Moi,
minulla on DLink DSC2230-verkkokamera ja se toimii ongelmitta omassa verkossa, joskin n 5 sekunnin viiveellä.
Mutta miten sen saisi toimimaan netin kautta? Dlink kertoo, että uudemmat mallit saa suoraan mycloud-palveluun. Tämä ei kai tue cloud-palvelua, ei hyväksy kameraa netistä tuleva asennusohjelma.
Sen sijaan yksityiskäyttöön luvataan myDlink-palvelua, joka käyttää dlinkddns.com-osoitetta. Tein sinne tunnuksen, se meni ok, ja syötin ip-osoitteet ohjeen mukaan, mutta ei, en pääse tunnuksellani sivulle, joka kuvan pitäisi näyttää.
Johonkin on kai myös kameraan ilmoitettava tuo Dlink-osoite ja tunnukset, joilla se voi siirtää kuvaa verkkoon. En vain löydä kohtaa. Olen asentanut kameran uudelleen nyt 3 kertaa ja se toimii hienosti lähiverkossa. Mutta ADSL:n läpi (Telewell 510C) ulos se ei pääse.
Soitin yhdelle tutulle toiselle puolelle suomea ja hän kertoi IP-osoitteista ja ADSL-laitteen palomuurista jne. Oli aikamoinen sekamelska. Kaveri ehdotti että joku ilta voidaan ottaa etäyhteys ja hän katsoo. Asensin netistä ohjelman ja hän yritti yhteyttä, mutta ilmeisesti tuo palomuuri estää tämänkin yhteyden.
Alkaa epätoivo vallata alaa. Kaveri sanoi että ensin on saatava palomuuriin reikä ja sitten katsottava kameraa, mihin palvelimen IP-numero/osoite laitetaan. Itse en kyllä osaa näitä tehdä...
VERKKOKAMERA-aloittelijan ongelmia
onkelma-ville
0
249
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412755Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4242294Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212166Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182020Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1411769Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371699Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221226Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,11154- 741059
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67987