maksan ruiskumallin virheettömästä Blackbirdistä korkeintaan 8000e.
pistäkää email osoitteita myyjät!!!
ps. esim. Keltsissä on hemmetisti myymättömiä B-birdejä, joten ylihinnoittelijat älköön vaivautuko.
ostetaan edullinen XX
18
2969
Vastaukset
- -?-
varmaan ostat, mut mepä ei myydä alle 9000
- <<<
niin mistäs myyt kun omistat vain lenkkarit
HAHAHAHA!!!
- Källi
...että se on Mobilen webbisivun halvin. Älä unta nää että saat alta 8 donan Suomessa BBtä.
Kun oot persaukinen osta vaikka Porsche tosta 650 Egeen:
http://www.mobile.de/SIDK50sz6iecHdpbVFE1lxvJQ-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB10LsearchPublicJ1093640228A1LsearchPublicD1100CCarZ-t-vctpLtt~BmPA1B21B20C150x-t-vCaMkPR_X_Y_x_ysO~BSRA6D1100E20100H30000000A2A0A0A0A0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&id=11111111139488276&top=37& - käteisellä
Källi kirjoitti:
...että se on Mobilen webbisivun halvin. Älä unta nää että saat alta 8 donan Suomessa BBtä.
Kun oot persaukinen osta vaikka Porsche tosta 650 Egeen:
http://www.mobile.de/SIDK50sz6iecHdpbVFE1lxvJQ-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB10LsearchPublicJ1093640228A1LsearchPublicD1100CCarZ-t-vctpLtt~BmPA1B21B20C150x-t-vCaMkPR_X_Y_x_ysO~BSRA6D1100E20100H30000000A2A0A0A0A0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&id=11111111139488276&top=37&kun ei saa omaa B:tä myytyä ylihintaansa.
Hajoa myymättömän mopos kans kotiis ens talveksi!!!! - Källi
käteisellä kirjoitti:
kun ei saa omaa B:tä myytyä ylihintaansa.
Hajoa myymättömän mopos kans kotiis ens talveksi!!!!... mutta persaukisena sillä ei riitä rahat siihen! Osta joku halvempi mihin rahat riittää. Moposkootteritkin on ihan jeesvehkeitä ja Honkkarista saat sellasen kiinalaisen alta donan.
Mee sinne. - käteisellä
Källi kirjoitti:
... mutta persaukisena sillä ei riitä rahat siihen! Osta joku halvempi mihin rahat riittää. Moposkootteritkin on ihan jeesvehkeitä ja Honkkarista saat sellasen kiinalaisen alta donan.
Mee sinne.kun muuhun et pysty, et näköjään omista prätkää kun surffailet vain netissä
SÄÄHÄN OOT PELLE!!!!!!!!!!!!! - Källi
käteisellä kirjoitti:
kun muuhun et pysty, et näköjään omista prätkää kun surffailet vain netissä
SÄÄHÄN OOT PELLE!!!!!!!!!!!!!..sekös sitä vituttaa. Mulla on Hondia useampi, vanhin noin kolmenkymmenen vuoden takaa mustissa kilvissä.
Osta käteinen Ural, siihen sullakin fyrkat riittää. - CB550F1
Källi kirjoitti:
..sekös sitä vituttaa. Mulla on Hondia useampi, vanhin noin kolmenkymmenen vuoden takaa mustissa kilvissä.
Osta käteinen Ural, siihen sullakin fyrkat riittää.Kerros källi mitä eroja on noissa malleissa vai onko mitään - pitäs tietää jos vanhojen Hondien kanssa olet tekemisissä.
- Källi
CB550F1 kirjoitti:
Kerros källi mitä eroja on noissa malleissa vai onko mitään - pitäs tietää jos vanhojen Hondien kanssa olet tekemisissä.
CB750 K1 on klassinen Tuutti vuosimallia 1971, mutta F1:tä en tiennyt. Kaveri kertoi, että se on 75 mallinen harvinainen Supersport, jossa vanhaa Tuttia ei ole oikeastaan kuin moottori ja sitäkin piristettynä. Nimimerkkisikin CB550F1 on Supersport malli perus 500 K -Fourista
- käteisellä
Eli ilmoitus on nyt vanha, Aurinkoisen sunnuntain kunniaksi tein juuri kaupat -99/00 BB/44tkm.VIRHEETÖN hintaan 8050e (50e kun myyjä tuli näyttämään/myymään 200km päästä). Myös myyjä oli tyytyväinen kun sai vaihdettua pyöränsä hyvään RAHAAN remonttia varten.
Soittelin itse ilmoittajille, eihän tällä palstalla oo kuin nimimerkkien takana piileskeleviä paskanjauhajia.
Hyvästi 24palsta!!!!!! en enää eksy näille sivuille.- KRL
Niin onnittelut uuden mopon johdosta! =)
Itselläni on myös bläkkäri vuodelta -00, pari kesää tullu kurvailtua ja nyt mittarissa noin 28tkm. Oon ollu todella tyytyväinen siihen, kaikki on pelannu, ei mitään vikoja ja kyllä ne tehot riittää ainakin mulle vallan mainiosti.
Onnellisia/turvallisia kilometrejä sulle! =) - Källi
...totesit ettei fyrkat riitä ja on syytä häipyä takavasempaan.
- pekka
..että löysit sopivan pyörän.
Olen myös seurannut keskusteluja tällä sivulla, ja täytyy myöntää että todella ala-arvoista kommentointia löytyy. Epäilen myös vahvasti näiden "vituttaako" ja "mee runkkaamaan" tyylisten kommentaattoreiden tuntemusta moottoripyörien suhteen - tai edes aivokapasiteetin olemassaoloa. - on voimaa
Ja selvällä setelirahalla sitäkin enemmän. Sait pyöräsi käypään hintaan. Saksasta hakien kustannukset olisivat vähintäin samat ja vaivannäkö päälle. Tuskimpa myyjäkään oikeasti kuvitteli omaisuutensa arvon tuota suuremmaksi. Hyvän vertailupohjan hinnoitteluun saa, kun käy pyytämässä tarjouksen liikkeestä, jotka ostavat moottoripyöriä.
- Tyhmä
Sain itse virheettömän -01 / 18tkm bläkkärin 5500e ja myyjä tuli Oulusta Helsinkiin sitä näyttämään.
- myyjä?
Tyhmä kirjoitti:
Sain itse virheettömän -01 / 18tkm bläkkärin 5500e ja myyjä tuli Oulusta Helsinkiin sitä näyttämään.
katkeroitunut XX:n
- ppl
Eikö se valvoja voi tosiaan puuttua tuollaiseen vittuiluun?On se kumma kun tänne ei voi kirjottaa mitään tosissaan kun heti ollaan päätä aukomassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1311325Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373853Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1093029Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1222383Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin812045Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1961761Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.2991006Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17780Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143725- 53699