HUUMEET TAPPAA.

LAPPU VARPAASSA

Kuinka paljon varoittavia esimerkkejä tarvitaan ennen kuin aineiden käytön ihannointi loppuu?

107

6124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelottavaa jopa

      mahtaa riittää ihan sekin esimerkki jo miten se yksi poika huumesienien syömisen jälkeen alkoi pukeutua tytöksi

    • Tohtori Kalmalehto

      Huumeet ovat aivojen kemiallista manipulointia. Kannabiksen sisältämä rasvaliukoinen THC öljy ei poistu aivoista ikinä vaan tekee tuhojaan koko eliniän.

    • huoh,

      höpö,höpö...liikenteessä kuolee enemmän kuin pössytellessä:)

      • Tohtori Kalmalehto

        Siis prosentuaalisestiko. No älä unta nää.


      • jfsfsad

        i agree


    • drugssucks

      Kirkonkylän opettajien rivitalot siellä narkataan. siellä se kylän rastatukkanarkkihamppi asuu :/

      • jgfgio

        Vieläkö ne on saaneet lapsen pitää?


      • Paloviranomainen

        Onko sen tukka käsitelty palonestoaineella vai kannabisöljyllä?


      • hamppi(ko?)

        tulehan käymään kylässä katsomaan kuinka meillä narkataan terveisin rastatukkahamppi vittu et oot naurettava pelle mun nimi on muuten henri räihälä mikäs sun


      • Inkkari@kanootti
        hamppi(ko?) kirjoitti:

        tulehan käymään kylässä katsomaan kuinka meillä narkataan terveisin rastatukkahamppi vittu et oot naurettava pelle mun nimi on muuten henri räihälä mikäs sun

        Tee rikosilmotus jos jutut täällä ei ole tosia vaan ulkonäköön perustuvia herjoja. Oppiipahan porukat miettimään ennen kun alkavat kirjoittelemaan!


      • oohpakkovetäätöötit
        hamppi(ko?) kirjoitti:

        tulehan käymään kylässä katsomaan kuinka meillä narkataan terveisin rastatukkahamppi vittu et oot naurettava pelle mun nimi on muuten henri räihälä mikäs sun

        Ollaanpa sitä taas niin isoa miestä. kukas tässä nyt on pelle? ajattele omilla pikku aivoillasi ja ajattele vielä yhen kerran...


      • Hamppari@Venootti
        oohpakkovetäätöötit kirjoitti:

        Ollaanpa sitä taas niin isoa miestä. kukas tässä nyt on pelle? ajattele omilla pikku aivoillasi ja ajattele vielä yhen kerran...

        Vapise Tero. Ole rohkea ja reipas. Älä anna isojen poikien kiusata sinua Henri. Aamulla kipin kapin poliisisetien luokse. Loppuu se pienempien kiusaaminen.


      • Tinneri@Vernissa
        Hamppari@Venootti kirjoitti:

        Vapise Tero. Ole rohkea ja reipas. Älä anna isojen poikien kiusata sinua Henri. Aamulla kipin kapin poliisisetien luokse. Loppuu se pienempien kiusaaminen.

        Näytä niille Hirveä Henri. Olet Kuningas, Katujen Kingi. Älä anna isojen poikien kyykyttää.


      • Linkkari@Ruuhi
        Tinneri@Vernissa kirjoitti:

        Näytä niille Hirveä Henri. Olet Kuningas, Katujen Kingi. Älä anna isojen poikien kyykyttää.

        Tsemppiä ja voimia sulle Henri taistelussa maailman pahuutta vastaan. Kukista paha Henri. Tee se.


      • Muumi@laakso
        Linkkari@Ruuhi kirjoitti:

        Tsemppiä ja voimia sulle Henri taistelussa maailman pahuutta vastaan. Kukista paha Henri. Tee se.

        Viesteistä päätellen useamman kannattaa kipittää kiltisti huumeseulaan!


      • Mummi@Taksi
        Muumi@laakso kirjoitti:

        Viesteistä päätellen useamman kannattaa kipittää kiltisti huumeseulaan!

        Ihan pelottaa liikkua kylillä, kun on niitä huumeenkäyttäjiä


      • Mömmö@KAKS
        Mummi@Taksi kirjoitti:

        Ihan pelottaa liikkua kylillä, kun on niitä huumeenkäyttäjiä

        Joo täällä meitä elvytetään.


