Moi. :) Eli tässä muutama kysymys gerbiileistä, kun olen luultavasti niitä saamassa. Kaiken muun tiedon olen jo etsinyt ja tiedän gerbiileistä paljon, mutta näistä kysymyksistä en ole varma. Toivon että vastaat kysymyksiin, jos osaat. :)
1. Saako gerbiileille antaa pakastemarjoja/pakastevihanneksia?
2. Minkä kokoinen terraario on SOPIVA, EI MINIMI kahdelle gerbiilille?
3. Saako Faunattaresta hyviä ja terveitä gerbiilejä?
4. Olen kuullut jostain, että Gerbil nature ei ole hyvää ruokaa gerbiileille, sillä siinä on jotain lisäaineita. Onko totta?
5. Voiko koira stressaantua gerbiileistä?
Ja yksi extra:
Kerro oma tarinasi, miten sait omat gerbiilisi. Tarina voi olla aika pitkä, ja olisi kiva että olisikin. ;)
Olisi tosi kiva jos vastaatte! :) ( Aika nopeasti. Heheh.. :D )
Kysymyksiä gerbiileistä! :)
4
80
Vastaukset
- hyppymyyrä
1. En osaa sanoa mutta jäisiä ei saa antaa.
2. En muista mittoja.
3. Riippuu liikkeen hoidoista. Ota Anelinkasvattajalta.
4. Hyvää ruokaa se on.
5. Ei kai. Gerbiilit ehkä koirasta jos se kuolaa vieressä kokoajan.
Xtra - Kirjoittelen myöhemmin! :) - R0d3ntz
1. En suosittele.
2. Minimimitat kahdelle gerbiilille ovat n. 40x40x30 (PituusxSyvyysxKorkeus), mutta mitä isompi terraario, sen parempi. :)
3. En ole varma. Suosittelen hankkimaan hyvältä kasvattajalta.
4. Siinä on tietääkseni lisä ja väriaineita, eikä se varmaankaan ole kovin hyvälaatuista. Parasta ruokaa gerbiileille on Rapunzel Gerbiilimix.
5. Tuskin... - Gerbu123
Kiitos paljon vastauksista ja lisää vaan! ;)
- Sedä
1. Saako gerbiileille antaa pakastemarjoja/pakastevihanneksia?
-Saa, mutta tuoreissa on vitamiinit paremmin tallessa. Talvella kun tuoreita marjoja on vaikea saada, pakastetutkin on hyvää vaihtelua.
3. Saako Faunattaresta hyviä ja terveitä gerbiilejä?
-Ehkä, mutta on myöss täysin mahdollista saada jotain ihan muuta. Osa eläimistä tulee tukusta jossa vanhemmat ovat vain poikaskoneita, mutta eläinkauppa tuskin pystyy tarkistamaan oloja kotimaisillakaan kasvattajajilla joilta eläimet tulevat. Ne voivat olla esim. sisarusten poikasia, vanhemmat ihan liian pienissä tiloissa, syödä väärää ruokaa jne.. Luultavasti vanhemmat eivät ainakaan ole tunnetuista suvuista, jotka ovat terveitä ja kesyjä, eli sellaisia joilla oikeasti pitäisi kasvattaa.
Paljon varmempi on etsiä kasvattaja, jolle pääsee itse katsomaan että eläinten olot on kunnossa, ja joka tuntee poikastensa suvut ja terveyden useiden sukupolvien taakse.
5. Voiko koira stressaantua gerbiileistä?
-Tuskinpa pahemmin, eiköhän se niihin totu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984