Onko kellään tietoa lakipykälistä. Eli sen tiedän että taajama alueella ei saa ammuskella. Mutta entä metsässä kävin tossa muutaman kerran erään metsäautotien varressa ampumassa kun siinä oli sopiva hiekka monttu. Tässä paikassa kulkee jonkin verran näköjään ulkoilijoita huomasin sen viimeksi. Kyllähän ne tietenkin aina katsoivat minua kun menivät ohi kun ammuin tällä aseella tekemääni maalitaulua. Ajattelin jo että tuleeko kohta poliisit mutta ei tullut. Onkohan näin metsässä ampuminen jalka jousella laitonta olisi kiva tietää.
Sekin kiinnostaisi että jos ottaisin sen patikka retkelle niin onko se laillista vai voisiko joku metsänvartia tai muu viranomainen syyttää vaikka sala metsästyksestä vaikka eivät näkisi edes minun ampuvan sillä mitään. Tykkään kuitenkin käyttää leikkaaviakin kärkiä ampuessani.
jalkajousella ampuminen maastossa
miten on
2
447
Vastaukset
- jousimies.
Jalkajousi ei le ampuma-ase, mutta se on ns vaarallinen esine, joten sen kanssiskelulle yleisellä paikalla täytyy olla hyväksyttävä syy.
Jos ammut "maalitaulua" leikkaavalla kärjellä, niin kuinka saat nuolen taulusta ulos? Taidat vain nähdä kosteita päiväunia jalkajousesta....ehkä parempi niin ja jättää oikea toiminta muille. - Latailija...
Jalkajousen nuoliin on saatavilla taulukärkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2522308- 1921694
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä481367Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad501045- 41846
- 15827
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä31810Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver23778Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .25776Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46647