Mie vain ihmettelen mut miten tapaa jätkiä? Opiskelen mut sieltä oon saanu vain kavereita, en ees mahollisia seurustelukumppaneita. Käyn pubeissa, eri illanviettojutuissa, tutustun ihmisiin helposti, mut silti oon sinkku. Oon aina mukana eri sosiaalisissa jutuissa yliopiston kautta ja muutenkin. Usein keskustelussa oon äänessä, nauran helposti, ja pidän hauskaa yleensäki.. En pelkää lähteä mukaan joukkoon tai yksinki.
En ny usko että se ois ulkonäöstäkää kiinni. Monet kehuneet kauniiks ja muotoja löytyy hyvässä mielessä. En usko että naisten pitäisi olla laihoja. Terveelliset elämäntavat on tärkeät mihin kuuluu sopiva syöminen ja liikunta. En nyt ole nii erikoinen mut en ihan tavallinenkaa mut en usko että sekään ois ongelma. Mie en vain ymmärrä miten saisi miehen itelleni.. Missä sitä pitäs sit käydä? Klubeilta tietysti saa yheks illaks seuraa mut ne muut illat on se tärkein. Kesä lähestyy ja kaikki kaverit lähtee kotia päin ja ite jään yksin tänne nii yksinäisyys painaa vielä enemmän päälle. Pelkkä deittailuki ois kiva vaikka se ei meniskää minnekää.. En ollenkaan tiedä mitä pitäisi tehdä, minne mennä
Miten saa oman jätkän?
5
328
Vastaukset
- Väärä palsta
Tälläsille ''ongelmille'' on kyllä ihan omakin palsta Suhteet/miten mies isketään-osiossa...
- dontcareaboutthat
niinpä tietysti.. poistasin tän jos pystysin. tosin ei toikaa palsta oo varmaan oikee ku en mie oo iskemässä ketään. ja kyllä se on oikee ongelma.
- öljypohatta
Opiskelu paikathan on nimenomaan parhaita paikkoja löytää itselleen seurustelukumppani. Baarit on ihan turha toivo kumppanin etsimisessä... siellä porukka on vaan ryyppäämässä, pitämässä hauskaa ja etsimässä seksi seuraa.
Muita hyviä paikkoja ois keikat, ravintolat, kuppilat, erilaiset tapahtumat, harrastukset ja miksei vaikka näin kesäisin rannat :)
Niin ja se, että löytää itselleen kumppanin vaatii myös kyllä naiseltakin aloitteeellisuutta.- tiedetään...
Joo, aloitteellisuutta. Ripsien räpsyttelyä ja 0,5 sekuntia liian pitkiä katseita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun302826Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081827Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171800- 171414
Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si731320- 241245
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431228Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?771169- 311018
UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa971007