      • Mimmi@Faxi
        Mömmö@KAKS kirjoitti:

        Joo täällä meitä elvytetään.

        Faxaa mulle ne huumetestin tulokset niin saadaan totuus selville. Niin loppuu se narkittelu.


      • Tollasta
        hamppi(ko?) kirjoitti:

        tulehan käymään kylässä katsomaan kuinka meillä narkataan terveisin rastatukkahamppi vittu et oot naurettava pelle mun nimi on muuten henri räihälä mikäs sun

        sekasikiötä taas ei olisi pitänyt koskaan tähän maailmaan edes tehdä. Olet taatusti juuri niitä äpärälapsia jonka vanhemmat on työttömiä alkoholisteja ja ollut aina sossusta pummimassa rahaa. Mihinkään heistä ei ole koskaan ollut, siitä olen 100% varma. Turha edes yrittää mitään, olet paskaa ja sillä sipuli. Menen Kalevan baariin huomenna pitämään valistusta.


    • ERI LAJEJA OVAT

      Ei ollut kyse sinusta rastatukkahampista vaan rastatukkanarkkihampista. Jälkimmäinen yleisempi laji. Käy huumetestissä niin tiedämme kumpaa lajia olet. Sitten voit tulla näyttämään tulokset niin jää se narkki pois nimestä.

    • Lassila KOP

      Tosi on

    • AKU ANKKA

      TOTTA TURISET

    • Dvorak

      Näköjään taas yksi ja sama tyyppi massa postittelee tällekin sivulle. Näyttäsi kestävän keskimäärin neljä minuuttia yhden viestin kirjoittaminen sinulla. Suosittelen siirtymistä kymmensormijärjestelmään niin voit vähän nopeuttaa toimintaasi ;)

      • ASSBURGER.

        Olen dementoitunut reumaa sairastava kuusisorminen konepuuseppä. Lisäksi minulla on eturauhasenliikakasvua ja lyhytkasvuisuutta. Henkinenkasvuni on ihan ikäiselläni tasolla. Olen avarakatseinen vaikkakin lievästi likinäköinen. Ihan hyvännäköiseksikin ovat minua kehuneet vaikka kasvoni ovat epäsymmetriset. Netti on siinä suhteessa ihan jännä juttu että täällä tapaa muitakin assburgereita. Normaali elämää minulla ei juurikaan ole. Oletko sinäkin assburger? Kerro ihan rohkeasti jos olet. Jos et ole varma niin tee assburgertesti. Sellaisen löytää täältä neteistä. Assburger on sairaus siinä missä mikä tahansa muu sairaus esim homous. Assburger ei tartu kuten ei psoriasiskaan. Hyvää alkanutta kesää toivotan kaikille tasapuolisesti etiologiaan katsomatta.


      • Drovak
        ASSBURGER. kirjoitti:

        Olen dementoitunut reumaa sairastava kuusisorminen konepuuseppä. Lisäksi minulla on eturauhasenliikakasvua ja lyhytkasvuisuutta. Henkinenkasvuni on ihan ikäiselläni tasolla. Olen avarakatseinen vaikkakin lievästi likinäköinen. Ihan hyvännäköiseksikin ovat minua kehuneet vaikka kasvoni ovat epäsymmetriset. Netti on siinä suhteessa ihan jännä juttu että täällä tapaa muitakin assburgereita. Normaali elämää minulla ei juurikaan ole. Oletko sinäkin assburger? Kerro ihan rohkeasti jos olet. Jos et ole varma niin tee assburgertesti. Sellaisen löytää täältä neteistä. Assburger on sairaus siinä missä mikä tahansa muu sairaus esim homous. Assburger ei tartu kuten ei psoriasiskaan. Hyvää alkanutta kesää toivotan kaikille tasapuolisesti etiologiaan katsomatta.

        Näköjään South Parkki ruvennu näkymään Suomussalmella. Muuallahan tuo jakso on näkyny jo pari vuotta sitten.


      • kerro mulle
        Drovak kirjoitti:

        Näköjään South Parkki ruvennu näkymään Suomussalmella. Muuallahan tuo jakso on näkyny jo pari vuotta sitten.

        Mikä se South Narkki on, onko joku rastatukkien kokoontumisajo tai jotain?


      • Drovak
        kerro mulle kirjoitti:

        Mikä se South Narkki on, onko joku rastatukkien kokoontumisajo tai jotain?

        South Narkki on sinun mielikuvituksen tuotos, joten siihen en voi ottaa kantaa, mikä se mahollisesti on. South Parkista voit lukea lisää vaikka oheiselta Internet-sivulta http://fi.wikipedia.org/wiki/South_Park (Sivusto on Suomeksi)


      • Farmaseutti.
        Drovak kirjoitti:

        South Narkki on sinun mielikuvituksen tuotos, joten siihen en voi ottaa kantaa, mikä se mahollisesti on. South Parkista voit lukea lisää vaikka oheiselta Internet-sivulta http://fi.wikipedia.org/wiki/South_Park (Sivusto on Suomeksi)

        Onks toi DROVAK joku opiaatti tai jotai?


      • Drovak

      • mömmön salanimi

    • kallisarvonen elämä

      huumeet ja kemialliset aineet vaikuttaa aivoissa ne surkastuu ja mustaksi muuttuu.
      monille iskee hulluus se ei sitten lähdekkään pois vaan säkenöi sitten päässä loppuiän
      ja monta muuta vaivaa johon ei ole parantavaa lääkettä
      niin ei sitten kannata ikinä koskea eikä kokeilla
      ei kannata itselleen hankkia huonoa elämää..

      • Kinkonki

        Nuoriso on ollut piloilla jo yli vuosikymmenen.Muistan kyllä ajan kun tätä meidän runkkukylää pidettiin turvallisena lintukotona,ennen kuin huumausaineet rantautuivat tännekin.Tosiasissa ne olivat olleet täällä jo pitkän aikaa,mutta asiasta ei oltu tehty numeroa,ja koska käyttäjät olivat vielä pieni piiri,jotka pääasiassa polttelivat kannabista ja joskus ja jouluna kovempia aineita.Sitten kuitenkin rave-kulttuuri iski tännekin ja tuli 1990-luvun bailubuumi,jolloin alkoi lähinnä piristepohjaiset ekstaasitabletit ja amfetamiini tulla nuorison saataville.Siitä sitten seurava sukupolvi unohti kokonaan sen tosiasian,että näillä ko. asioilla on seuraamuksensa.Unohtivat että kyseessä on laiton meininki ja että kaveria ei jätetä,saatikka poliisille puhutaan.kylläpä vaan ratas pyörähti monella niin sileäksi,että hyvä meno,biletys,jäi sekin jonnekin,ja tilalle tuli moraaliton hällävälismi,kotirotat,vasikat,pikavipit yms. pohjasakka kasvoi prosentuaalisesesti niin paljon,että ei pysyneet sumppisalmen osaston hoitsut perässä.Tänä päivänä nuoriso,ja muut käyttäjät ottavat jopa alumiinivanteiden puhdistusainetta,halpaa ja päätä sekoittavaa liuotinta,lääkkeitä kourakaupalla ja vanha kunnon ganja on unohdettu tyystin.Jokainen tietää jonkun joka on korvaushoidossa.Eli saavat laillisen annoksensa a-klinikalta.Niin,että ei näyttäisi tuo lääkeriippuvuus niin suurelta ongelmalta.Vähän sama kuin tilastoputsaukset työttömien keskuudessa,kun heitä sijoitetaan johkin kurssille tai muuhun vastaavaan.Näin meillä,itse sivusta monenkin tanssi-uraa seuranneena,olen tullut siihen tulokseen,että Ämmässä ei kannata vetää edes pulkkaa,jollei ole lupaa siihen.Sillä se leima,jonka saa jo pelkästään siitä,että on joskus polttanut piipusta ns. hasista,pysyy otsassa pahemmin kuin Johanneksen ilmestyskirjan pedon luku tatuoituna otsaan.pysyykää omalla kaistalla,ja olkaa ihmisiksi niin ei tarvitse ihonsiirtoa leiman poistamiseen.


    • jokunen851

      Samaa mieltä siitä että se lapsi pitäisi tältä pariskunnalta saada viimein pois. Taas parina päivänä on lastenvaunut nähty ja vanhemmat taluttaneet niitä tuhannen päissään.. että näin.

      • ...~~~===.....

        Onko sosiaaliviranomaisille tehty ilmoitusta?


      • ei hyvä juttu...

        Voi lapsiparkaa. Ja olen kuullut juttua että lapsi saattaa huutaa heidän asunnossaan koko yön yksinään kun pariskunta on jossain huumebileissä.


      • joku vaan kans ;)

        Taitanut itse kävelä..että näin!parina päivänä joo joo..ei helvetti mistä näitä juttuja tulee


      • että näin
        ei hyvä juttu... kirjoitti:

        Voi lapsiparkaa. Ja olen kuullut juttua että lapsi saattaa huutaa heidän asunnossaan koko yön yksinään kun pariskunta on jossain huumebileissä.

        juu ja minä tiedän että he eivät ikinä jätä lasta yksin ja harvoin lapsi itkee sillä tarkoitan että kaikki lapsethan itkevät joskus


      • täti huolissaan
        ei hyvä juttu... kirjoitti:

        Voi lapsiparkaa. Ja olen kuullut juttua että lapsi saattaa huutaa heidän asunnossaan koko yön yksinään kun pariskunta on jossain huumebileissä.

        tehkää sosiaalihuoltoon ilmoitus jo heti lapsen parhaaksi,jos on totta toi mitä tiedätte? on jo teidän kansallisvelvollisuus ilmoittaa koska lapsesta on kysymys!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi
        että näin kirjoitti:

        juu ja minä tiedän että he eivät ikinä jätä lasta yksin ja harvoin lapsi itkee sillä tarkoitan että kaikki lapsethan itkevät joskus

        Koliikki vauvat itkee paljon.Hampaita kun tekee itkee lapsi.
        Älkää missään nimessä pilatko lapsen elämää ilmoittamalla väärin perustein soskuun.
        Lapsi joutuu juopposijaisperheeseen , korpeen ( missä ei kukaan vahdi perhettä ,sinne taloudellisesti "lytpylehmäksi".


    • selevä tappaos

      Olisko tämä lapsenheitteillejättö yksi varoittava esimerkki huumeiden käytöstä?

    • kylältä minäkin

      Heti pitää tehdä lastensuojeluilmoitus jos epäilee, että lapsi itkee yksin asunnossa. Hirveän vastuutonta, jos vain juoruillaan siitä kylillä, eikä tehdä mitään. HETI HETI HETI lastensuojeluilmoitus jos tällaista tietää tapahtuneen!

    • jeppe851

      ite oon sitä mieltä et elelkööt jokanen omassa rauhassaan.... :D ku ei toisten asiat jaksa kiinnoostaa

    • miettikää

      hei suomussalmi haloo!! iha oikeasti lopettaakaahan tuo kökön jauhaminen!!!! kuinka moni teistä tietää tämän pariskunnan??? minä tiiän ja minä voin kertoa että se lapsi joka niillä on, on niille niin tärkeä että ne ei sitä heitteelle jätä. hankkikaapa iha oikeasti oma elämä!!! jos tänne kylälle tulee ihminen joka USKALTAA olla erilainen ku muut niin heti ollaan keksimässä kaikenmaailman juoruja!!!!! heti ku teillä on oma elämä niin täydellinen että on varaa tulla arvostelee niin tulkaapa perkele tänne!!!!! vittu että vituttaa tuommoset perkeleen paskanjauhajat!!! täällä ei oo kelläään oma elämä niin kohillaan että on vara tulla arvostelemaan muita! jos jollain on niin ne ei asu tällä kylällä enää. imekää äitiänne perkele!!!!!!!!!!

      • Anonyymi

        Olet ihan oikeassa😍.T.Itsekkin muualta tullut.
        Hyvin vittumaisia Kainuun sakki ..ovat sukurasituksen kolhimia.

        Suosittelen lämpimästi lähteen vielä kun voivat jonnekki sivistyksen pariin.
        Näin minullekin neuvottiin mutten pöljä uskonut.


    • sivustajakatsoja

      Nimenomaa! Ei oo naurettavampaa kun se että täällä juoruillaan omiansa ja keksitään iha päättömiä tarinoita. Onko teiltä paskanjauhalilta pää amputoitu vaa mikä vittu teillä rassaa niin pahasti omassa elämässä, että pitää aiheuttaa pahaa oloa toisillekkin.. Asiasta selkoa ja suoraa oven taakse kyselemää mikä on homman nimi, eikä täällä itketä ja keksitä jotakin paskatarinoita. Perheen isännällä voi ollakkin jonkun sortin alkoholi/douppi kiksit, muttei se tarkota etteikö hän huono isä olisi. Äiti on mitä mahtavimmista päästä, eikä lapsella ole yhtikäs hätää. Eiköhän pentu olisi jo haettu pois jos tosissaan ongelmia olisi, ja tullaan hakemaan jos on. En tiedä minkähän helvetin takia pitää netissä kylvätä omaa pahaa oloansa ja aiheuttaa sitä toisillekkin. Tämä topicci poistoon KIITOS!

      • Anonyymi

        Hei,ei kannata poistattaa.Hyvä kun muukin maa näkee miten vittumaisia nää Kainuun geenihirviöt on.


    • jeppe851

      samaa mieltä

    • Näin o

      Satuttiin yks päivä lenkillä kaverin kanssa siihen kirkolle, vaunut oli ulkona yhen talon pihalla kirkon vieressä tien toisella puolen ja sisälle oli ovi auki.. ja vaunut oli parkissa samassa paikassa, ei olleet liikkuneet mihinkään.. sisältä kuului humalaisten nauru ja meteli.. lisäks eräs ihminen oli nähnyt yöllä pariskunnan kulkeneen päissään tienlaidalta toiselle työntäen vaunuja.. ja hei, nämä ei edes ole mitään keksittyjä, vaan riittävä peruste ilmoituksen tekoon...

      • rimppakinttu

        Siinä vaunussa voidaan kuljettaa vaikka mäyräkoiraa,!


      • Anonyymi
        rimppakinttu kirjoitti:

        Siinä vaunussa voidaan kuljettaa vaikka mäyräkoiraa,!

        Niinpä.Muuten hyvä kuljettaa muutkin kauppaostokset niissä .Ekoteko.


    • hoh hoi

      lukiko niissä vaunuissa vanhempien nimi vai mistäköhän päätitte että he kyseessä? ja ihmisistähän ei selvinpäin voi missään tapauksessa lähteä naurua ja muutakin meteliä...ei tietenkään! ja mitä sitä asiaa pitää tämmöisillä palstoilla vatvoa! eläkööt jokanen omaa elämäänsä niin kaikilla on hyvä olla. kaikki ei välttämättä oo ihan niin kuin jonkun omaan elämäänsä tylsistyneen kyttääjän silmiin näyttää. jos on jotain sanottavaa perheestä, olkaa ystävällisiä ja menkää juttelemaan heille ja tarjoamaan tuota ylenpalttista höösäys apua.

    • gugga777

      Mitä vittua,eihän teillä oo ku Joutilaat!

      • Kuohia pitäisi...

        Se jätkä on nimennyt ihtesä facebookissa huumesienen mukaan sitte hällä näyttää olevan kaikkia mainoksia seinällään esim. Marihuana lailliseksi ym muuta shittiä. Ja sitte hän on kauhea rosvo kaiken hyvän lisäksi.


      • Taito Hemmola
        Kuohia pitäisi... kirjoitti:

        Se jätkä on nimennyt ihtesä facebookissa huumesienen mukaan sitte hällä näyttää olevan kaikkia mainoksia seinällään esim. Marihuana lailliseksi ym muuta shittiä. Ja sitte hän on kauhea rosvo kaiken hyvän lisäksi.

        Taitaa hemmolla olla rakkaussuhde kyseiseen sienilajikkeeseen.


      • Parittaja.
        Taito Hemmola kirjoitti:

        Taitaa hemmolla olla rakkaussuhde kyseiseen sienilajikkeeseen.

        Aikas huolestuttavaa jos sienen kanssa parisuhtessa.


    • Nyt v*ttu oikeesti

      Eipä ole Suomussalmi näköjään muuttunut yhtään sen paremmaksi sen jälkeen kun sieltä muutin pois. Ja tämä siis osoitettu näille p**kahousuille ja kukkahatuille jotka täällä mussuttaa tietämättä asioista yhtään mitään. Hyi että oksettaa, iljettää ja nolottaa teidän puolesta kenellä ei ole muuta tekemistä kuin käydä kyttäämässä jossain kirkon pihalla milloin on lastenvaunut missäkin pihassa ja milloin ei, onko ovi auki, nauraako joku ja kuinka isosti. Ihme kun ei ole desibelimittari ollut mukana. Ainahan sitä paikalle "sattumalta satutaan"! Teillä ei ole mitään faktapohjaista tietoa eikä muutakaan käsitystä näiden ihmisten elämästä kenestä täällä puhutte. Olette todella säälittäviä ja halveksun teitä ja niin tekee moni muukin. Lapsella on erittäin rakastavat vanhemmat ja lapsella ei varmasti ole minkäänlaista hätää. Tehän olettekin kaikki muut täällä täydellisiä? Sellaista kuvaa täällä itsestänne annatte ainakin minun silmissäni vaikka asia on täysin päin vastoin. Sillä s**tanan tuppukylällä jos tuulihousut vaihtuu eriväriseksi jollain nii se riittää siihen että on piru irti. Pysykää vaan niissä omissa koloissanne, tuollaisia ihmisiä ei muualla kaivatakaan. Toivottavasti tämä topic poistuu täältä hyvin nopeasti.

      • hyrylle haluan myös

        onko hyrynsalmelaiset parempia? ymmärtääkö ne paremmin?


      • Anonyymi
        hyrylle haluan myös kirjoitti:

        onko hyrynsalmelaiset parempia? ymmärtääkö ne paremmin?

        🤣🤣🤣🤣Samoja pökiöitä on.


    • Paikkakuntalainen

      Kyllä täällä on paljon parempaa ollut asustella sen jälkeen kun sinä katosit kuvioista. Voitko kertoa miksi lähdit niin joutuin pois jättämättä edes yhteistietoja ? Hommaatko sieltä pitäen kamaa tänne paskahousuille jotka varastavat kaiken minkä irti saavat, kirkon kattokin piti uusia. Se on aivan sama minkä väriset tuulipuvun housut ovat, ne ovat kummiskin paskassa.Kun et asu täällä niin voisitko päteä siellä jossakin? Tuskin kenelläkään on sinun eriomaisia mielipiteitäsi ikävä.

    • Nappeja, nappeja

      Nappeja nappeja , erivärisiä nappeja. Reseptilääkkeitä, kolmiolääkkeitä, huumeita. Siihen pari kaljaa ja ihmiset ihan tööt, He osaavat tehdä jopa kuperkeikan taaksepäin. Osa porukasta liikkuu vain hämärän aikaan, bailut järjestetään yksityisasunnoissa, kontrollin pettäessä musiikkia luukutetaan nupit kaakossa ja kuvitellaan ettei kukaan huomaa.Pupillit pullistelevat teelautasen kokoisina ja kaikki varastetaan mitä irti saadaan, Eri paikkakuntalaiset kurvailevat ja tuovat hörhöille aineita ja kukaan ei tiedä mitään.Elämä eletty ?

      • Kai Hyvönen

        Aika hyvin kerroit miten homma menee.


      • Tarvo Jalkanen
        Kai Hyvönen kirjoitti:

        Aika hyvin kerroit miten homma menee.

        Ja jos et maksa huumevelkojasi niin et tarvi jalkojasi.


    • Tiedän

      Vittu mitä paskaa eikö teillä ole muuta elämäää ku jauhaa paskaa tiedän tuon perheen ja tiedän varsin hyvin että he ovat huolehtivaisia vanhempia ja huolehtivat lapsestaan eikä lapsella todellakaan ole mitään hätää. Paskapuhetta kaikki, miten edes kehtaatte tulla tänne paskaa jauhamaan ilman mitään todisteita. Saisitte hävetä, van eihän siinä muuta kun teillä itellä ei ole kaikki asiat kunnossa joten pitäkää päänne kiinni. P.s tuosta voisi tehdä rikosilmoituksen ku perättömiä jauhatte!!

      • En tiedä

        No sinähän itse taidat jauhaa paskaa, vai mitä ? Kerroppa miksi se kunnon isä on posessa ? Sinähän taidat itse puhua perättömiä.


      • idiootit1
        En tiedä kirjoitti:

        No sinähän itse taidat jauhaa paskaa, vai mitä ? Kerroppa miksi se kunnon isä on posessa ? Sinähän taidat itse puhua perättömiä.

        vaaan lapsella ei ole mitään hätää!!


      • Minä tiedän kaiken

        Mitä sinä tiedät ? et yhtikäs mitään. Samanlainen huumehörhö taidat olla itsekkin, vai mitä ? Todisteita löytyy. Pilasivat toisten elämän ja omansakkin nyt toukokuussa.


    • Rikostutkija.

      Ei muuta kuin rikosilmoituksia kehiin. Niin mullakin on töitä

      • munamies.

