Moikka! Olen 17-vuotias. Opiskelen ensimmäistä vuotta lähihoitajaksi Etelä-Savon ammattiopistossa.
Olen ollut sekä TET-jaksoilla, että TOP-jaksoilla töissä lasten parissa. Etsin kesätöitä Mikkellistä ja olen tavoitettavissa koko kesän sekä pystyn tekemään töitä aina kun on tarve. Olen aina ollut kiinnostunut lapsista, kasvatuksesta sekä heidän kehityksestään. Pidän lapsista todella paljon ja tykkään puuhastella heidän kanssa. Tulen hyvin toimeen pikkusien kanssa ja minulle tärkeää on saada kontakti lapsiin. Minulla on myös 6 vuotias pikkuveli kotona jonka hoidosta minä huolehdin, sekä hoidan usein serkkuni pientä tyttöa joka on 1v ja 3kk. Minulla on kokemusta kaiken ikäisten lasten hoitamisesta.
Jos olette kiinnostuneita voitte ottaa minuun yhteyttä puh.
Tarvitsetko lastenhoitajaa Mikkeli alueelta?
Saan1
2
370
Vastaukset 2
- Zena2013
Hei!
Meillä olisi tarvetta lastenhoitajalle. vai oletko saanut jo työpaikkaa? Laitatko yhteystietosi minulle sähköpostiin: [email protected] - anne
Hei, vuoden vanha juttu näyttäisi olevan, mutta oletkohan tänäkin kesänä innostunut lapsenvahti hommista. tarvitsisimmme heinäkuuksi hoitajaa, arkena, ei välttämättä ihan joka päivä, laita viesti [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1162406Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???381471Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6421004- 106993
- 71962
- 97888
- 48875
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76700- 70696
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31686