Jep! Heitetään tänne keskusteluun tapaus joka on vaivannut minua jo pitkään. Olin vuosia sitten mukana tilaisuudessa, jossa yli kymmenen vuotta minua vanhempi nainen ihastui minuun. Hän on hyvin kaunis ja nuorekas. Lisäksi olemme täydellisesti "samalla aaltopituudella". Olemme tavanneet erilaisissa tilaisuuksissa, tuon ensi tapaamisen jälkeen kymmeniä kertoja.
Välillämme ei ole kuitenkaan ollut mitään "sopimatonta", tarkoitan sellaista, jota en olisi uskaltanut kertoa vaimolleni. Minulla on nimittäin maailman paras vaimo minulle. Tämän olen kertonut myös tuolle minuun ihastuneelle henkilölle.
Siitä huolimatta hän haluaa aina seuraani ja on esittänyt useasti, että "suhteemme" ei voi johtaa muuhun kuin yhteiseen tulevaisuuteen(tulipas ylväästi!).
Tällainen ihastumisen kohteena oleminen voisi tietenkin nostaa kenen tahansa "itsetuntoa", enkä kiellä etteikö myös kohdallani olisi niin käynyt.
Kuitenkaan en missään nimessä enää tällä iällä halua alkaa "haihattelemaan".
Haluaisin olla minuun ihastuneen kanssa, kaveri, hyvä ystävä, jonka kanssa voisi silloin tällöin keskustella kaikesta elämään liittyvästä.
Hän on kuitenkin toistuvasti sanonut ja osoittanut, että hän haluaa mennä minun kanssa pidemmälle. Tämän vuoksi olen pyrkinyt ottamaan häneen etäisyyttä. Mutta "kaveruutemme" vain on muuttunut jollain tavalla myös minulle tärkeäksi.
Siis mitä teen!!
Nainen iskee
2
902
Vastaukset
- sade
vaikutat tilanteeseen nähden erittäin fiksulta mieheltä ja asennoidut oikein.
Tässä tullaan kulmaan, missä pitäisi olla ystävä sinuun ihastuneen naisen kanssa.Uskoisin, että niin kauan, kuin hän on sinuun ihastunut, ystävyydestä tuskin tulee mitään. Aina on mukana jännite. Myös kiusaus ennenpitkää voi johtaa johonkin enempäänkin.
Minusta olisi fiksua, että kertoisit kyseisen naisen olemassaolosta vaimollesi ja mikä on tilanne.
Sinua siis kiehtoo hänen kauneutensa ja luonteensa?Kaikissa meissä on hyvät puolet, olet nähnyt hänestä vain ne!Et ole nähnyt hänen huonoja puoliaan.
Aikanaan oma miesystävä hairahti sänkyyn vastaavanlaisen tapauksen kanssa ja toi suhteeseemme eron. Jälkeenpäin palasimme yhteen ja hän on inhonnut itseään sen takia, että joutui sellaiseen tilanteeseen. Kyllä, moni asia olisi suhteessamme paljon paremmin tänäkin päivänä, jos sitä ei olisi tapahtunut. Mutta todelliset luonteet aina paljastuu, siksi heidän jutustaan ei lopulta tullut mitään. Eli nainen ei ollutkaan ihan sellainen ihminen, mitä antoi ymmärtää.(Oli tuonut tarkoituksella kokoajan hyviä puolia esiin itsestään ja huonoja minusta tuntematta edes minua!)kettumaista...
Minusta ihmisellä on ongelma, jos tarvitsee toisen naisen, koska se imartelee!
Mieti tarkkaan, onko hän sinun ystäväsi(vaikka mukavalta aivan varmasti vaikuttaa, sitä hän haluaa itsestään sinulle näyttää)vai onko hän joku, joka haluaa sinut säänkyynsä ja pidemmälle!
Minusta kannattaa sanoa napakasti hänelle, että et tule koskaan eroamaan vaimostasi hänen takiaan, etkä tule koskaan menemään hänen kanssaan nykyistä pidemmälle. Rohkaise häntä tutustumaan muihin miehiin sitä asiaa ajatellen. - ok80
Älä hyvä mies pilaa avioliittoasi tuollaisen ihastumisen takia. Vaikka olisit itse kuinka ihastunut se olisi typerää puhumattakaan siitä että tekisit jotain pelkästään itsetuntosi takia...
Vaikka se saattaa tuntua imartelevelta, totuus on etä hän yrittää röyhkeästi tuhota avioliittosi. Puhu vaimollesi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558