tuli tossa toissapäivänä rysäytettyä terhi ht 520 nauvossa kiveen sillä seurauksella että potkuri irtosi. ja perä muutenkin hajosi. ei muutakuin saatiin lainaksi 2hv yamaha. sillä sitten kello 18:00 starttaamme kohti turkua vauhtia noin 2.7 solmua. onneksi sää oli suotuisa ei ollut mitään kamalia aaltoja perillä kotisatamassa oltiin sitten 02:35 :) kokemus sinänsä 8,5 tuntia matkantekoa. tietysti veneen olisi voinut trailerilla hakea pois. mutta päätimme lähteä pikkukoneella koittamaan. tulipahan testattua senkin koneen kestävyys :)
nauvosta turkuun
4
201
Vastaukset
- nklö-l-nl-ln
8 tuntia airiston ristiaallokossa on kokemus, jota en kadehdi! Mutta hyvä kun perille pääsitte
- -yömahariina-
Tässä nähdään että Terhi on vahva vene. Ei rikkoutunut vaikka ei hipaissutkaan kiveä. Takatuuppari, minkämerkkinen lieneekään, hajosi kuitenkin alakerrastaan romuksi.
Kannattaa siis ostaa lättäpohjaterhi joka on turvallinen kivien yli kulkiessaan.
Romua olen tehnyt itsekkin..... :) - Kauko Kiito
On se vahva. Ite ostin nuorena miehenä uuden vuonna 1967. Silloin myytiin nelikymppisellä Archimedeksellä. No, pistin myöhemmin perään 60 jammun, ja meno muuttui. Nyt olen eläkkeellä, ja harva uskoo kun näkee että Terhi on niinkin vanha. Heikko puoli kun pitää rantautua tuulessa, silloin ei tiedä minne joutuu.
Mutta tasapohjaisena halpaa kyytiä. Montakohan 520 on vielä liiketeessä? - terhi 520
onhan niitä näkynyt liikenteessä yllättävän paljon ainakin turussa päin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad731279- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että360748- 118696
- 53683
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584