KAIKKI NAAPURIT V-ITUTTAA.
KAIKKI NAAPURIT
16
429
Vastaukset
- viinattaa
Vituttaak-o myös kissat, koirat ja oravat.
- vihje sulle.
Minua ei olen töissä.
- sä..
Minua taas naapuri jota vi.tuttaa.
- siivopihas
v!ttu te ootte pimeetä sakkia.kaikki naapurit
- ei voi mittää
Ei se mikään ihme ole, jos on tasakatto päällä, ja naapureilla on harjakatto.
- eikaivain.
kuka meidät tällaiseksi teki??
- alkoholisteja varmaa
Minusta naapurit on ihan "hassuja" kun ne on lähes aina humalassa,eikä ne käy edes töissä.
- laguuna-lähiö
Meinaatko niitä aitoja laguuna-hemmoja?
- Erakko.
Tiijättäkö että työ tekee sairaaksi täytyy olla parempi ja parempi. Ja vielä pitää kaffeetunti ja ruokatunti. Elämä on rankkaa!
- Klo 5 -17:00 hemmo.
Erakko. kirjoitti:
Tiijättäkö että työ tekee sairaaksi täytyy olla parempi ja parempi. Ja vielä pitää kaffeetunti ja ruokatunti. Elämä on rankkaa!
öööö,tuota kun on pitkän päivän töissä niin ei kiinnosta naapurin tekemiset
Erakko. kirjoitti:
Tiijättäkö että työ tekee sairaaksi täytyy olla parempi ja parempi. Ja vielä pitää kaffeetunti ja ruokatunti. Elämä on rankkaa!
Erakko puhhuu asijaa.
Perkelleen Eeva kun söi siitä omenasta.
Ihmisenhän oli määrä vain nauttia olostaan paratiisissa.
Olikohan s Eeva joku työväen politrukki kun ei osanna olla palmunkatveessa kookkosviiniä juoden ja banaania popsien ? ; )
- otra,
ai niinkö? laskujesi maksaja on siis Suomen valtio tai Pyhäjärven kaupunki.
- otralla
Luetun ymmärtäminen ?
- 447u
Ei, vaan veikkaus oy ;D Ootko kade?
- osuus.
447u kirjoitti:
Ei, vaan veikkaus oy ;D Ootko kade?
Tenpasin tankin täytee pensoo ja miel hyvä että sillen. Ja lotosta sain hilloa taas vuos mäännöö kuunnellessa mitä tiettä?
- vajaa lähes aina.
osuus. kirjoitti:
Tenpasin tankin täytee pensoo ja miel hyvä että sillen. Ja lotosta sain hilloa taas vuos mäännöö kuunnellessa mitä tiettä?
No sekin ihme on nyt nähty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032165
- 1341188
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540