Rakastan sinua "aina" Sydämmessäni :)
Toivottaa: minä vaan!
Mitään
41
3078
Vastaukset
- ämmä
muistan kouluajoilta suomenkielen maikan sanoneen, että sydämeen ei mahdu kuin yksi ämmä.
- vasta
mun äikän kirjassa oli piirroskuvakin aiheesta kuten myös teemasta 'ensin saunotaan sitten syödään vasta'.
- ämmä
voimme olla ystäviä vai mitä ?
Mitä tarkoitat "ei voi mitään" ?- Minä
Mitä tarkoitan . Jos sinä olet!!! se mitä tarkoitan, Sitä ei kerrota kahdella lauseella, saati yleisön edessä estraadilla. Sitähän kaikki odottaa!!! Surullista!!!
- ämmä
Minä kirjoitti:
Mitä tarkoitan . Jos sinä olet!!! se mitä tarkoitan, Sitä ei kerrota kahdella lauseella, saati yleisön edessä estraadilla. Sitähän kaikki odottaa!!! Surullista!!!
Tiedän kyllä. Surullista. Mitä voimme tehdä?
Kerro sinä? - Minä
Kyllä voidaan olla "ystäviä" Mutta miten se onnistuu jos ei tapadu mitään.(tää oli J. Karjalaista)
- ämmä
Minä kirjoitti:
Kyllä voidaan olla "ystäviä" Mutta miten se onnistuu jos ei tapadu mitään.(tää oli J. Karjalaista)
Mitä ajattelit sillä "jos ei tapahdu mitään".
No, kyllähän ystäviä voi tavata, käydä yhdessä tai porukassa iltaa istumassa mitä vain. Itsestähän se on kiinni.
Tarkoitan ystäviä ilman lainausmerkkejä. - mitä tarkoitat
Minä kirjoitti:
Just..estradillahan jotkut on parhaimmillaan..ja minä sen tiedän jos kuka,kun hänet näin!Se on tosiasia ja voi vitsi...toivon etten pilannut koko juttua!!!
- ämmä
mitä tarkoitat kirjoitti:
Just..estradillahan jotkut on parhaimmillaan..ja minä sen tiedän jos kuka,kun hänet näin!Se on tosiasia ja voi vitsi...toivon etten pilannut koko juttua!!!
Oliko sinulla halu tehdä jotain sen suuntaista alunperinkin?
Huomasin sen kyllä.
Elän elämääni ja katsastan ympärilleni.
Elämä on pullollaan mielenkiintoisia ihmisiä.
Katsotaan......
- ei mahdu
kuin yksi ämmä, senkin pukki hunsvotti.
- lähtee syömään
"ystävän" kaa aivan viattomin aikein..........minne?
- ämmä
tuo kovin viattomalta vaikuta.
- ämmä
ämmä kirjoitti:
tuo kovin viattomalta vaikuta.
voihan sitä silti syömään lähteä, niin voidaan jutella ???
- Minä
ämmä kirjoitti:
voihan sitä silti syömään lähteä, niin voidaan jutella ???
Ja kuka puhuu nyt? Lieviä tuntomerkkejä.
- ????
Minä kirjoitti:
Niin ja tärkeä kysymys? Oletko varattu???
- ämmä
???? kirjoitti:
Niin ja tärkeä kysymys? Oletko varattu???
ole sama kun on ystäviä, ilman lainausmerkkejä.
- Minä
ämmä kirjoitti:
ole sama kun on ystäviä, ilman lainausmerkkejä.
Ystäviä. Tottakai. Minulla vaan on ollut ilo seurata tätä ihmiselämää. Minä en välitä sekaantua mihinkään. Ei kuulu tapoihin. Eli ohitetaan.
- ämmä
Minä kirjoitti:
Ystäviä. Tottakai. Minulla vaan on ollut ilo seurata tätä ihmiselämää. Minä en välitä sekaantua mihinkään. Ei kuulu tapoihin. Eli ohitetaan.
Haluatko edelleen lähteä syömään? Ei viitsitä kinastella. Et sekaannu mihinkään. En seurustele tietääkseni. Mutta näen mielelläni ystäviäni.
Kerroppa sinäkin tuntomerkkejäsi?
Olen nainen,
siinä parhaassa iässä.
Meillä voisi olla yksi yhteinen ystävä,
hän on hyvin vilkas ja etenee asioissa kiihkeästi eteenpäin. - Minä
ämmä kirjoitti:
Haluatko edelleen lähteä syömään? Ei viitsitä kinastella. Et sekaannu mihinkään. En seurustele tietääkseni. Mutta näen mielelläni ystäviäni.
Olen nainen,
siinä parhaassa iässä.
hän on hyvin vilkas ja etenee asioissa kiihkeästi eteenpäin.Tunnenko sinut hyvinkin. Päivittäin? Ehkä?
- Täälläpä
ämmä kirjoitti:
Olen nainen,
siinä parhaassa iässä.
hän on hyvin vilkas ja etenee asioissa kiihkeästi eteenpäin.Nainen olen myös.Ikä ehdottomasti parhain. Minulla oisi kyllä viikon päästä loma. Aikaa oisi:)
- ämmä
Täälläpä kirjoitti:
Nainen olen myös.Ikä ehdottomasti parhain. Minulla oisi kyllä viikon päästä loma. Aikaa oisi:)
Nyt viuhka käy!
- ämmä
ämmä kirjoitti:
Nyt viuhka käy!
kaikki on järjestelykykyä, lomakin.
- ämmä
Minä kirjoitti:
vapaa, villi, välillä vauhdikas, harkitseva,
nainen parhaassa iässä, yksi vauhdikas tempperamenttinen yhteinen ystävä minulla, kännykän vahtija. - Täällä
ämmä kirjoitti:
vapaa, villi, välillä vauhdikas, harkitseva,
nainen parhaassa iässä, yksi vauhdikas tempperamenttinen yhteinen ystävä minulla, kännykän vahtija.Mambako se lauloi? En edes nimeä muistanut kysyä?
- ämmä
Täällä kirjoitti:
Mambako se lauloi? En edes nimeä muistanut kysyä?
Voisit vähän itsekkin raottaa salaperäisyyden verhoa. Enpähän tiedä, oletko oikea kohde. Kerro lievästi itsestäsi niin että pystyn yhdistämään.
- Minä
ämmä kirjoitti:
Voisit vähän itsekkin raottaa salaperäisyyden verhoa. Enpähän tiedä, oletko oikea kohde. Kerro lievästi itsestäsi niin että pystyn yhdistämään.
Sinulla ei sitten ole telepaattisia kykyjä?
- Minä
Minä kirjoitti:
Empä mä taida enään jaksaa tätä. Annetaan olla. Moiks:)
- ämmä
Minä kirjoitti:
keskittymistä ja tasapainoa. Arvaa, mitkä fiilikseni ovat tällä hetkellä? Kaikkea muuta kuin sitä. No, kerran kun keskityin eräässä leikkimielisessä kokeessa mieleeni tuli tämä kokeensuorittajan englanninkielinen ajatus. Olihan se mukava röyhistää rintaa, mutta leikki leikkinä! Puhuisin enemmän yhteydestä kuin telepatiasta.
- Minä
ämmä kirjoitti:
keskittymistä ja tasapainoa. Arvaa, mitkä fiilikseni ovat tällä hetkellä? Kaikkea muuta kuin sitä. No, kerran kun keskityin eräässä leikkimielisessä kokeessa mieleeni tuli tämä kokeensuorittajan englanninkielinen ajatus. Olihan se mukava röyhistää rintaa, mutta leikki leikkinä! Puhuisin enemmän yhteydestä kuin telepatiasta.
Jos olet oikea henkilö? Kysyisin, kukahan sen sanan keksi???? Tunnusmerkkejä,kysyttiin, Ymmärsin??
- ämmä
Minä kirjoitti:
Jos olet oikea henkilö? Kysyisin, kukahan sen sanan keksi???? Tunnusmerkkejä,kysyttiin, Ymmärsin??
Niinpä.
Hän itse.
ok. Päivät kahden viikon päästä.
Entä sinä? - ämmä
ämmä kirjoitti:
Niinpä.
Hän itse.
Entä sinä?huutomerkkiin vielä yllät! :)
- ämmä
Minä kirjoitti:
nainen, keskimittainen, pitkähiuksinen,
hiusten väri vaihtelee, ei sormusta, hymyä huulessa, nauravainen, hoikahko, lievä pömppövatsa, liikkuva kun sillepäälle sattuu,
asun pääkaupunkiseudulla, kesällä maalla, vihreät silmät. - Minä
ämmä kirjoitti:
Niinpä.
Hän itse.
Entä sinä?Huutomerkeistä en tiedä:) Mutta lukija ennätys taitaa tulla :) :)
- ämmä
Minä kirjoitti:
Huutomerkeistä en tiedä:) Mutta lukija ennätys taitaa tulla :) :)
ET KIERTELE JA KAARTELE.
NE TUNTOMERKIT NYT ESIIN. - Minä
ämmä kirjoitti:
ET KIERTELE JA KAARTELE.
NE TUNTOMERKIT NYT ESIIN.Ei nyt kerkiä. Pitää mennä töihin. Korvapuustia nääs :)
- ämmä
ämmä kirjoitti:
ET KIERTELE JA KAARTELE.
NE TUNTOMERKIT NYT ESIIN.nukutko siellä? herää ja vastaa.
- ämmä
Minä kirjoitti:
Ei nyt kerkiä. Pitää mennä töihin. Korvapuustia nääs :)
lusmu olet.
- Minä
ämmä kirjoitti:
nukutko siellä? herää ja vastaa.
Oikeesti. Pitää mennä. Työvuoroja en tiedä. Yleensä pelkkää iltaa????
- ämmä
Minä kirjoitti:
Oikeesti. Pitää mennä. Työvuoroja en tiedä. Yleensä pelkkää iltaa????
ok..
- joku mimmi
Hohhoi...kukahan tämänkin keksi alunperin?Ota nyt selvää ja selvitä koko juttu ettei mee kaikkien elämä turhassa haaveilussa!
- tiedän tunteen
Merkillistä touhua mutta pakko sanoa tähän että niin minäkin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 682871
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281468