Ei käynnisty, mitä tein väärin?

ali_mielinen

VAihdoin Yamaha DT50r -07:aan isomman suuttimen 94:sta 102:een. Nyt se ei sitten enään lähde käyntiin. Kokeilin käynnistyspolkimella painaa hiljaa ja kuulin että imukaula olisi vuotanut. Onko se mennyt väärille jengoille ja siten ei ole kunnolla kiinni ja vuotaa, eikä mopo lähde käyntiin. Vai onko vika jossain muussa esim suutin mennyt liian kireälle?

7

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iåhjtth

      "mitä tein väärin?"

      rupesit tekemään hommaa, jota ei kuulu tehdä. mopon viritys on turhaa.

      • ali_mielinen

        sinä oot turha ja viä turhempi on sun kommenttis. tehty mikä tehty ja sain vianki jo selville. en oo vaa kerenny poistamaan tätä keskustelua.
        Ja näin btw suutin ei ole viritysosa eikä sillä voi virittää jos ei ole ottanut esim kuria pois vakioputkesta minkä minä oon jo tehny. Sillä vaan säädellään kuinka paljon kones saa bensaa, ja pakkohan se on iso suutin olla jos on kuri pois putkesta.


      • Hehheh!
        ali_mielinen kirjoitti:

        sinä oot turha ja viä turhempi on sun kommenttis. tehty mikä tehty ja sain vianki jo selville. en oo vaa kerenny poistamaan tätä keskustelua.
        Ja näin btw suutin ei ole viritysosa eikä sillä voi virittää jos ei ole ottanut esim kuria pois vakioputkesta minkä minä oon jo tehny. Sillä vaan säädellään kuinka paljon kones saa bensaa, ja pakkohan se on iso suutin olla jos on kuri pois putkesta.

        Lopetappas se uhoaminen ja käy yläaste jo viimeinkin loppuun. Kaikki häpeävät sua. Olet jo täysi-ikäinen ja siitä huolimatta kahdeksannella luokalla.


      • oot perseestä
        Hehheh! kirjoitti:

        Lopetappas se uhoaminen ja käy yläaste jo viimeinkin loppuun. Kaikki häpeävät sua. Olet jo täysi-ikäinen ja siitä huolimatta kahdeksannella luokalla.

        Lähes nyt helvettiin, kukkahattutäti. Teitä ei kaivata


    • UKGHJG

      AHHAH VITUN PASKA MOPO SULLA MUL ONKII 125 CC KTM

      • huutonaurua ja facepalm

        Pojalla on kevari hienoa. Isi tais maksaa sen
        omalle pikku pullaposkelle kevari on vähän isompi versio ruoholeikkurista tuu si huutelee ku o yli 450cc lelu


    • .i.

      Suutinta et pysty laittamaan niin kireälle että siitä käyntiin haittaa. Jos imukaula vuotaa niin ihmettele ettei käynnisty.
      Saattaa olla että suutin on hieman liian iso, kokeile pienempää suutinta kokeile suutinkokoja 97-99.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe