Opettajan täytyy osata olla humoristinen. Se vaikuttaa positiivisesti oppilaisiin. Täytyy tehdä selvää, että oppilaat ovat ymmärtäneet kerrotun asian, ja täytyy opettaa oppilaat itsenäisiksi, joka tarkoittaa että ei sanota "menkää nyt siistiin jonoon ja peskää kädet" vaan antaa oppilaiden tehdä se ohjeitta. Jos niin ei tehdä, voi sanoa. Silti opettajilta kuria, ettei luokka pääse räjähtämään jutteluksi ja toisten luona ravaamiseksi. Silti aina myös mukava opettaja on ihana :)
Tällainen opettaja olisi paras.
perusteet hyvästä opettajasta varhaisnuoren näkökulmasta
12-vuotias
3
234
Vastaukset
- 51-vee ja silleen
JOS sinä (vietin aloittaja) olet 12-vuotias, niin minä olen 5-vuotias.
- hooiivee
kui
- opex
MInä muuten mietin ihan samaa kuin hooiivee. Olen aika paljon lukenut 12-13 -vuotiaiden tekstejä ja kuunnellut heidän ajatuksiaan siitä, millainen on hyvä ope, ja juurikin tuollaista settiä sieltä usein tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614148KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1092646Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452172- 241823
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?281799- 281556
- 171350
- 1131193
- 551173
- 311168