Ei tainnut mennä Kokkolan City Run järjestäjiltä ihan nappiin. Vaikka oli helle niin juottopaikkoja oli ainoastaan 1 ja 1 oli maalissa. Ja muutenkin järjestelyt tökki. Väkeä tais kaatua kuin pipoa...
City run Kokkolassa
Hellekin
5
348
Vastaukset
- Kävelijätär
Höpö höpö hyvin meni ja mukavaa oli. Ilma suosi ja fiilis oli korkealla.
- Kaataja
Väkeä kaatui vasta yön pikkutunneilla.
- Pekka Gronow
Yksi kaatui Kebab Novan nurkalla.
- egeg3
kolmannella juottopisteellä 11km:n kohalla juomat loppui.Vähän oli jano hölkätä loppumatka
- ensi vuonna taas
Juottopisteitä oli liian vähän. Juotavat loppui vielä kesken. Ens vuonna moni tietää varautua ottamalla itse omat juomat mukaan jos on yhtä lämmin päivä. Liikenne järjestelyt sujui paremmin kuin viime vuonna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381