missä voisi kalastaa luvatta? ei ole varaa maksaa kalastus maksua?
parhaat kalapaikat mikkelissä!!
6
3240
Vastaukset
- voutiveikaivurin
laitakaupungilla esim korpijärvi tai puula, siellä ei oo usein valvojia nähty
- kala kalle
Miksi pitää olla niin tyhmä että antaa jonkun voudin viedä mitään, minä olen osannut siirtää ajoissa omaisuuteni pois nimistäni mutta kuitenkin elän mukavasti.Sekös se voutia suututtaa kun ei käsiksi pääse,ähäkutti. Auto ei nimissäni, talo ei,kesäpaikka ei jne.Minä se vaan porskutan.
- Poliisivie
Jaa, no maailma tarvitsee vissiin moraalittomia kieroilijoitakin...
- 19+18
Laihalammella on hyvä kalastella.
- lampimus
Vedenpuhdistuslaitoksen lammelle voi mennä kalastelemaan.
- HÄHHÄHHÄÄÄÄÄÄÄ
Viksut veljet ei voudista välitä. Täälläkin kaikki vaimon nimissä. Ulosottomies nuolee näppejään. HÄHHÄHHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ.Eikä edes kalastuslupaa tarvita kun ei vouti pysty kynsillään tarttumaan kun ei viralisia tuloja. (Ainoastaan pimeitä ja niitäkin pirun paljon HÄHHÄHHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ)
PS. Taitaa näitä verojensa maksajia vituttaa kun täällä jotkun porskuttaa eikä kukaan mahda mitään HÄHHÄHHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain617520Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232946- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651659Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151468Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1691419- 1311163
- 77863
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 52755