Syysgalluppi!!!

lautamies

Vastatkaa omin sanoin valehteletteko sätissä kuin siat, lähinnä huoneissa, ja miksi? Vai puhutaanko sitä aina vaan totta kysyi kuka vaan mitä vaan? Myös palstalaiset saa osallistua. Vastaukset omin sanoin alapuolelle, paras vastaus palkitaan syssymmällä. Ei saa haukkua muita. Kiitos.

76

2356

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 40+N

En valehtele, vaan vastaan tunkeileviin kysymyksiin suoraan; "En kerro". Kaikenkaikkiaan tulee läpätettyä ihan yleistä höpötystä, itsestäni ei ole tarve kertoa mitään. Galleriasivut on tekstitetty ympäripyöreillä musiikkimaku ym. jutuilla, jotka kaikki ovat totta, vaan tuskin ketään todella kiinnostaa.
      Vaihteleviin runonpätkiinkin tulee laitettua runoilijan nimi alle.

• lautamies

siis kun ei sano mitään niin ei valehtele, hyvä on. Kirjaan muistiin, kiitos osallistumisesta.

• 40+N
        lautamies kirjoitti:

siis kun ei sano mitään niin ei valehtele, hyvä on. Kirjaan muistiin, kiitos osallistumisesta.

ai kun ei sano mitään... No ei nyt ihan kuunteluoppilaana kuitenkaan! Toki rehellisesti tulee vastattua ikään, siviilisäätyyn, asuinkaupunkiin jne. Lemmikitkin lienee kaikkien tiedossa. Tunnistamisasteelle ei kyselyt pääse ;))
        Sätin yksi idea kuitenkin lienee anonyymiys.
        Hyvää viikonloppua!

• sepe

minulla esimerkki siitä,että joskus valehtelu kannattaa.
      ystäväni valehteli paikkakuntansa ensimmäisellä juttu tuokiolla.jos olisin tiennyt,että hän asuu 10km päässä,niin olisin pistänyt heti poikki.
      tänään olemme erittäin hyviä ystäviä.kiitos sen,että hän valehteli.
      en etsi seuraa ja siksi olen epäluuloinen.tiiä vaikka olis tullut ovikelloa painelemaan.

elekää ottako valehtelemista vakavasti!!

• lautamies

kysyttiin että valehteletko sinä, kavereista ei nyt horista laisinkaan. Tuleekos se vastaus?

• sättiläinen

Yhden kerran, siis vain kerran, kokeilin ns. roolin esittämistä, eli valehtelin keskustelukaverilleni melkein kaiken ja kuinka ollakkaan, hän oli ja on ollut tähän mennessä kaikken upein ihminen ja keskustelija mitä olen tavannut. Joten koska valehtelin enkä kunnolla edes painanut mieleeni mitä kaikkea, en voinut enää häneen ottaa kontaktia ja se v...ttaa vieläkin, luulen että mokasin mahdollisuuteni hyvään ystävyyteen, ehkä johonkin parempaankin.
      Tuon kokemuksen jälkeen olen puhunut totta ja tarvittaessa jätän kertomatta jos en halua jotain kertoa, mutta valehtelemaan ja kaunistelemaan en enää ala.

• lautamies

tuo oli pahempi juttu, jos vieläkin ottaa pääkkyyn. Vaan eipä sille mitään enää mahda. Kohtalo meitä viepi, tarjoilija lonkeron tuopi.
        Siis et valhettele enää, kyllä sätti opettaa! Kiitos.

• M40+

Jos ehkä sukupuoleni on totta, kaikki muu tarua jota syötän.

• lautamies

valehtelitkos nyt kun vastasit?

• M40+
        lautamies kirjoitti:

valehtelitkos nyt kun vastasit?

