Paras asiakaspalvelu

Asiakaspalvelia

Missä liikkeissä olette saaneet mielestänne hyvää asiakaspalvelua Jämsässä? Siis, jos olette saaneet.

15

852

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palvelua

      ehdottomasti moda kaislo

    • Soonmää

      Alkossa.
      Asiantuntevaa, ystävällistä palvelua. Harmi, että tulee tarvetta asioida niin harvoin.

      • Alkoon vaan

        Kyllähän siellä voi käydä katselemassa tuotteita ja nauttimassa hyvästä palvelusta muutoinkin. Eihän siellä mitään ostopakkoa ole. :-)


      • se on seo
        Alkoon vaan kirjoitti:

        Kyllähän siellä voi käydä katselemassa tuotteita ja nauttimassa hyvästä palvelusta muutoinkin. Eihän siellä mitään ostopakkoa ole. :-)

        Sieväsen Simolta saa hyvää palvelua joka päivä.


    • vaki asiakas

      k-market jämsä, saa hyvää henkilökohtaista palvelua , mitä ei saa isoista marketeista. Aina ystävällistä palvelua ja auttamista ruokaostoksissa. En vaihda tätä kauppaa koskaan mihinkään isompiin kauppakeskuksiin, vaikka tarjoukset olisi muutaman sentin halvenpia.

    • paljasjalkainen1

      Tää kommentti menee ehkä vähän ketjun aloittajan aiheen ohi kun ei kyseessä ole yritys vaan valtion laitos mutta erittäin hyvää ja ystävällistä asiakaspalvelua sain passia hakiessani Jämsän poliisilaitoksen lupapalvelussa.

    • uuh1

      Muinaine Akuliina

    • Arto J

      Postissa oli ennen, sääli, että lopetettiin

    • Valituskielteinen

      Kysymyksesi asettelu on jo negatiivinen. Aina on myös itsestään kiinni, minkälaista palvelua saa, eikä palvelualalla voi olla sellaista ihme ihmistä, joka voisi palvella jo valmiiksi negatiivisesti suhtautuvaa ihmistä. Mielestäni tällaiset kirjoittelut ovat turhia ja jokainen järkevä jättää ne omaan arvoonsa.Saanko valittaa: nimimerkkisi on kirjoitettu väärin.

    • ukki2

      .

    • Ei näin

      En ainakaan Etrassa. iltapäivisin myyjät antavat jonottaa yksin tiskillä 15-20 min sanomatta mitään. Tälläkin hetkellä odotan työhousujen tilausta jo neljättä viikkoa.. Ovat taineet unohtaa kun sen verran kiireella hosuivat senkin asian.,.,, ARGHGHHFGHFH

    • Jo 12v käynyt :)

      Parturikampaamo Taikatuolissa on mukava käydä, tulee kiva olo kun parturit leikkaavat ja eivät ole hiljaa vaan itse ainakin olen saanut hyvää juttua heidän kanssaan. Loistavaa.

    • Nam

      Vitikkalan kartanon kahvilan naiset ja tytöt ihastuttavan ystävällisiä:)

    • Alli12

      Satu ja Janne palvelevat hyvin ja neuvovat !!

    • Vorotti

      Seppolan auto ja huoltopäällikkö Lehtinen. Homma toimii :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe