Minulla on pieni mökki ja maapaikka saaristossa.Naapurit ovat kovin ilkeitä eivätkä hyvistä tavoista poiketen lainaa minulle mm. moottorisahaa kevyen kevätharvennuksen tekoon.
Arvoisat lukijat, onko teillä tietoa mistä voin ostaa edullisen moottorisahan ja kalastusvälineitä.
Kuittia en tarvitse.
kysyn neuvoa
10
173
Vastaukset
- mönkivä myyrä
Kymin asemalla on kuulemma myymälä josta saa edukkaita apparaatteja.En tiiä tarkkaa sijaintia kun en ole käynny.Ite tarvisin puutarhanhoitovälineitä.Myyäänkö siellä niitäkin halvalla??
- Asko Museomestaaja
Kouvolan hovista saa halvalla hyviä lausuntoja mutta ei sahoja.Minä tiedän.
- Paitsi että
Mistä näitä puupäitä oikein sikiää vai niitä samojako ne aina ovat?
- evp konttimurtaja
Miehikkälän suunnalta on tullut useita ja kyllä saaristolaisiakin on mukana.
Vuan on niin notta hyöki tarvihhevatten muottorisahhoo.
- saha soi
Jarzuhan noita vissiin kokemuksella myy.
- T Maunonen
Jaa sekö joka ei ole syntynyt kulta- eikä kenkälusikka suussaan?
Mutta mistä hän sen laastikauhan on sitten saanut?? - A Hirvonen
T Maunonen kirjoitti:
Jaa sekö joka ei ole syntynyt kulta- eikä kenkälusikka suussaan?
Mutta mistä hän sen laastikauhan on sitten saanut??Lienee syntynyt lumilapio suussaan kun on niin leveät jutut.
- J Eerola
A Hirvonen kirjoitti:
Lienee syntynyt lumilapio suussaan kun on niin leveät jutut.
Pönttöuuni suussa se on syntynnyt. Uuni on jo poistunut mutta se pönttöys jäi päähän.
- tanssiaiset
onko dieseli sahaa myynnissä,tulis halvemmaksi kuin bensavehkeellä työstäessä ja venäjän bensaa ei suositella käytettäväksi pienkoneissa...tarkoitus olisi tehdä koko kesän puuhommat,sahan pitäisi olla max.2-3v vanha mutta saa olla yhtä käytetty kuin osuuskaupan leskirouva
- henriikke
Ei dieseli nykyisin enää niin paljon halvempaa ole hanki Venäjän Viisumi ja käy Bensat sieltä tulee halavaksi.Ompa vittumaisia nuapureita kun eivät auta minä auttaisin sahhaisin ite ne sinun risukot voi kun oltais nuapureita.Kirjotellaan pusi pusi kullini.Kalastus välinneitä voi varastoo.T.Henriikke
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73573Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483