.... päätellä se itse.
        Ps. olen kuitenkin asiassani hyvin kokenut ja hyvä, tuskin edes lautamies huomaisi eroa totuuden ja valheen välillä

• Mimi38

..olen keskustellut. Kun ei oo tarvetta esittää parempaa kun on :) Oon muutenkin joka miehen unelma joten ei tarvitse keksiä omasta päästä juttuja niinkun joidenkin.
      Kyllä sen huomaa jos joku jotain roolia vetää, ainakin jos satut saman tyypin kanssa pari kertaa keskusteleen.. ja varsinkin jos treffeille meet niin jopas.. on joko mieshormoonit jyllänny pahasti yön aikana että on maskuliininen kaljuuntuminen alkanut... tai urheilijasta on tullut sohvaperuna :)

• Nainen +40

oikeista asioista olen aina keskustellut, joskus hupsutellut jos keskustelija samoilla aaltopituuksilla, mutta valehdellut en ole koskaan. Mutta miehet sen sijaan tuntuvat olevan aina ketunhäntä kainalossa - ainakin 40 sätissä.

• Mimi38
        Nainen +40 kirjoitti:

oikeista asioista olen aina keskustellut, joskus hupsutellut jos keskustelija samoilla aaltopituuksilla, mutta valehdellut en ole koskaan. Mutta miehet sen sijaan tuntuvat olevan aina ketunhäntä kainalossa - ainakin 40 sätissä.

..olen sen huomannut että moni mies ei voi ees rehellisesti sanoa että onko varattu vai vapaa?? Oon monesti ihmetellyt näiden ajatuksen juoksua, ett miks se tsrvii alussa valehdella kun ei ees tiedä toisesta muuta kun ehkä paikkakunnan :)..
        Naisista en osaa sanoa kun ei oo kokemuksia :)
        Mutta tuskimpa naiset sellaista tekis????

• M40+
        Nainen +40 kirjoitti:

Tuskin sentään. Huviahan ja ajankulua tämä sättääminen on, ei sitä pidä niin tosissaan ottaa.

• Mimi38
        M40+ kirjoitti:

Tuskin sentään. Huviahan ja ajankulua tämä sättääminen on, ei sitä pidä niin tosissaan ottaa.

.. tosissaan ?? Mä ainakin otan kaikki jutut täällä ihan tosissani ja haaveilen päivät pitkät jostain komeasta uroosta, oikeesta prinssistä valkoisella hevosella :) Mutta silti on hyvä puhua totta, ei se ainakaan mitään huonoo tee jos siihen pystyy ????
        Vai epäiletkö ettet saa ketään naista kiinnostumaan itsestäsi jos puhut totta?? Kokeile ja hämmästy :) Kerran elämässä jos sais :)

• lautamies

on kiikun kaakun nyt, moititaanko tässä ketään! Hiinä ja hiinä että ääni hyljätään, mutta menköön nyt kun ei nikkiä mainittu.
        Elikkä et valhettele, miehet sitäkin enemmän. Laitan ylös, kiitos.

• M40+
        Mimi38 kirjoitti:

.. tosissaan ?? Mä ainakin otan kaikki jutut täällä ihan tosissani ja haaveilen päivät pitkät jostain komeasta uroosta, oikeesta prinssistä valkoisella hevosella :) Mutta silti on hyvä puhua totta, ei se ainakaan mitään huonoo tee jos siihen pystyy ????
        Vai epäiletkö ettet saa ketään naista kiinnostumaan itsestäsi jos puhut totta?? Kokeile ja hämmästy :) Kerran elämässä jos sais :)

tuollaisen typyn kanssa vois vaikka vonkailla, mutta pelottava olet - tosissaan?!?!
        Sydämenkö antaisin armottomille sättinaisille, repisitte sen vain ......

• M40+
        lautamies kirjoitti:

on kiikun kaakun nyt, moititaanko tässä ketään! Hiinä ja hiinä että ääni hyljätään, mutta menköön nyt kun ei nikkiä mainittu.

... hylkää.Mimi38 olkoon muistutuksena myös lautamiehille tosissaan olosta :))

• Mimi38
        M40+ kirjoitti:

tuollaisen typyn kanssa vois vaikka vonkailla, mutta pelottava olet - tosissaan?!?!
        Sydämenkö antaisin armottomille sättinaisille, repisitte sen vain ......

..sulta raaskisi viedä :(... mutta senkin uskaltaisin sanoa suoraan .. totuuden :)..
        Muuta voisinkin sitten viedä, mutta poikuus ei taida enään olla tallella :) joten sen varmaan voit rehellisesti kertoa :)

• M40+
        Mimi38 kirjoitti:

..sulta raaskisi viedä :(... mutta senkin uskaltaisin sanoa suoraan .. totuuden :)..
        Muuta voisinkin sitten viedä, mutta poikuus ei taida enään olla tallella :) joten sen varmaan voit rehellisesti kertoa :)

Viitaten aikaisemmin esittelemään tyyliini sätissä vastaan: " Poikuus on ehdottomasti tallella, odottaen vain ........ sinuako?

• Mimi38
        lautamies kirjoitti:

..kauhiasti lautamies.. En ainakaan halunnut loukata ketään :( Mutta kun en oo naisten kanssa keskustellut chatissä :(..ei oo kokemusta

• Mimi38
        M40+ kirjoitti:

... hylkää.Mimi38 olkoon muistutuksena myös lautamiehille tosissaan olosta :))

..sinulle ..oi urhea ritari..kun puolustat minua avutonta naista :)

• Mimi38
        M40+ kirjoitti:

Viitaten aikaisemmin esittelemään tyyliini sätissä vastaan: " Poikuus on ehdottomasti tallella, odottaen vain ........ sinuako?

.. vaikkapa minulle :) Olisipa se suuri kunnia, lipun voisin nostaa salkoon tai sit sun boxeris?
        Ehkä ny tais toi nenä pikkasen kasvaa pituutta sulla.. vai sitäkö yritätkin?? kun nenän suhde tohon kepin pituuteen on vakio :)

• lautamies
        Mimi38 kirjoitti:

..kauhiasti lautamies.. En ainakaan halunnut loukata ketään :( Mutta kun en oo naisten kanssa keskustellut chatissä :(..ei oo kokemusta

Mitäpä arvelet, mistä johtuu että palstakirjoittajat ei ollenkaan vastaile? Ihan näin pöytäkirjan ulkopuolla. Ettei vaan olisi jotain salattavaa niillä ketkuilla.

• M40+
        Mimi38 kirjoitti:

..sinulle ..oi urhea ritari..kun puolustat minua avutonta naista :)

Tutkaileppas lautamies mimi38:n sepustukset uudestaan: ".... avutonta naista"
        Ei taida olla totuuden hiventäkään :), siis naisten puolelle yksi piste totuudenvääristelemisestä

• Mimi38
        M40+ kirjoitti:

Ei taida olla totuuden hiventäkään :), siis naisten puolelle yksi piste totuudenvääristelemisestä

..ny. Eiks se tehookkaan miehiin kun nainen sanoo olevansa avuton jotta mies saa leikkiä alkukantasta urosta :) Enkä muuten sitten valehdellu vielä pätkääkään.. Mutta en sanonu missä olen avuton :) Voi käyttää tota jos ei halua suoraan vastata :)

• M40+
        Mimi38 kirjoitti:

.. vaikkapa minulle :) Olisipa se suuri kunnia, lipun voisin nostaa salkoon tai sit sun boxeris?
        Ehkä ny tais toi nenä pikkasen kasvaa pituutta sulla.. vai sitäkö yritätkin?? kun nenän suhde tohon kepin pituuteen on vakio :)

Tämä nainenhan puhuu aivan omiansa. En käytä boxereita ... vain narutangat on kaapissa mun, mutta mahtavatko löytyä päältä?
        Toinen miinus viiva naisten puolelle - vaikka onkin sama nainen!!!!!

• M40+
        Mimi38 kirjoitti:

..ny. Eiks se tehookkaan miehiin kun nainen sanoo olevansa avuton jotta mies saa leikkiä alkukantasta urosta :) Enkä muuten sitten valehdellu vielä pätkääkään.. Mutta en sanonu missä olen avuton :) Voi käyttää tota jos ei halua suoraan vastata :)

Onko kierous valehtelua ???

