mitä nyt!!!????

nanna

aluks vähän faktaa... mulla on nyt tasan puolvuotias poika joka on aivan mahtava alkukankeuden jälkeen ja oon iloinen että saatiin pojan kanssa yhteinen sävel arkeen.yöt nukutaan hyvin ja päivälläkin otetaan muutamat päikkärit.oon 19 vuotias ja ja koulusta sen verran että yks vuosi enää käymättä ja valmistuisin.miehestäni eronnut kuukausi sitten hänen ahkeran viinankäytön vuoksi.ja nyt asiaan..huomasin että mulla on menkat 2viikkoa myöhäs ja tiedän vuorenvarmasti että oon raskaana,enkä mä tiedä mitä teen..rakastan lapsia tosi paljon ja oon ikäni ollut tekemisis pienten lapsien kans koska mun sisarukset on vasta 10,5,3vuotiaat ja tiedän millasta pyöritystä arki voi joskus ja aika usein olla..mä en oiken tiedä mitä täs nyt tekis.ja mainittakoon vielä sen etten ole viinaan menevää tyyppiä ja en ole koskaan halunnu mennä mihinkään baariin,eli en nyt murehdi sitä että pääsenkö enää koskaan mihinkään bailaan...eli jos saisin ihan vaan vahvoja mielipiteitä mun tilanteelle..?haluaisin sen vauvan mutta kumminki en haluais toista näin pian...

4

636

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minni

lyhyellä välillä tehdyistä lapsista on kovasti seuraa toisilleen, tosin alku saattaa tuntuu rankalta... mutta moni sanoo että kaks menee siinä ku yksikin.. päätös on yksin sun ja mielestäni sulla kannattaa keskustella asiasta jonku läheisemmän kanssa.. täältä yleesä tule vähä mitä sattuu mielipiteitä tai oikeestaa melkiinpä käskyjä mitä sulla pitää tehä... siispä kuuntele sisintäsi ja mieti tarkkaan mitä teet.. raskauden keskeytyskään ei ole mikää helppo homma henkisesti, itselläni meni vuosi painiskellessa asian kanssa ja nyt siitä on jo useampi vuosi ja vieläkään ei ole katumus ja syyllisyys hellittänyt..

• Missinsane

..pärjäät varmasti! Kuulostat niin vahvalta nuorelta naiselta :) Itse odotan neljättä, periaatteessa yksin, isä on kyllä välillä läsnä, mutta olen päättänyt kumminkin elää lasten kanssa itsekseni...Sain esikoiseni myös nuorena, kakskymppisenä..ja nyt olen 32.

• lumi

Ehkäisystä pitäisi muistaa huolehtia myös raskauden jälkeen!!!!

itse en tekisi aborttia... mutta itse sun pitää päättää, oletko valmis äidiksi niin pian uudestaan... entä miehesi, mitä mieltä hän on?

mutta tsemppiä =)

etköhän sä pärjää vaikka sen lapsen tekisitkin...

• nanna

mies haluaa tämän toisenki...mä en tiedä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11437
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9870
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      147
      5580
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3750
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3635
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3183
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2793
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2603
    Aihe