Oli iltasanomissa juttu kolmesta yh-äidistä jotka kertovat mitä nykyajan yh-äiti puuhaa. Nämä 38-42 vuotiaat yh-äipät ylpeinä kertovat kuinka on tehty lapset ns. turvallisen miehen kanssa, tarkoittaen kai sitä että sellaisen kanssa jolla on varaa maksella elatusapuja. Ja nyt sitten kun on miehestä päästy eroon niin yh-äipät keskittyvät sitten pillun jakoon. Yksi naisista kertoi jakaneensa heti eron jälkeen naapurin reiskalle ja uusia panoja on sen jälkeen ollut parikymppisestä räkänokasta vanhaan pappaan. Toinen kertoo erikoistuneesa ulkomaisiin miehiin, on uusi mies joka kuukausi ja yhden kanssa ei kuulemma ollut edes yhteistä kieltä, oli lähetetty googlen tulkkauskoneen avulla vissiin vaan viesti että täällä olisi lettua tarjolla.
Yh-äidit kertovat, haluavat vain seksiä
45
5402
Vastaukset
- piäntärajaa
Kerropa nyt vielä tarkemmin miksi mielestäsi nunnanelämä sopii parhaiten synnyttäneille naisille. Mikä tässä nyt sitten oikeinoikein kovasti ällötti, nainen vai seksi vai ulkomaalaisuus vai mikä. Kuule kun sinun sukupuolielämäsi ei ällötä minua ollenkaan. Jos toisen ihmisen normaali sukupuolisuus ottaa noin koville, niin voisit jutella tuntemuksistasi jollekulle nuppispesialistille.
Ja sinua ei tietenkään yhtään ällötä ajatus noiden lapsosten iseistä, jotka naivat tahoillaan yleensä moninkertaisia määriä verrattuna lapsiin sidottuihin lähihuoltajaäiteihin?- PISTEPASKAJUTULLE
IHAN TURHAA SOLVAUSTA.HALUTAAN ME YH.T MUUTAKIN.
- lassze
No ensinäkin vaikka olen mies niin jokaiselle naiselle on luotu jotain jos hän nauttii seksistä niin kaikki on hyvin. Saatana että minua vituttaa jos nainen haluaa tyydyttää itsensä hän on varmasti HUORA negatiivissä mielessä. On onneksi työnipuolesta naisia jotka eivät välitä siitä mitä toiset ajattelevat. Saavat tulla ja mennä miten haluavat mutta ei tarvi olla munatta mutta ei myöskään olla ilman kunniotusta. Jos olemme 3 viiva 5 kuukautta merillä niin joskus rupee haluttaa. He tietävät mitä haluavat ja myöskin ottavat sitä tuntematta itsensä negatiiviseksi. Olkot naisen tissit miten ovat mutta ne ovat hänen omansa hänen persoonansa ratkaisee, ja jos on synnytänyt niin arvet jää,mutta ei haittaa
- suttura-yh
PISTEPASKAJUTULLE kirjoitti:
IHAN TURHAA SOLVAUSTA.HALUTAAN ME YH.T MUUTAKIN.
Mitä te haluatte?
Hutsuilla, työnnellä lastenrattaita yksin ja elää omaa hutsuelämäänne?`
Kokomuksesta puhun, että yh:t ovat kuvottavimpia tapauksia. Ja yleensä
naissukupuolen vähäjärkisimpiä ja yksinkertaisimpia edustajia. - nonorauhoituhan
suttura-yh kirjoitti:
Mitä te haluatte?
Hutsuilla, työnnellä lastenrattaita yksin ja elää omaa hutsuelämäänne?`
Kokomuksesta puhun, että yh:t ovat kuvottavimpia tapauksia. Ja yleensä
naissukupuolen vähäjärkisimpiä ja yksinkertaisimpia edustajia.No älä luule, että kaikki ovat kuten sä.
- naisten taudit duuni
Kysyntä ja tarjonta.Luin ko artikkelin ja kyllä hieman ihmetytti se yh-äitien (aikuiset naiset) teinimäinen sekoilu kännissä.Kaikenkarvaisia säällejä vietiin kotia ja kireenä hymyiltiin kun naapurit näki että taas joku ukkomies loikkii aamulla kotia...Sai helpn kaadon kuvan naisista jotka kilvan kehuivat miten mahtavaa ollut sekstailla monein kanssa,,tuskin kaikki sinkkuja ovat olleet miehistä..Eikä yh-äitein saamista seksitaudeista puhuttu mitään..niillä usein noita papa-muutoksia ja johtunee suojaamttomasta seksistä.
- YksiYH
OHO
Onkohan mulla jääny joku asia sisäistämättä tässä yh elämässä.. En ole raskaus aikaan enkä lapsen synnyttyä (10kk sitten) käynyt kertaakaan baarissa, en ole yhtään miestä tavannut saati sänkyyn asti rehannu. Mistä ne baariyh:t saa edes aikaa ja jaksamista moiseen? Itse kun saan lapsen klo:20 sänkyyn niin kaadun itse 30 minsaa myöhemmin omaani ja ihan yksin! En kyllä valita, ei tässä lapsenhoidon ohessa jaksaisi parisuhdetta saati yhenillan säätöjä hoidella!
Toisaalta kai nuo baarimammat on niitä ketkä on ennenkin baareillut ja harjoittanut yhdenillan panoja, sekä omaavat vanhempia lapsia.. Ja jos tarkkaan muistelen muutamanvuoden taaksepäin kun olin päiväkodissa töissä niin oli siellä pari yh mammaa joilla muksu viikonloput mummoilla yms hoitopaikoissa että pääsivät bileittää.- kokemusta on
No tottahan toi on.
- kolari
Sinä taidat olla niitä äitejä jotka raksastavat lapsensa, mutta älä unohda itseäsi, sinä olet just sen arvoinen mitä itseäsi pidät. Jos haluat rakstella niin tee se, paneminen ja nussiminen ovat taas eri asioita. En ole vielä miehenä nussinut ketään mutta olen paljon rakastellut,koska nainen on aina ensisijassa että hän saa nauttia rakastelusta ja saa tuntea olevansa nainen hyväilyt mukaan lukien, rakastelu ei lopu orgasmiin vaan jatkuu vielä toisen hyväilyyn.
- ei saamapuolella??
Missä välissä ne etsii niitä miehiä?
Olen itse yh, eikä mulla ainakaan ole mahdollisuutta lähteä baareihin.
Missä välissä ne menee?
Mun ex-mies ottaa lapset joskus, ja silloin mä siivoan ja nukun univelkoja. En viiti kysyä äitiltä hoitoapua, kun se on enemmän siinä kunnossa, että me hoidetaan sitä.
Jotenkin outo kirjoitus. - Tuskan piilotus
Jos nuoruus jäi elämättä, sitä yritetään elää kaikin tavoin eron jälkeen. Tottakai seksi on superhauskaa, kokemattomalle avioliitossa eläneelle sinkkuelämä on aluksi uusi hieno kokemus, mutta kaikkea aikansa. Jos tekee vapaasta seksistä ainoan elämän tavoitteen,suuren ylpeyden aiheen, niin lienee kyse itsepetoksesta. Niissä olosuhteissa, joissa eletään, ne pitää nähdä parhaana mahdollisena itselle, jotta voi piilottaa tuskansa itseltään. Keskistysleirivangitkin löysivät ylpeyden aiheita olosuhteissaan, jotta jaksoivat elää.
- kahdenäiti86
Mä tiedän monta yh-äitiä,niin nuoria kuin hieman vanhempiakin. Ei heillä ole aikaa juosta baareissa,eikä varmaan haluakaan niin tehdä. Monet heistä ovat miehiin kyllästyneitä sekä pettyneiä,että seksin metsästys ei tulisi kuuloonkaan. En ymmärrä tätä yleistystä yhäreistä,että olisivat jotenkin hanakampia yhdenillan juttuihin kuin muut naiset. Muutenkin heitä tunnutaan parjattavan monessa asiassa,vaikka ovat tunnollisempia kuin monet parisuhteessa elävät äidit. Itse jos jäisin yksinhuoltajaksi,niin en pystyisi miehiä edes ajattelemaankaan pitkään aikaan. Niin koville ero monilla ottaa. Nämä ns.tutkimukset ja julkaisut yhäreiden seuraelämästä ovat varmaankin jonkun yhäriltä pakit saaneen juntin katkeria kirjoituksia.
- päivänsäde
kahdenäiti86 kirjoitti:
Mä tiedän monta yh-äitiä,niin nuoria kuin hieman vanhempiakin. Ei heillä ole aikaa juosta baareissa,eikä varmaan haluakaan niin tehdä. Monet heistä ovat miehiin kyllästyneitä sekä pettyneiä,että seksin metsästys ei tulisi kuuloonkaan. En ymmärrä tätä yleistystä yhäreistä,että olisivat jotenkin hanakampia yhdenillan juttuihin kuin muut naiset. Muutenkin heitä tunnutaan parjattavan monessa asiassa,vaikka ovat tunnollisempia kuin monet parisuhteessa elävät äidit. Itse jos jäisin yksinhuoltajaksi,niin en pystyisi miehiä edes ajattelemaankaan pitkään aikaan. Niin koville ero monilla ottaa. Nämä ns.tutkimukset ja julkaisut yhäreiden seuraelämästä ovat varmaankin jonkun yhäriltä pakit saaneen juntin katkeria kirjoituksia.
Miksi ostaa koko lehmä, jos haluaa vain maitoa? Rehellisesti sanoen, olen nyt ollut yksinhuoltajana pari vuotta, ei ole käynyt edes mielessä lähteä jahtaamaan miestä tähän sirkukseen passattavaksi. Lapset kun menee isälleen, nostan koivet sohvalle ja vietän laatuaikaa telkkarin kanssa. Ei jaksa eikä ehdi yöjalkaan lähteä.
Minua ei edes jaksa kiinnostaa, miten muut yh:t iltansa viettää. Eiköhän se ole jokaisen oma valinta, miten aikansa ja rahansa tuhlaa. - Spermapumppu
En tiedä mitä tohon sanoisi mutta minulla on vuosia sitten koulukaveri jonka kanssa tavattiin ravintolassa ja päädyttiin hänen kotiinsa, hänellä oli silloin 3 vuotias poika ja halusi tulla raskaaksi minun kanssa. Kysyin että mitä pyyteitä ja vaateita sinulla on sen jälkeen, hän sanoi että ei mitään kun teet minut raskaaksi jolloin totesin että teen, saat niin paljon kun minä töistä kerkiän, hän oli vapaa ja minä olin vapaa. Rakastelimme kaksi vuotta ja hän sai minun kanssa kaksi lasta ja aina tiedettiin että kun hän tulee minun luokse tai minä menen hänen luo niin naidaan estoitta ja on todella hyvä ihmisenä että sängyssä, hän sanoi nauttivansa paljon kun sai tuntea spermat sisäänsä, hänellä on viisi lasta tänään kaksi minun kanssa ja toiset eri isien kanssa. Mutta on todella hyvä antaa itsestään mutta myöskin ottamaan minkä haluaa, siis hyvävittuinen joka osaa nauttia naisesta olemisesta. Ei koskaan keskustelua että panettaako vai ei hyväilyt suutelut sekä ennen että jälkeen mutta sai aina spermaa.
- hyväyritysoli
Spermapumppu kirjoitti:
En tiedä mitä tohon sanoisi mutta minulla on vuosia sitten koulukaveri jonka kanssa tavattiin ravintolassa ja päädyttiin hänen kotiinsa, hänellä oli silloin 3 vuotias poika ja halusi tulla raskaaksi minun kanssa. Kysyin että mitä pyyteitä ja vaateita sinulla on sen jälkeen, hän sanoi että ei mitään kun teet minut raskaaksi jolloin totesin että teen, saat niin paljon kun minä töistä kerkiän, hän oli vapaa ja minä olin vapaa. Rakastelimme kaksi vuotta ja hän sai minun kanssa kaksi lasta ja aina tiedettiin että kun hän tulee minun luokse tai minä menen hänen luo niin naidaan estoitta ja on todella hyvä ihmisenä että sängyssä, hän sanoi nauttivansa paljon kun sai tuntea spermat sisäänsä, hänellä on viisi lasta tänään kaksi minun kanssa ja toiset eri isien kanssa. Mutta on todella hyvä antaa itsestään mutta myöskin ottamaan minkä haluaa, siis hyvävittuinen joka osaa nauttia naisesta olemisesta. Ei koskaan keskustelua että panettaako vai ei hyväilyt suutelut sekä ennen että jälkeen mutta sai aina spermaa.
Sperma taitaa olla sun lempisanasi....
- yh ja seksikäs
AP:n oma seksielämä on varmaan hiljaista, jos pitää noin paljon uhrata aikaa ja vaivaa sen pohtimiseen, mitä muiden yksinhuoltajien makuuhuoneessa tapahtuu...
- sexi on hyvää
Mitä ällöttävää siinä on luonnollinen tarve ihmisellä sexi.
Vapaa aikuinen ihminen saa tehdä mitä lystää, kunhan ei alaikäisiin koske.- Klaas
Olen samaa mieltä että jokainen elää seksuaalisuutensa kanssa miten haluaa. Oli yläasteella kaunis tyttö josta pidin ja muutama vuosi jälkeenpäin hänellä oli kolmevuotias poika, ja hän kysyi minulta jos voisin tehdä hänet raskaaksi,jolloin minä kysyin että mitä vaatimuksia siitä seuraa. Hän vastasi siihen että ei mitään kunhan teet minut raskaaksi että minun lapseni saa sisaruksen. Minä vastasin siihen että tulen sinulle joka päivä kunnes olet raskaana ja se jatkui vielä kauan sen jälkeen kun hän oli raskaana ja jatkuu vieläkin satunnaisesti. On hyvä rakastelemaan ja nauttii olevansa itsenäinen nainen. Jotkut antavat itsensä naitavaksi ja jotkut tietävät mitä haluavat ja nauttivat siitä.
- jannu.
Kahden ero on kolmannen pano;G ;G ;G
- gar4
No mitä se nyt hyvänen aika meille kenellekään kuuluu mitä joku toinen tortullaan tekee? Oma asiansahan se on. Minä en jaksa käsittää miten siitä nyt joku jaksaa itkeskellä, pankoot ne joita panettaa ja pantavaa löytävät. Ei se meiltä muilta pois ole. Myös ne yh-äidit, ei heidänkään panemiset muille kuulu. Mitäs jos arvon ap hankkisit sinäkin elämän? Pane vaikka jotakuta mukavaa ulkolaismiestä ;)
- Lets go!
Jos on vapaata ja haluja, niin miksi ei. Ja jos haluaa vain seksiä, eikä miestä jokapäiväiseksi vaivoikseen, niin miksi ei? Mitä se ketään haittaa?
- kaikkeaSitä
Mä tiedän yhden yh-äidin, jolla on 4-5 lasta ja kaikki eri miehen kanssa. Huh huh, saa vissiin melekoset elatusavut :DD Baareissa se kyllä rilluu aika paljonkin, missä lie penskat sillä välin, kai hoidossa jollain hänen ystävällään/tuttavallaan/vanhemmillaan missä lie.
Mut kyllähän tollasia jakorasioita on muissakin naisissa eikä vaan yh:ssa. Ällöttää vaan tollanen että tehdään monta mukulaa ja kaikilla hitto eri isät. Baareissa sitten koko ajan pimpat tyrkyllä. Mun ystävä asu rivarissa sen naapurissa kerran puoli vuotta ennen ku muutti omakotitaloon niin näki monesti sen naisen juovuksissaan aamuyöstä ja oli monesti eri mies mukana ja joskus kaksiki :DD Jessus!!!- hulb
No ainakin siinä oli teille juoruilun aihetta. Joten kyllähän siitä naisesta oli kovastikin hyötyä.
- antaa palaa
Mitä sun ystävä kyttää naapureita aamuyöstä, eikö se nukkunut yöllä....Mitä se sulle kuuluu kenen kanssa ihmiset lisääntyy, ei se ole rikollista.
Kaikki taaplaa tyylillään ,pääasia ettei tee mitään lain vastaista, niin siitä vaan...
- Naurattaa vain
No juu, ei tätä kuule usko erkkikään. Kyllä ne on aviovaimot, jotka haluaa vain seksiä ja sitä saavatkin pari kertaa päivässä (tai paljon nyt ketäkin kiinnostaa saada). Siksihän ne naimisissa olevan naiset yhä naimisissa ovat. Yyhoot ovat yyhoita juuri sen vuoksi kun seksi ei kiinnostanut yhtä paljon kuin lasten tekeminen. :D
Kyl ne vaan on yyhoot, joilla on peppu homeessa käytön puutteesta. Hyvä jos kerran kesässä irtoo joltain lentojätkältä/kesämieheltä. Tuollaiset jutut on ihan urbaanilegendaa. - 12309876543
Esim deitti palstoilla moni yh äippä etsii seuraa "tosi arkoituksella" ja sitten kun kikkeliä on saatu voidaan sanoa et ihan kiva mut katellaan ja uutta jannua ettimään.
Muuten jokainen saa tehdä mitä lystää mutta on se vähän surku kun monen yh-äipän ainoa alkuperäinen lasten hankinta tarkoitus on että voi jäädä kotiin kun saa hyvin tuet ja elatusmaksun mieheltä. Sitten muksua vaan puotellaan omille vanhemmille/kavereille et kerkee ettimään miestä itelleen tai ainakin yhden illan hellyyttä ja jos sattus joku rikas jannu vastaan tulemaan niin voi sitten sitä kupata.
Sitten on niitä jotka ei muksuja hommaa mut ovat elämän tapa opiskelijoita kun taas tuet hakkaa ja ei oo työn tuomaa tympeää arkea.
Kaikki haluaa vaan nykyään bilettää ja pitää hauskaa vastuuta ei halua kukaan kantaa ei edes moni miehistä pätee siis molempiin sukupuoliin paitsi miehet ei vaan voi hankkiutua raskaaks ja elää tukiilla. - Perustarpeita
Ihmisiä ne yyhootkin ovat. Jos vaimot saa seksiä esim. pari kertaa päivässä, niin miksi yyhoon pitäisi tyytyä vähempään? Sama se, miten.
- yhmamma1
Tääl yks yh mamma nyt kyllä vähä närkästyneenä tähä, eikö se oo iha jokanen ihminen joka tarvitsee myös hellyyttä ja huomiota? Ymmärrän jos lapsi/lapset menee joku viikoloppu hoitoo ja on jaksamista ja tahtoa lähteä ulos niin miksei? Onko se jotenkin kiellettyä kaivata huomiota muullakin tasolla kuin että 2v tuo mutakakkuja maisteltavaksi? Seksi on ihmisille luonnollinen asia ja jokainen sitä varmaan kaipaa?
Toiseksi pisti vähän ärsyttämään tämä ''on se vähän surku kun monen yh-äipän ainoa alkuperäinen lasten hankinta tarkoitus on että voi jäädä kotiin kun saa hyvin tuet ja elatusmaksun mieheltä.'' Meneeköhän ihan noin? Entäs kun on aborttia vastaan? On vaan päättänyt kantaa vastuun? - puuman metsästäjä
ahh niin ihanaa että näitä yhäitejä on. pillunsaanti ontaattu viikon jokaiselle päivälle ja eri naisen kanssa. on valinnanvaraa mistä valkata eikä tarvitse murehtia että jäisivät roikkumaan ja siksitoiseksi 40 nainen on peto sängyssä vaikka kiva on panna parikymppistä piukka pillua välillä. nuo 40 ymmärtävät myös mitä mies haluaa. suihinotta anaalia ym. parempaa seksiä saa hakea.
- ukkomies 40v
Samaa mieltä! minulla ollut vakihoitona vuodenpäivät 36v yh mamma. dd-tissit ja mikä tavara oohhh... ei halua vakiintua vaan tykkää nussia pelkästään. Tavataan 1-2 kertaa viikossa ja kivaa on:)
- Pillupora
Yh on varma nakki, mutta ennemmin nussin tiukkaa, kaunista parikymppistä lapsetonta kuin jotakin luuseria jonka piti penikat tehdä liian nuorena,
- ei oikeasti edes saa
Yhdellä haaveilijalla mielikuvitus laukkaa....
- 20+12
Olihan tuollainen juttu jossain lehdessä. Mutta ei niitten naisten kuvausta asioista pidä ottaa tosissaan. Muistaakseni elettiin vielä sitä aikaa, jolloin naiset yrittivät mediassa kaikin tavoin pönkittää itsetuntoaan ja mollata miehiä.
- .....
"Muistaakseni elettiin vielä sitä aikaa, jolloin naiset yrittivät mediassa kaikin tavoin pönkittää itsetuntoaan ja mollata miehiä."
"Sitä aikaa"? Tää oli viime vuonna.
- Mannapuuromama
Ja mitäs se kelleen kuuluu miten ja missä kukakin nai? Minä olin just laivalla.Mies liputti pillua nuolla. Ja sitä ennen olin kahden miehen kanssa yhtaikaa.Ihan totta.
Näistä nyt ei kukaan tiedä.Sanon olleeni kavereilla yötä kun joku hoitaa lapsiani.Ja olen aina onnellinen ja tyytyväinen kun saan seksiä.
Mitä sitten?
Antakaa jokaisen olla.Kaikki yh.t ei harrasta seksiä edes.Minä harrastan ja satunnaisia kumppaneita on,mutta kondomi on käytössä. - miesYH
Mitäpä luulette meidän Yh-isien tekevän? Me leikitään keiloja, joita kaikki naiset kiertää vasemmalta tai oikealta.
- mitäväliä?!
En käy baareissa ollenkaan, silti mulla on seksikumppaneita. Aikaa, mahdollisuutta tai kiinnostusta baareissa roikkumiseen ei ole. Hoidan lapseni hyvin, samoin työni, kotini ja ystävyyssuhteeni. Elämä on mukavaa, haasteita on välillä ja vaikeita aikoja, mutta pääosin olen kaikkeen tyytyväinen. Lapsen isä ei ole pätkän vertaa jälkikasvustaan kiinnostunut ja tämän olen hyväksynyt. Elatusmaksun maksaa, joka kattaa noin 1/3 lapsen elatuksesta, valtio maksaa lapsilisää ja minä loput. Pärjätään hyvin.
Kokemusta parisuhteista on kertynyt sen verran, etten halua enää vakiintua. Ikää ei ole edes 30:tä. Ulkomaiset miehet ei kiinnosta todellakaan, mutta kokemus suomalaisista miehistä on sellainen etten niitä enää vaivoikseni kaipaa, anteeksi vaan yleistäminen. Minulle riittää seksi ja sen mukanaan tuoma läheisyys, seksikumppanit on myös mulle kavereita, voidaan jutella puhelimessa tai viestitellä muutenkin, käydä kahvilla, jeesata toisiamme kun tarvetta. Hyviä tyyppejä, mutta mukavaa että poistuvat omiin koteihinsa asumaan. Kaikki osapuolet tietää, että kyse on pelkästä seksistä ja kaveruudesta, joten mitään väärää tai paheellista en koe tekeväni.
Joskus jos ihme sattuu tapahtumaan, voi olla että vakiinnunkin. Veikkaan kuitenkin että en. Se mitä muut naiset, oli sitten yh tai mikä vaan, tekevät ei kiinnosta mua yhtään eikä kuulu mulle. Naapurit voi puuhailla myös ihan omiaan. Muutkin voisi keskittyä toisten paheksumisesta ihan vain siihen omaan elämäänsä...- Sörling
Se on vaan siinä että sä osaat olla nainen ja myöskin nauttia siitä, onneksi olkoon ja nauti siitä.
- KaikkiEiPaneKaikkia
Kolme yh-äitiä ei ole kaikki äidit!
Ei se tarkoita että kaikki yh-äidit puuhais samanlaisia juttuja. Jos joku on hukassa tai nauttii erilaisesta elämänmenosta kuin "tavallinen tallaaja" niin ei se tarkoita et kaikki tekis perässä näin...
Mutta tavalliset tallaajat harvemmin päätyvät lehteen, muidenkaan palstojen ja otsikoiden osalta. Kyllä ne friikit tässäkin rulettaa ja sitten yleistetään että kyllä on äidit/nuoriso/tms taas hakoteilla, hunningolla ja hukassa. Mutta jos haluatte näkemyksenne maailmasta juorulehtien palstoihin perustaa, niin vapaa maa tämä on siihenkin. ;)- Lisäystä
Ja lisäisin että nämä "reality"-tv-sarjat on samaa luokkaa. Viihdettä. Ja usein ne jotka näitä katsoo kaipaa just päiviteltävää tai juoruttavaa tai paheksuttavaa jotta voi tuntea itse olevansa ihan ok. Tai ehkä joku katsoo ihan viihteen kannalta. Se mitä valikoituu nykyään median esiteltäväksi, ei suinkaan ole aina koko totuus, se on yksi näkemys siitä mitä voi olla.