        Ei taira klopilla olla sen vertas munaa.


      • Sivusta seuraaja....
        munamies. kirjoitti:

        Ei taira klopilla olla sen vertas munaa.

        Siellä oli huolehtiva pariskunta perjantaina wanhassa mestarissa. aineissa huutelivat vieraisiin pöytiin ja tämä omasta mielestään ylijumala räihälä varsinki :(


      • kaiken tietävä
        Sivusta seuraaja.... kirjoitti:

        Siellä oli huolehtiva pariskunta perjantaina wanhassa mestarissa. aineissa huutelivat vieraisiin pöytiin ja tämä omasta mielestään ylijumala räihälä varsinki :(

        ylijumala räihälä on ollu kyllä nytten jonku aikaa jo poses ettei oo kyllä voinu olla wanhassa huutelemassa. sen akka kyllä on voinu olla siellä ku on nyt liikkunu aika paljon paareissa kun miehensä lähti tiilenpäitä lukee.


      • Ei tietoa
        kaiken tietävä kirjoitti:

        ylijumala räihälä on ollu kyllä nytten jonku aikaa jo poses ettei oo kyllä voinu olla wanhassa huutelemassa. sen akka kyllä on voinu olla siellä ku on nyt liikkunu aika paljon paareissa kun miehensä lähti tiilenpäitä lukee.

        Voisitko ystävällisesti valaista tämän asian johdosta, minkä syyn takia tämä kyseinen herrasmies on posessa matematiikkan jatko.opinnoilla ?


      • mistäminätiiän
        Ei tietoa kirjoitti:

        Voisitko ystävällisesti valaista tämän asian johdosta, minkä syyn takia tämä kyseinen herrasmies on posessa matematiikkan jatko.opinnoilla ?

        olisiko sakkoista tai laittomuuksista


      • asiasta tietävä
        mistäminätiiän kirjoitti:

        olisiko sakkoista tai laittomuuksista

        no sakkojan saapi kun tekee laittomuuksia. eli varmaan kummastakin. mutta näillähän on ollut tapana reseptien väärentäminen varastelu ja kaikki mahdollinen.


    • Henli Lähinä

      Olen kylän kingi pelkele.

    • Kello Henlistä mulle

      Onko Henli oikeesti meidän kylän kovin kalju? Onko Henli kovinkin liski? Onko kukaan lyönyt Henliä tulpaan?

      • Kessun tupakoija

        Kyllä Henli sai tulpaan kellan vanhan mestalin kessukopissa kun oli Henli poika multautunu väälään bemaliin... Tästä tosin on jo puolisentoista vuotta aikaa.


      • Mamin tykönä Henli
        Kessun tupakoija kirjoitti:

        Kyllä Henli sai tulpaan kellan vanhan mestalin kessukopissa kun oli Henli poika multautunu väälään bemaliin... Tästä tosin on jo puolisentoista vuotta aikaa.

        No sittenhän siinä kävi ihan meetium. Ei kanna laiskata Bemalie valsinkaan jos se ei oo oma. Valmaan Henlille tuli paha mielukki mutta onneksi Äiti lohduttaa.


      • idiootti2

        kyllä heillä on kavereita! ja aika loukkaavaa ruveta haukkumaan ihmisiä tuollasilla nimillä!


      • Henlin kaveli
        idiootti2 kirjoitti:

        kyllä heillä on kavereita! ja aika loukkaavaa ruveta haukkumaan ihmisiä tuollasilla nimillä!

        Henli on ihan palas. Lopettakaa Henlin lääkkääminen. Henlillä on kaveleita ja kaikki valmasti yhtä leiluja kuin Henli.


    • uolevi 69

      Liittyykö lasten ahistelijat jotenki tähän porukkaan?

      • pekka86

        ei liity se ahdistelija asuu tuol rahtimiehentiellä jossain


    • älkää puolustako

      Narkkaireita opettajan rivitalot täynnä, lapset pois jokaiselta heiltä. Olisi oikea opetus, ja oikeus lapselle elää turvallinen lapsuus.

      • juriikin näin

        Kun eksyy kaidalta polulta lasten pois vienti on vain vanhemmille helpotus!Ei mikään rangaistus..Paremminkin pitäs laittaa hoiteleen monilapsiessa perheessä arkea 8-12muksua, niin siinä ois rangaistusta kerrakseen;)Valvovien silmien alla.


