Eli mitkä on ne PAKOLLISET kirjotettavat? Onko englanti...?! Pliis, valaiskaa mua joku!
Kiitos etukäteen :)
YO-kirjotuksista! Pliis lukekaa!!!!
5
503
Vastaukset
- Daniel
-Äidinkielen koe,
Sekä kolme seuraavista...
-Toinen kotimainen kieli,
-Ensimmäinen vieraskieli,
-Matematiikka,
-Reaali.
Itse pänttään juuri matematiikkaa koska en kirjoita ruotsia. Mutta tuntuu että kaikki on pyyhkiytynyt mielestä pois.
Mulla on kyllä vakituinen työ joten ei tässä mitään tressiä ole....harrastushan tää lukio mulle on. - Jane
Tosta linkistä saat oikeastaan kaikki tarvittavat tiedot: http://www.minedu.fi/yo-tutkinto/index.html
Mutta jos lyhyesti vastaan kysymyksees, niin vielä toistaseks pakollisia aineita on äidinkieli, toinen kotimainen (ruotsi, tai suomi, jos äidinkieli on muu kuin suomi), vieraan kielen koe (a-kieli, yleensä siis englanti) ja matikka (pitkä tai lyhyt) tai reaali.
Muutoksia on tulossa (erit. reaalikokeeseen), eli vähän riippuen koska meinaat kirjottaa, niin kannattaa tarkastella tuota linkkiä tarkemmin.- PRINSESSA
Mä oon siis ekalla! Mä en IKINÄ pääse enkusta läpi =/ Ja se on siis pakko kirjottaa? :( Ku mä en pääse kursseiltakaan läpi, mulla oli päättärissäkin (peruskoulu!) enkku vitonen. Säälistä! Se ope sääli mua :/
Tsemaa teille kaikille muille! - N..
PRINSESSA kirjoitti:
Mä oon siis ekalla! Mä en IKINÄ pääse enkusta läpi =/ Ja se on siis pakko kirjottaa? :( Ku mä en pääse kursseiltakaan läpi, mulla oli päättärissäkin (peruskoulu!) enkku vitonen. Säälistä! Se ope sääli mua :/
Tsemaa teille kaikille muille!Mä käyn töissä päivisin ja lukioo iltaisin. Ja iltalukion vauhti on hiukka kiihkeetä verrattuna päiväpuoleen (lukuaikaakin on oikeestaan vain viikonloppuisin). Jos saatana lukioo ei pääse läpi täyspäiväisenä opiskelijana niin vika on joko laiskuudessa tai tyhmyydessä!!!!!
Taidat todella olla "prinsessa", eti rikas mies joka elättää sut, tuskin sä omillas pärjäät jos lukiokin tuottaa vaikeuksia. - PRINSESSA
N.. kirjoitti:
Mä käyn töissä päivisin ja lukioo iltaisin. Ja iltalukion vauhti on hiukka kiihkeetä verrattuna päiväpuoleen (lukuaikaakin on oikeestaan vain viikonloppuisin). Jos saatana lukioo ei pääse läpi täyspäiväisenä opiskelijana niin vika on joko laiskuudessa tai tyhmyydessä!!!!!
Taidat todella olla "prinsessa", eti rikas mies joka elättää sut, tuskin sä omillas pärjäät jos lukiokin tuottaa vaikeuksia.No kiitos kannustuksesta! Kyllä mä kuitenkin yritän käydä lukiota...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1573250EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403022- 1121535
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1501264Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621097Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661067- 601037
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373989- 43896
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne23893