaraisuus vähenee, miksi? Miksi häpeämme olla suomalaisia (tai en minä mutta näköjään moni muu) ja miksi ei saisi olla mitään omaa? Otetaan taas vertailukohteeksi Ranska jossa väki on ylpeitä omasta maastaan, kansalaisuudestaan, omavaraisuudestaan, kielestään ja kulttuuristaan. Koittakaapa ranskalaisille ehdottaa että myisivät jotain omaansa muualle..ei onnistu!
Ollaan ylpeitä suomalaisuudestamme, omavaraisuudestamme ja kansallisomistuksestamme, kulttuuristamme. Kaikki mitä on omaa, jää jälkipolvillekin joka varmasti osaa sitä arvostaa paljon enemmän kuin tämä nykyinen "kiihkokansainvälinen" polvi.Onko lidlillä oma liittymä?
Vai mitä lidl tähän asiaan kuuluu? - avainlippu
Jamppa kirjoitti:
Onko lidlillä oma liittymä?
Vai mitä lidl tähän asiaan kuuluu?Ei ole ei, muuten vaan keskustelu alkoi rönsyillä suomalaisuuden suosimiseen noin yleensä. :)
- avainlippu,
Jamppa kirjoitti:
Onko lidlillä oma liittymä?
Vai mitä lidl tähän asiaan kuuluu?Ei ole ei, muuten vaan keskustelu alkoi rönsyillä suomalaisuuden suosimiseen noin yleensä. :)
(Jos tää tulee kahteen kertaan niin syy on proxy error johon taas kerran törmäsin. :( ) - marjaterttu
avainlippu kirjoitti:
Siis sanokaa herrantähden mikä vika suomalaisissa muka on? Eikö kuulu? Taitaa vaan olla psykologinen käsitys tuo ettei muka kuulu. Mulla on juuri tasan toisinpäin, Sonera kuuluu kaikista heikoimmin, suomalaiset parhaiten. Faktaa kivenkovaa on se että mikään operaattori ei täysin aukottomasti kuulu jokapaikassa. Sen myöntää jopa operaattorit itsekin.
Ollaan ylpeitä suomalaisuudestamme, omavaraisuudestamme ja kansallisomistuksestamme, kulttuuristamme. Kaikki mitä on omaa, jää jälkipolvillekin joka varmasti osaa sitä arvostaa paljon enemmän kuin tämä nykyinen "kiihkokansainvälinen" polvi.kuten kirjoitin: käytän jokapäiväisissä toiminnoissani kaikenlaista ulkolaista ja keskustelu rupesi rönsyilemään.
mun pointtini kuitenkin oli:
MIKSI mun pitäis käyttää suomalaista operaattoria, jos joku vaikkakin ulkolainen operaattori hoitaa hommat paljon paljon paremmin kuin se kolmikirjaiminen kotimainen?
älä vaan rupea saarnaamaan mulle että ongelmat on ohi!
mun kohdaltani tosin ovat ohi koska olen päässyt jo eroon liittymästä, tosin melkoisten hankaluuksien jälkeen. vielä kuukausikaupalla laskutettiin olemattomia vaikkei ollut edes käytössä mulla. ystäväni on vielä (vähän aikaa) tuon firman asiakas ja ongelmia on edelleenkin, näytti mulle kummallisia laskujaan. eikä hän päässyt sinne kuuluisaan asiakaspalveluunkaan vaikka jonotti pitkään. joten se siitä loistavasta palvelusta! - avainlippu
marjaterttu kirjoitti:
kuten kirjoitin: käytän jokapäiväisissä toiminnoissani kaikenlaista ulkolaista ja keskustelu rupesi rönsyilemään.
mun pointtini kuitenkin oli:
MIKSI mun pitäis käyttää suomalaista operaattoria, jos joku vaikkakin ulkolainen operaattori hoitaa hommat paljon paljon paremmin kuin se kolmikirjaiminen kotimainen?
