Tarvitsetko lastenhoitajaa Mikkeli alueelta?

Saan1

Moikka! Olen 17-vuotias. Opiskelen ensimmäistä vuotta lähihoitajaksi Etelä-Savon ammattiopistossa.
Olen ollut sekä TET-jaksoilla, että TOP-jaksoilla töissä lasten parissa. Etsin kesätöitä Mikkellistä ja olen tavoitettavissa koko kesän sekä pystyn tekemään töitä aina kun on tarve. Olen aina ollut kiinnostunut lapsista, kasvatuksesta sekä heidän kehityksestään. Pidän lapsista todella paljon ja tykkään puuhastella heidän kanssa. Tulen hyvin toimeen pikkusien kanssa ja minulle tärkeää on saada kontakti lapsiin. Minulla on myös 6 vuotias pikkuveli kotona jonka hoidosta minä huolehdin, sekä hoidan usein serkkuni pientä tyttöa joka on 1v ja 3kk. Minulla on kokemusta kaiken ikäisten lasten hoitamisesta.
Jos olette kiinnostuneita voitte ottaa minuun yhteyttä puh.

2

285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zena2013

Hei!

Meillä olisi tarvetta lastenhoitajalle. vai oletko saanut jo työpaikkaa? Laitatko yhteystietosi minulle sähköpostiin: [email protected]

• anne

Hei, vuoden vanha juttu näyttäisi olevan, mutta oletkohan tänäkin kesänä innostunut lapsenvahti hommista. tarvitsisimmme heinäkuuksi hoitajaa, arkena, ei välttämättä ihan joka päivä, laita viesti [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      91
      1661
    2. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      77
      1273
    3. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      183
      1254
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      55
      952
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      911
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      898
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      888
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      833
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      822
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      799
    Aihe