• Mimi38
        M40+ kirjoitti:

Tämä nainenhan puhuu aivan omiansa. En käytä boxereita ... vain narutangat on kaapissa mun, mutta mahtavatko löytyä päältä?
        Toinen miinus viiva naisten puolelle - vaikka onkin sama nainen!!!!!

... poikuus tallella M40 , olis muuten hyvä tuolla sex barissa sulle :) Ny opit oleen valehtelematta ?? ja puhuun totta joka naiselle täst edes? Tai tuun viemään sen poikuuden...
        Chatissä tavataan... En jaksa sua enää :)

• lautamies
        M40+ kirjoitti:

paraskin siinä, pata kattilaa soimaamassa! Ite kaiket illat vilunkia sätissä harrastat. :D

• M40+
        Mimi38 kirjoitti:

... poikuus tallella M40 , olis muuten hyvä tuolla sex barissa sulle :) Ny opit oleen valehtelematta ?? ja puhuun totta joka naiselle täst edes? Tai tuun viemään sen poikuuden...
        Chatissä tavataan... En jaksa sua enää :)

Hmhmhmhmhm.......

• Mimi38
        M40+ kirjoitti:

Onko kierous valehtelua ???

..kun se on syntymälahja :) Mutta en omista sellaista lahjaa :( olis elämä helpompaa jos omistais , ainakin liike-elämässä naisena :)

• Mimi38
        lautamies kirjoitti:

Mitäpä arvelet, mistä johtuu että palstakirjoittajat ei ollenkaan vastaile? Ihan näin pöytäkirjan ulkopuolla. Ettei vaan olisi jotain salattavaa niillä ketkuilla.

salattavaa kaikilla on.. siis luurankoja kaapissa , ainakin jo tässä iässä :) jos ei oo niin ei oo elänykkään...
        Se ettei kaikkea tarvi kertoo koko maailmalle, luulisin.. ja mitä tulee chattäämiseen niin kukin tehköön kuinka parhaakseen näkee jos hyvän olon siitä saa..

• lautamies
        Mimi38 kirjoitti:

salattavaa kaikilla on.. siis luurankoja kaapissa , ainakin jo tässä iässä :) jos ei oo niin ei oo elänykkään...
        Se ettei kaikkea tarvi kertoo koko maailmalle, luulisin.. ja mitä tulee chattäämiseen niin kukin tehköön kuinka parhaakseen näkee jos hyvän olon siitä saa..

minä se olen kova valehtelemaan, onneksi ei tarvi sitä nyt tunnustaa.
        Jatkanpa tässä myöhemmin, ellei valvojan kutale iske kynsiään ensin.

• kissanhäntä
        Nainen +40 kirjoitti:

Jos ei haluu vastata totuudenmukasesti, niin kysymyksen voi ohittaa.Mieluimin tosiasiat oikein.
        Kaikkiin kysymyksiin ei tarvitse vastata.

• mia

minä ainakin puhun totta. aikoinaan valehtelin koko ajan, kunnes kyllästyin, ja puhuin itseni pussiin. en vain näe enää syytä valehdella, tylsäähän se on!

• M40+

mutta pussiin joutuminen saa älyn ja mielikuvituksen juoksemaan kirkkaammin, kun sieltä yrittää vimmalla pois, eikö?

• mia
        M40+ kirjoitti:

mutta pussiin joutuminen saa älyn ja mielikuvituksen juoksemaan kirkkaammin, kun sieltä yrittää vimmalla pois, eikö?

se on nyt vain tyhmää pitää jotain roolia. olla oma itsensä ja aito. valehtelulla kaikki on helpompaa, tietty. mutta jokainen meistä tekee niinkuin halajaa..

• En..

Valehtele ikinä.Entäs sinä? -Totuudenmukainen mieshenkilö-

• lautamies

ole äänestämässä, mutta kun kysyit niin kyllä minä valehtelen, ja sen jo tuossa ylempänä myönsinkin.

• Jermu

Ei kyllä ole kauheasti vieläkään minuutteja tullut tuolla kerättyä, mutta eipä ole noillakaan minuuteilla tarvetta valehdella. Jos joku kysyy liian henk. koht. enkä halua vastata, yritän sanoa sen kohteliaasti. Sepä siinä onkin sitten lukijalla kuinka suhtautuu. Jos hänellä menee herne nekkuun, niin siinähän kärvistelee.

• lautamies

eli ei ole vielä ollut aikaa. Kirjoitan tuon ylös, kiitos.

• NeitiX

En valehtele ko en käy niis..
      Haukkuminen on pyllyst,eläväs elämäs ja virtsuelämäs.. ;)

• lautamies

perustelut saatiin. Ei valehtele kun ei käy koko paikassa, kirjoon ylös, kiitos.

• lautamies

että koko porukka valhettelee tässäkin gallupissa niin että korvat heiluu. Ainoa valehtelija joka puhui totta oli tuo valehteleva m40 .

Joukolla nyt vastaamaan, palkinto on vielä jaossa.

• Mimi38

..oot aatellu niinkun palkinnoksi?? Jonun valheen paljastuskoneen vai?? Pollisien ylijäämä varastosta... Jos se sellainen on niin yritän voittaa tän kisan varmasti että saan kaikki miehet valheestansa kiinni :)

• lautamies
        Mimi38 kirjoitti:

..oot aatellu niinkun palkinnoksi?? Jonun valheen paljastuskoneen vai?? Pollisien ylijäämä varastosta... Jos se sellainen on niin yritän voittaa tän kisan varmasti että saan kaikki miehet valheestansa kiinni :)

oli aatoksissa. Tuo neiti X on kyllä aika hyvin ehdolla, niin ja pari muuta. Perusteluissa näemmä löytyy joka lähtöön. Vielä kun lopettaisivat valehtelun.

• Erittäin suosittu n

kun kysytään tyhmiä kysymyksiä, ellei kysyttäisi ei tarvitsisi valehdella. Toisaalta siihen valehteluun väsyy, eikä enää jaksa valehdella. Toden puhuja ei saa yöpaikkaa eikä Chatista keskusteluseuraa :)

• Mimi38

Ei saa vai? Ootko kokeillut puhua tottakin?
        Ainakin mä saan yöpaikan:) ja seuraa kun puhun totta.. sillai on tosiaan helpompaa kun ei voi muistaa mitä kenellekkin muuten on keskustellut??
        Ei miehetkään tyhmiä ole vaikka luulis noin niikun yleensä....
        Kantsii kokeilla seuraavan kerran totuudessa pysymistä..mutta turhia lupauksia kannattaa tietty välttää jos niitä ei pysty toteuttaan...
        Sen mäkin tässä hiljattain huomasin :(

• lautamies

Taidat olla ehdolla palkinnon saajaksi. Kiitos kommentista.

• LadyGrue

ei tarvetta valehdella.
      muistini tekee usein tepposia, joten sotkeutuisin sepitelmiin yhtä varmasti kuin kärpänen liimapaperiin.
      kysymyksiin, jotka katson aiheettomiksi jätän yksinkertaisesti vastaamatta.
      tai käytän harhautustaktiikkaa.
      *haukkaa palan omenasta*

• lautamies

yksi valepukki lisää. Merkkaan silti ylös, kiitos.

• LadyGrue
        lautamies kirjoitti:

yksi valepukki lisää. Merkkaan silti ylös, kiitos.

pikku possut on suloisia, ihan oikeasti.
        isot valheet ja pienet juksaukset ovat kaksi eri asiaa.
        on mahdollista vaikuttaa myös itse siihen, ettei joudu sellaisiin tilanteisiin joissa on pakko lasketella luikuria.

• lautamies

Ensimmäisen elikkä parhaan vastauksen palkinnon saapi neiti X. Kun ei käy sätissä, ei tule valehdeltua, sanoi tämä neito. Se onkin oivallinen perustelu, siitä hyvästä tulee rollaattorimatka Halti-tunturille vuonna 2030, voipi valita joulu- taikka helmikuun sesongin. Oma kulkuväline mukaan.

Toiseksi parhaimman vastauksen palkinto menee M40 :lle. Tämä ketku se valehtelee silmät päästään mennen tullen niin kuin muutkin, mutta reippaana poikana tunnusti suoraan. Hän saapi kahden viikon jakson nettiseksiä eri neitojen kaapeissa, joka ilta alkaen 10.10.2004. Tyttäret ei sitten kieltäydy kun tämä urho kömpii oville vonkaamaan ja valehtelemaan.

Kiitos osallistujille. Muita palkintoja ei valepukeille jaeta.

• Swingo

Minä en ehtinyt osallistua tähän kisaan. Joko menetin tilaisuuteni? Vai tuleeko mahdollisesti uusia kilpailuja vielä syssymmällä?

Terkuin,

Erittäin kiinnostunut

• lautamies
        Swingo kirjoitti:

Minä en ehtinyt osallistua tähän kisaan. Joko menetin tilaisuuteni? Vai tuleeko mahdollisesti uusia kilpailuja vielä syssymmällä?

Terkuin,

Erittäin kiinnostunut

olit tietysti sätissä valehtelemassa tämänkin ajan. Kyllä vielä voipi vastata, mutta palkinnot on jo jaettu eikä niitä peruta, turhaan vaan pahoittuisi voittajien mieli.

• Swingo
        lautamies kirjoitti:

olit tietysti sätissä valehtelemassa tämänkin ajan. Kyllä vielä voipi vastata, mutta palkinnot on jo jaettu eikä niitä peruta, turhaan vaan pahoittuisi voittajien mieli.

Tottakai mä olin sätissä. Mutta ihan rehellinen olen, en harrasta mitään valehtelua. Stop tykkänään, pois se minusta!

• M40+

*tuuletusta*.....miesten sarjan selvä voittaja "JEE".
        2 viikkoa, kyllä nyt lykästi, vaan niin on tähänkin asti.
        *Kampaa tuuhean tukkansa taaksepäin ja tunkee rintakarvat röyhelöpaidan sisuksiin ja ei kun 40 baanalle vaan kohti sättineitojen kaappeja"
        "Olen vain teidän - yksi nainen kerrallaan - muodostakaapas jono ..."

• lautamies
        M40+ kirjoitti:

*Kampaa tuuhean tukkansa taaksepäin ja tunkee rintakarvat röyhelöpaidan sisuksiin ja ei kun 40 baanalle vaan kohti sättineitojen kaappeja"

se oli vasta 10.10.2004, mutta kun noin olet iskussa niin voin palkinnon luovuttaa alkavaksi vaikkapa jo tänä iltana. Elikkä siis 31.8.2004 ja siitä kaksi viikkoa etiäpäin, pelkkää puuskutusta niin jotta kaappi kolisee. Onnea vaan.

• Swingo
        lautamies kirjoitti:

se oli vasta 10.10.2004, mutta kun noin olet iskussa niin voin palkinnon luovuttaa alkavaksi vaikkapa jo tänä iltana. Elikkä siis 31.8.2004 ja siitä kaksi viikkoa etiäpäin, pelkkää puuskutusta niin jotta kaappi kolisee. Onnea vaan.

Minä en hyväksy, en, en ja en!

• lautamies
        Swingo kirjoitti:

Minä en hyväksy, en, en ja en!

kun et kerinnyt koko galluppiin mukaan. Kyllä nyt katkerana ja kateellisena vastustellaan. Lietkö tyttö, jos olet niin meneppäs kiltisti nelikymppisiin ja odottele rauhassa vuoroasi. Kyllä se tulee, se vuoro nimittäin. Kaksi viikkoa on aikaa, siinä kerkiää usiammankin kanssa puuhaamaan.

• Swingo
        lautamies kirjoitti:

kun et kerinnyt koko galluppiin mukaan. Kyllä nyt katkerana ja kateellisena vastustellaan. Lietkö tyttö, jos olet niin meneppäs kiltisti nelikymppisiin ja odottele rauhassa vuoroasi. Kyllä se tulee, se vuoro nimittäin. Kaksi viikkoa on aikaa, siinä kerkiää usiammankin kanssa puuhaamaan.

Miiinä mitään katkera ole. Itse olet. Taidan alkaa itse sitten toimimaan samalla tavalla kuin tuo herra tuossa, katsotaan sitten, miten suu pannaan! *uhmaa ja kihisee kiukusta*

• lautamies
        Swingo kirjoitti:

Miiinä mitään katkera ole. Itse olet. Taidan alkaa itse sitten toimimaan samalla tavalla kuin tuo herra tuossa, katsotaan sitten, miten suu pannaan! *uhmaa ja kihisee kiukusta*

vaan palkinnotpa on jo jaettu, että tähän lähetykseen et enää kerkiä. Seuraavalla kerralla sitten.

• Mimi38

..olla noin julma meitä naisia kohtaan... että tolle iljettävälle :) miehenköriläälle nettiseksiä lupaat... ja 2 viikkoo... olisit nyt vaan ihan 3 päivää, sekin olis sille riittäny :)
        Enkä muuten ees oo katkera kun en voittanu ja saanu sitä valheenpaljastuskonetta :)

• Mimi38
        M40+ kirjoitti:

.. vaikkakin et sitä ansainnut :) Toivottavasti saat niin paljon nettiseksiä että saat sydärin kun oot jo noin iäkäskin :)....Ihan ilman katkeruuta täällä onnea toivottelen .. :) Pikkasen kyl oikeesti kirpas..

• lautamies
        Mimi38 kirjoitti:

..olla noin julma meitä naisia kohtaan... että tolle iljettävälle :) miehenköriläälle nettiseksiä lupaat... ja 2 viikkoo... olisit nyt vaan ihan 3 päivää, sekin olis sille riittäny :)
        Enkä muuten ees oo katkera kun en voittanu ja saanu sitä valheenpaljastuskonetta :)

sitä mieltä että rehellisyys palkita pitää. Eikä tuo kaksi viikkoa niin kovin paljon ole, nopiasti se menee siinä puuskutellessa. Tiedä vaikka sinunkin kaapin ovella olisi kolkuttamassa ja vonkaamassa joku ilta.
        Katkera ei kannata olla, jospa seuraavalla kerralla se voitto sinulle lohkeaisi. Mistäpä sitä tietää.

• Swingo
        lautamies kirjoitti:

vaan palkinnotpa on jo jaettu, että tähän lähetykseen et enää kerkiä. Seuraavalla kerralla sitten.

Saako täällä edes lähettää terveisiä?

Jos saa, niin lähettäisin terkkuja serkulleni Irmalle Sääksjärvelle, tädilleni Esterille Lapualle, Vieno-Kyllikille Tohmajärvelle. Ja sitten vielä erikoisterkut Martalle Kuhmoisiin, pidähän pannu kuumana, täältä tullaan huomenna myöhästyneille nimpparikahveille !

• Mimi38
        lautamies kirjoitti:

sitä mieltä että rehellisyys palkita pitää. Eikä tuo kaksi viikkoa niin kovin paljon ole, nopiasti se menee siinä puuskutellessa. Tiedä vaikka sinunkin kaapin ovella olisi kolkuttamassa ja vonkaamassa joku ilta.
        Katkera ei kannata olla, jospa seuraavalla kerralla se voitto sinulle lohkeaisi. Mistäpä sitä tietää.

..jopas lohdutti jos vaikka munkin ovea kolkutellaan :) ja kiva jos rehellisyys voittaa.. oikeesti en oo yhtään katkera.. ja oikeelle ihmiselle meni voitto :) ( nyt tuli sit se eka vale tässä paikassa)

• lautamies
        Mimi38 kirjoitti:

..jopas lohdutti jos vaikka munkin ovea kolkutellaan :) ja kiva jos rehellisyys voittaa.. oikeesti en oo yhtään katkera.. ja oikeelle ihmiselle meni voitto :) ( nyt tuli sit se eka vale tässä paikassa)

surullinen olet niin poikkeuksellisesti jaan nyt lohdutuspalkinnon. Tällä kertaa palkinto ompi kaksi iltaa kaapissa varsinaisen voittajan kera. Yhteistuumin voitte päättää miten nämä illat vietätte.
        Enempiä palkintoja ei jaella, ja kyllä joutaa nyt koko ketju romukoppaan. Ei tästä mitään tule, valitetaan vaan koko ajan ja lähetellään tädeille terveisiä. Tolkku se on talkkunan syönnissäkin.

• Mimi38
        lautamies kirjoitti:

surullinen olet niin poikkeuksellisesti jaan nyt lohdutuspalkinnon. Tällä kertaa palkinto ompi kaksi iltaa kaapissa varsinaisen voittajan kera. Yhteistuumin voitte päättää miten nämä illat vietätte.
        Enempiä palkintoja ei jaella, ja kyllä joutaa nyt koko ketju romukoppaan. Ei tästä mitään tule, valitetaan vaan koko ajan ja lähetellään tädeille terveisiä. Tolkku se on talkkunan syönnissäkin.

.on sulla sittenkin sydän paikallaan.. tulipa mukava viikonlopun aloitus fiilis :)..
        Mutta eikö sulla oo ketään tätiä jolle voisit lähettää terkkuja???? Mä voin olla sulle vaikka varatäti jos haluat terveisiä lähettää :).. Sateista syksyä hymyillen....
        Ja kiitos ihanasta palkinnosta :)

• M40+
        Mimi38 kirjoitti:

.. vaikkakin et sitä ansainnut :) Toivottavasti saat niin paljon nettiseksiä että saat sydärin kun oot jo noin iäkäskin :)....Ihan ilman katkeruuta täällä onnea toivottelen .. :) Pikkasen kyl oikeesti kirpas..

Hmhmhm, toivolla ei ole mitään tekemistä tuon asian kanssa ( kaikille Toivoille terkkuja !!) ... ja kaappisi oven olen jo merkinnyt speciaalimerkillä, tulen kun ehdin, jutellaan sitten niin romanttisia, niin romanttisia että ... eli minusta, kyvykkyydestäni ja adonis ulkokuorestani, hmhmhm koosta, siitä miten ihailet/rakastat/kaipaat (tarkennus:siis minua) ... niin eikähän se siitä lähde ...
        :))))

• Mimi38
        M40+ kirjoitti:

Hmhmhm, toivolla ei ole mitään tekemistä tuon asian kanssa ( kaikille Toivoille terkkuja !!) ... ja kaappisi oven olen jo merkinnyt speciaalimerkillä, tulen kun ehdin, jutellaan sitten niin romanttisia, niin romanttisia että ... eli minusta, kyvykkyydestäni ja adonis ulkokuorestani, hmhmhm koosta, siitä miten ihailet/rakastat/kaipaat (tarkennus:siis minua) ... niin eikähän se siitä lähde ...
        :))))

...IHANAA... Palvonkin sua loppuikäni :) ( Katos osasin mäkin valehdella...)

• Eläinsuojelija

Lautamies, kyssäri on aivan harhaan johtava: Siat eivät valehtele !!!!!

• lautamies

ja mistäpä tiedät! Ellet sitten itse satu sika olemaan??

• KevytKarjala

Ikinä en oo sätissä valehdellu.
      Ei sinne tartte mennä valehteleen, joku taso sentään minullakin!
      Hyväksikäyttäjäthän ne siellä valehtelee kuin siat!
      Minusta ei siaksi olisi.
      Se on vissi ja varma, sano mun sanoneen!

Terkuin,

KevytKarjala (III) **kippis**

• lautamies

vaikka koko kilpailu ompi jo ohitse. Älähän nyt kuitenkaan valehtele siinä, ruma tapa tuollainen, vaikka kyllä minä itsekin joskus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      61
      4709
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      97
      4421
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      74
      3882
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3797
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      119
      2835
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2608
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2512
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2489
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2479
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      2354
    Aihe