älä vaan rupea saarnaamaan mulle että ongelmat on ohi!
mun kohdaltani tosin ovat ohi koska olen päässyt jo eroon liittymästä, tosin melkoisten hankaluuksien jälkeen. vielä kuukausikaupalla laskutettiin olemattomia vaikkei ollut edes käytössä mulla. ystäväni on vielä (vähän aikaa) tuon firman asiakas ja ongelmia on edelleenkin, näytti mulle kummallisia laskujaan. eikä hän päässyt sinne kuuluisaan asiakaspalveluunkaan vaikka jonotti pitkään. joten se siitä loistavasta palvelusta!Ok, en saarnaa. Mutta todettu juttuhan se on jo ja kriittisesti ko. kolmikirjaimiseen operaattoriin suhtautuneetkin jo myöntävät että parannusta on tapahtunut. Itselläni ei ole ongelmia ollut lainkaan, usean vuoden ajan olen sentään ollut asiakas heillä.
Mutta älä sinä sitten tyrkytä mulle sitä ulkomaista. Itseasiassa mulla on niin voimakkaat antipatiat ko. firmaa kohtaan että vaikka ei edes olisi ulkomainen, mä tuskin sitä siltikään käyttäisin. Täytyy vain sanoa että omalla kohdallani tuo ko. pulju on mokaillut ja paljon, mm. huonoa palvelua, laskutussotkuja, teknistä ongelmaa ym. Oon nimittäin joskus ollut tuon nyk. ulkomaisenkin asiakas. - marjaterttu
avainlippu kirjoitti:
Ok, en saarnaa. Mutta todettu juttuhan se on jo ja kriittisesti ko. kolmikirjaimiseen operaattoriin suhtautuneetkin jo myöntävät että parannusta on tapahtunut. Itselläni ei ole ongelmia ollut lainkaan, usean vuoden ajan olen sentään ollut asiakas heillä.
Mutta älä sinä sitten tyrkytä mulle sitä ulkomaista. Itseasiassa mulla on niin voimakkaat antipatiat ko. firmaa kohtaan että vaikka ei edes olisi ulkomainen, mä tuskin sitä siltikään käyttäisin. Täytyy vain sanoa että omalla kohdallani tuo ko. pulju on mokaillut ja paljon, mm. huonoa palvelua, laskutussotkuja, teknistä ongelmaa ym. Oon nimittäin joskus ollut tuon nyk. ulkomaisenkin asiakas.En ole tyrkyttänyt mitään, vain kertonut omista valinnoistani.
NIIN .... katsos omista (mahdollisesti myös tuttavapiirin) kokemuksista muodostuu kuva firmasta, jolta ostat palveluja. minulla on kokemuksia molemmista kyseessä olevista ja siitä kolmikirjaimisesta niin paljon harmia ja kustannuksia. sensijaan olen edelleen sen toisen asiakas, ja vain siksi koska VIELÄ ei ole ollut mitään ongelmia. jos niitä tulee tietenkin vaihdan johonkin muuhun (vaan en siihen kolmikirjaimiseen)
myönnän kyllä että joillakin on ollut ongelmia molempien tai vain toisen kanssa, mutta se ei muovaa minun kuvaani firmasta jolta ostan palvelut. MINUN kokemukseni vaikuttavat MINUN valintoihini. siksi ei enää koskaan sitä kolmikirjaimista.
(meidän perheessä ei saa sanoo sitä rumaa sanaa, muuten tulee korville)
- ...
-Soneran asiakas haukkaa paskaa.-
- Maajussi
Sonera sen kouriintuntuvasti osoitti. Että viimeisetkin siteet ensimmäisen tilaisuuden tullen katkee. Voi kun vois vielä hyvän ja luotettavan yhteivoimin kustannetun verkon saada takaisin kansalle ennenkun sekin on kuralla.
- renki
Mitä Sonera sitten on tehnyt kouriintuntuvasti?
Ei Sonera ole kuralla! - vatsani
renki kirjoitti:
Mitä Sonera sitten on tehnyt kouriintuntuvasti?
Ei Sonera ole kuralla!on ihan jo kuralla tosta sonera-ylistyksestä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä29088Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?25335Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1725054Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa263659Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1793480Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss422997Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082729Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie342096Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky121974Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191915