"Sinussa puhuu saatana luciferin korkein musta enkeli. Kaikki kannabista maistaneet ovat saatanan mustassa messussa mukana. Tarkoitus on Suomessa tuhota johto, antaa Suomi Luciferille ja myydä mökit ismaelilaisille jotka kansainvaeltavat tänne Etelä-Amerikan suurimpien moskeijoiden laulussa- sama laulu jota lucifer osaa. Hänellä on yhdeksäspää laulupää, tällä laulaa niin kaunista musiikkia, jonka vain kannabiksen osaajat käyttävät. Nyt on kuudes sinetti murrettu, nyt jääneet Jeesuksen pojat eli sinetit, koskevat suurta painetta ja seuraavat sinetit menevät nopeammin ja nopeammin vähemmässä ajassa murroksiin. Silloin kannabiksen ottajat syövät ihmiset ja muuttuvat islamiin!!!!!
OLETTE PASKANARKOMAANEJA KANNABIS ON PAHOLAISEN paskaa JA TE OTATTE SITÄ!!! HÄHÄHÄHÄÄÄÄ
PASKANARKOMAANIENPASKAKEUHKOT JOISSA saatana ASUU!
AINOA JÄRKEVÄT TIE ON AMPUA KAIKKI JOTKA PITÄVÄT NUORISOMUOTIA JA LAITTELEVAT RAP KAPPALEITA SOIMAAN, JOISSA HALUTAAN, ETTÄ KAIKKI OTTAA PASKANARKOMAANIKANNABISTA!!!!!!
MINULLE EI MUUTEN HAUKUTA JATKUVASTI, OLEN JUMALAN TAHDON PUOLELLA JA JOS JUMALA KERTOO KORVAANI, ETTÄ TAPA JA SYÖ TUO IHMINEN NIIN MINÄ SEN TULEN TEKEMÄÄN JA SE KERTOO ETTÄ KANNABIKSEN KÄYTTÄJÄT TUHOTAAN. MINULLA ON YHTEYS JUMALAAN, OLEN NIITÄ HARVOJA, JOILLA ON KORKEIN TASO MAAILMASSA IHMISENÄ, OSAAN PUHUA ENKELTEN KANSSA JA HE VÄLITTÄVÄT ASIANI SUORAAN JUMALALLE!!!
HUOM! OLEN SUORASSA YHTEYDESSÄ LUOJAAN!!!!
Kannabis maistuu(ko)?
10
1154
Vastaukset
- samaloori
jep, toihan on se irti huumeista ry:n perustajan vanha teksti, sehän on joku uskovainen olevinaan, jehovantodistaja.
- 6584165415
Tuleva kouluampuja selvästi.
- BUBBLICIUS <3
Siltä kyllä vaikuttaa, sillä kannabis on jumalan kamaa, varsinkin bubblicius
- ei voi pitää paikkaa
Enpä oikein usko, olen lukenut että muinais juutalaisetkin ovat käyttäneet sitä, ja psalmissakin lukee että kaikki mitä maassa kasvaa on meidän käytössämme, jos se parantaa oloa niin sen käyttö ei voi olla syntiä, samalla tavalla voisit tuomita lääkkeetkin, niin kun Pirkko Jalovaara: ''lääkkeet ovat yksi tapa päästä saatanan valtaan'' tai suurin piirtein noin, lääkkeitäkin käytetään jotta pysyisimme elossa ja parantaaksemme oloamme ei ole syntiä, pitäisikö sitten kivuista alkaa kärsimään jos käytössämme on särkylääkkeitä, raamatussakin puhutaan ruumiillisesta hyvinvoinnista, ottakaa asioista selvää ennen kun kirjotatte tämmösiä..
- Tereffi
Kukas se "sinä" tässä on jolle tuo "korkein olento" kirjoittaa?
- Danko j
Toihan on aika mielisairasta läppää? Miksi kukaan haluaa tolleen kirjoittaa! Käsittämätöntä luciferjeesustelua hampusta.
- ghjkfghjdfghjdsgfhs
Tekstin kirjoittaja pohtii myös seuraavanlaista:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10849039 - Asiasta tietävä
ghjkfghjdfghjdsgfhs kirjoitti:
Tekstin kirjoittaja pohtii myös seuraavanlaista:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10849039Kirjoittaja on selvästi mielenvikainen.
- Musta Sambo
Peräsuolestani työntynyt musta käärme päästi pörähdykseltä kuulostavan pitkän naurun ja sukelsi sitten pönttöön jättäen jälkeensä lievästi valkosipulimaisen tuoksun.
- ei syntiä.
Kannabiksen synnillisyydelle ei ole ainutttakaan perustetta..
Lukekaa vaikka kannabiksen historiaa:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kannabis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1574950Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813606SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt352597SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het402253Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä962149Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?282046Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan632043Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja872003Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?
Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet211506Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin
Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään1051406