- Hephephep1
Lisäystä kirjoitti:
Ja lisäisin että nämä "reality"-tv-sarjat on samaa luokkaa. Viihdettä. Ja usein ne jotka näitä katsoo kaipaa just päiviteltävää tai juoruttavaa tai paheksuttavaa jotta voi tuntea itse olevansa ihan ok. Tai ehkä joku katsoo ihan viihteen kannalta. Se mitä valikoituu nykyään median esiteltäväksi, ei suinkaan ole aina koko totuus, se on yksi näkemys siitä mitä voi olla.
Ja mitä vakiintumiseen tulee, itse nimenomaan halusin vakiintua (ja edelleen haluaisin jos olisin sinkku). Lapselle ja ihmiselle noin yleensäkin on omasta mielestä hyvä pysyvät perhesiteet eikä vaihtuvat mies/naisystävät, mutta kukin tyylillään tässäkin. Ehkä joillakin on elämässä niin syviä pettymyksiä ettei enää pysty mihinkään syvälliseen tai pysyvään, tai ei uskalla ottaa sitä askelta että ryhtyisi moiseen, tai ihmissuhdetaidot hakusessa, tai joku muu järkevä syy. Itse lapsuuden vietin yh-äidin huomassa, ja meno ei todellakaan ollut hellää eikä miesystävät pysyviä. Äiti oli rättipoikki, koki uhrautuvansa meidän lasten puolesta, elämä oli suorittamista, selviytymistä ja hetkellisen ilon irti ottamista miehistä. En todella nauttinut siitä, enkä usko että välttämättä oli paras vaihtoehto äidillenikään. Ehkei ollut ex-mieskään, mutta olisihan sitä voinut vakavasti perustaa uuden suhteen kun hyvä mies osuu kohdalle. Minusta tässä on kyse vaan siitä että ihmisellä itsellään on joko luottamus toisiin ihmisiin tai uskallus mennyt, tai sitten elämänarvot vähän pinnallisempia.
- Niinsiiskuinka
Kysyisin aloittajalta, eikö häntä yhtään ihmetytä ne miehet? Mitä he luulevat ja odottavat tilapäisestä suhteesta ja pikakäynnistä ravintolatuttavuuden huushollissa?
Aloittaja antaa ymmärtää, että daameilla on ollut vientiä, hyi. Jaa-a, ja naisia on 3 kpl. miehiä taas kymmenittäin. Mitä se kertoo a) aloittajan asenteista b) miesten asenteista. Ei siis ongelmakaan, että mies on niin vietävissä, että vain pistäytymällä pubissa saa miehen tuosta vaan mukaansa!
Naisetko tässä ovat luupin alla, ja vain siitä syystä, että ovat yksinhuoltajia, vai mistä on kysymys?- Anonyymi
YH äiti alin pohjasakka jossa miehet käy vain tyhjentymässä,huorasta seuraava sillä ehdolla että huora pitää maksaa heti ja YH äiti vasta 9kk päästä HEEH!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
YH äiti alin pohjasakka jossa miehet käy vain tyhjentymässä,huorasta seuraava sillä ehdolla että huora pitää maksaa heti ja YH äiti vasta 9kk päästä HEEH!
Yh äidit on just niitä mitä on kiva käydä piristämässä.. Eihän niitä tarvitse paksuksi laittaa.. Itse olen ainakin kelvannut fuckbodyksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yh äidit on just niitä mitä on kiva käydä piristämässä.. Eihän niitä tarvitse paksuksi laittaa.. Itse olen ainakin kelvannut fuckbodyksi
Meilläkin käy yks kiva ukkomies. Nusastaan usein päikkäreitten aikaan.Se myös leikkii mieluummin mun lasten kanssa, kuin omiensa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1384178- 892029
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap152011Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi591643Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541462Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1341427VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu1001338- 741246
- 981161
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1181070