Missä liikkeissä olette saaneet mielestänne hyvää asiakaspalvelua Jämsässä? Siis, jos olette saaneet.
Paras asiakaspalvelu
15
852
Vastaukset
- palvelua
ehdottomasti moda kaislo
- Soonmää
Alkossa.
Asiantuntevaa, ystävällistä palvelua. Harmi, että tulee tarvetta asioida niin harvoin.- Alkoon vaan
Kyllähän siellä voi käydä katselemassa tuotteita ja nauttimassa hyvästä palvelusta muutoinkin. Eihän siellä mitään ostopakkoa ole. :-)
- se on seo
Alkoon vaan kirjoitti:
Kyllähän siellä voi käydä katselemassa tuotteita ja nauttimassa hyvästä palvelusta muutoinkin. Eihän siellä mitään ostopakkoa ole. :-)
Sieväsen Simolta saa hyvää palvelua joka päivä.
- vaki asiakas
k-market jämsä, saa hyvää henkilökohtaista palvelua , mitä ei saa isoista marketeista. Aina ystävällistä palvelua ja auttamista ruokaostoksissa. En vaihda tätä kauppaa koskaan mihinkään isompiin kauppakeskuksiin, vaikka tarjoukset olisi muutaman sentin halvenpia.
- paljasjalkainen1
Tää kommentti menee ehkä vähän ketjun aloittajan aiheen ohi kun ei kyseessä ole yritys vaan valtion laitos mutta erittäin hyvää ja ystävällistä asiakaspalvelua sain passia hakiessani Jämsän poliisilaitoksen lupapalvelussa.
- uuh1
Muinaine Akuliina
- Arto J
Postissa oli ennen, sääli, että lopetettiin
- Valituskielteinen
Kysymyksesi asettelu on jo negatiivinen. Aina on myös itsestään kiinni, minkälaista palvelua saa, eikä palvelualalla voi olla sellaista ihme ihmistä, joka voisi palvella jo valmiiksi negatiivisesti suhtautuvaa ihmistä. Mielestäni tällaiset kirjoittelut ovat turhia ja jokainen järkevä jättää ne omaan arvoonsa.Saanko valittaa: nimimerkkisi on kirjoitettu väärin.
- ukki2
.
- Ei näin
En ainakaan Etrassa. iltapäivisin myyjät antavat jonottaa yksin tiskillä 15-20 min sanomatta mitään. Tälläkin hetkellä odotan työhousujen tilausta jo neljättä viikkoa.. Ovat taineet unohtaa kun sen verran kiireella hosuivat senkin asian.,.,, ARGHGHHFGHFH
- Jo 12v käynyt :)
Parturikampaamo Taikatuolissa on mukava käydä, tulee kiva olo kun parturit leikkaavat ja eivät ole hiljaa vaan itse ainakin olen saanut hyvää juttua heidän kanssaan. Loistavaa.
- Nam
Vitikkalan kartanon kahvilan naiset ja tytöt ihastuttavan ystävällisiä:)
- Alli12
Satu ja Janne palvelevat hyvin ja neuvovat !!
- Vorotti
Seppolan auto ja huoltopäällikkö Lehtinen. Homma toimii :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522