    • Tosi on KOP

      Eikä tässä kaikki. lukekaahan mitä he ovat nyt tehneet. Mies hakattu kuoliaaksi. Takaan ja alleviivaan, kukaan ei tee tuommoista selvin päin. Narkkareita.

      • Aarno Kasvi

        Aivokemiaa manipuloitu erinäisillä huumavilla aineosasilla, ynnä kasviksilla.


      • älkääkokeilko

        Huonosti nukkuttujen öiden jälkeen voi tulla myös ruumiita.


      • Anonyymi
        älkääkokeilko kirjoitti:

        Huonosti nukkuttujen öiden jälkeen voi tulla myös ruumiita.

        1 promillen jumaluus tulee pelkästään nukkumalla huonosti.Ei rattiin .
        Vaikuttaa myös psyykkeeseen haitallisesti,impulssi herkkyys kasvaa.
        Eli voi tulla ruumitakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1 promillen jumaluus tulee pelkästään nukkumalla huonosti.Ei rattiin .
        Vaikuttaa myös psyykkeeseen haitallisesti,impulssi herkkyys kasvaa.
        Eli voi tulla ruumitakin.

        * 1 promillen humaluus.


    • sattumaako?

      Toivotaan ettei provosoituneet täällä vallineesta keskusteluista joissa haukuttiin ihmistä.:(

    • hormooni

      Tässäkään tapauksessa huumeet eivät tappaneet ketään vaan ihmiset. Kielletään ihmiset!

    • Seinänvieri kaapeli.

      Viranomaiset voisi pikkasen katella miten eri asunnoissa on sähkönkulutus yllättäen kasvanut...
      Ps.kannattaa ratsata viereisetkin asunnot kun jatkojohto on vanha keksintö.

    • 009+

      Laitonta

    • tietäkökukaan???

      Mitäköhän pahaa tapahtuu taas seuraavaksi ollut yllättävän rauhallista taasen? Ei ole narkkeja enää näkynyt kylillä ja baareissa hyvä niin! Vieläköhän ne samat paskaläjät asuu kylillä?

    • tyhmä kysyy

      miten ne sähkökaapelit liittyy tähän asiaan.

    • laitontahan se on

      Hankala on kommentoida ko asiaa kun on kuullut aina niin pahaa huumeista, että hyvät puolet kyllä on minimissään.

    • Kaikkeaseleipäelättää

      Vieläkö tämä narkkipariskunta asuu kylällä? Petri pouta joka hakkasi puolustuskyvyttömän pyörätuoli potilaan hengiltä rahtimiehentiellä oli majaillut täällä s-salmella kyseisten henkilöiden nurkissa. Kaikkia paskoja se yhteiskunta elättää..

    • jurikin

      Lapset tulisi pelastaa pois Suomussalmelta ja kok rupinen kylä lakkauttaa kannattamattomana.

      • Anonyymi

        Suomussalmella Ämmässä on aina ollut myös paljon koulukiusaamista.


    • igugug

      Eivät vissiin asu enää suomussalmella ku en oo nähnyt! Parempi niin..

    • energyboost

      MYÖS ES TAPPAA. Toki paljon hitaammin.

    • duke-

      tuo kyseinen henli asuu kajaanissa nykyään ja tunnetaan siellä kutsumanimellä rotta räihälä... :D

    • nuorisosihteeri

      Julkisiatiloja näkyvät käyttävän jakopaikkoina tätä nykyä. Eivät miellä ilmeisimmin rikokseksi käyttörikosta. Rinnastavat kyseisen rikoksen lähinnä juoksukaljaan tai vastaavaan.

    • jaskapaksa11

      ootte työ melekosie narkkeja

    • Anonyymi

      Ei tämä pariskunta kauaa sumilla viihtynyt. Nokkavarsi muutti kuitenki muotoaan kyseisellä herralla Suomussalmella ollessa.

    • Anonyymi

      Suomussalmesta tullu aivan huume kunta poliisi eivät välitä yhtään mitään.

    • Anonyymi

      Kuka on Harriet Syringa?

    • Anonyymi

      Suomussalmi pohjoismaiden huumeiden luvattu maa... Pitäisi saada jostakin hyvin virkansa hoitavia poliiseja kuntaan

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      2612
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      334
      2444
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      94
      2136
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      61
      1828
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1743
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1714
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1573
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      122
      1462
    9. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      61
      1458
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe