Silloin kun ikävä päässäni saa sanat, jotka tahtovat tulla kirjoitetuksi.
Usein mietin mikä juuri sinussa on se , joka muilta puuttuu.
Onko se vain omassa mielikuvituksessani. Tarve antaa sinulle merkitys, koska juuri sinua en voi saada?
Ne erityiset hetket, joita meillä on ollut näiden kaikkien vuosien aikana. Nekö kertovat sinun olevan juuri se oikea. Ja silti tiedän, tiedän..
On vain niin, että jos en saa puhua kanssasi edes muutamaa yhdentekevää lausetta, paisuu ikävä sydämessäni liian suureksi.
Kun olet lähelläni, annan kaiken muun hävitä maailmastani.
Mielessäni kuiskaan, jää. Älä mene pois.
http://www.youtube.com/watch?v=JF8BRvqGCNs
Kirjoitan sinulle
7
611
Vastaukset
- arrghh
Ihanasti kirjoitit. Suoraan sydämmestäsi. kirjoitit juuri omat tuntemukseni. Miksi et voi häntä saada? oletko aivan varma? Toivoisin niin, että teillä olisi joku mahdollisiis. voih, kielletty rakkaus on niin ikävää.
- Autoit minua
Kauniisti kirjoitat, kiitos. Se toi kyyneleet silmiini ja samalla oloon helpotusta.
On asioita, joita ei voi unohtaa, teki niille mitä tahansa. Sydän on niin täynnä ikävää, vaikka muuta itselleni selitän. - arrghh
Autoit minua kirjoitti:
Kauniisti kirjoitat, kiitos. Se toi kyyneleet silmiini ja samalla oloon helpotusta.
On asioita, joita ei voi unohtaa, teki niille mitä tahansa. Sydän on niin täynnä ikävää, vaikka muuta itselleni selitän.TODELLA RASKASTA !!!!!!!!!!! Olis joku tunteiden säätönappi takaraivossa, josta painaa.
- yhtä ainoaa
Miksi et sanonut niin. Olisin jäänyt. Jäisin vieläkin.
- Baijm/m/p.
Niinpä niin,,olisin voinut puhua ,muuta en uskaltanut ,en tiedä,sitä aikaa ,jotenkin se meni vain niin ,epäreilua sinua kohtaan ,tosi, I m sorry ja enemmänkin .Ihana sinä olet.kukka tyttö.:)
- selvitystä kaipaa
kuka on kukka tyttö?
- Pientä vinkkiä
kohteesta kenelle tuo kaikki kaunis kuuluu.
Olenko se minä, tuskin, mutta joku toinen saa tuon kaiken kauniin omakseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051170
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72483