Tatuoinnin paikka?

alma

Niin pojat vois vastata ja tietenkin tyttöjenkin mielipiteet on tervetulleita!

Mikä olisi teidän mielestä hyvä paikka tatuoinnille, jos kyseessä on naisihminen? Itse olen saanut luvan ottaa tatskan ja olen ajatellut ottaa sen johonkin rinnuksille ( siis johonkin rintojen ja olkapäiden välimaastoon).

Mutta sitten tuli mieleen, että tatuointini ei välttämättä oikein sopisi siihen kohtaan... Mitkä on teidän mielestä hyviä kohtia naisella tatskan paikaks?

14

1111

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tytsy

siinä niitä olikin. Itse haluaisin nilkkaan

• minä

Tatuointi kannattaa ottaa paikkaan josta sen saa helposti vaatteilla peitettyä. Sopivia paikkoja on mm. Lapa ja selkä sekä johonkin pohkeen alueelle voisin ottaa.

• laura

...saisin ottaa tatskan ottaisin alaselkään ja jätkätkin tykkäis sittä...(=

• Nealeh

Nuorella iällä ei tule ehkä aatelleeksi et varsinkin ala/ristiselkään tulee monille naispuolisille "raskausarpia". Niitähän voi tulla vaikkei raskauksia tai lihomisia olisikaan. Nimim.kokemusta on...
      Samoin kaikki lääkärit eivät suostu synnytyksen tullessa eteen antamaan epiduraalipuudutusta ristiselkä-tatskan läpi. En ota kantaa onko siitä oikeasti vaaraa vai onko legendaa, mutta se riippuu sitten lääkäristä laittaako vai ei, mitä mielipuolta sattuu olemaan.

Rinnuksetkin saattavat venähtää ja kuva sitten siinä samalla... Turvallisimpia taitais maalaisjärjellä ajatellen olla esim nilkka, yläselkä, olkavarsi.
      Itsellä on selässä.

• Laylah666

Kun synnyttää, tatuointi alaselässä, tai muutenkaan missään ei vaikuta puudutuksien tms. laittoon. Kaverillani oli alaselässä tatuointi ja lääkärit eivät edes maininneet siitä mitään puudutusta laittaessaan.
        Pelkkää urbaanilegendaa siis.

• Nealeh
        Laylah666 kirjoitti:

Kun synnyttää, tatuointi alaselässä, tai muutenkaan missään ei vaikuta puudutuksien tms. laittoon. Kaverillani oli alaselässä tatuointi ja lääkärit eivät edes maininneet siitä mitään puudutusta laittaessaan.
        Pelkkää urbaanilegendaa siis.

... se asia riippuu ihan lääkäristä. Toivottavasti käy samanlainen säkä.

• Nealeh
        Nealeh kirjoitti:

... se asia riippuu ihan lääkäristä. Toivottavasti käy samanlainen säkä.

...laittaa että tuolla "muoti ja kauneus --> tatuoinnit" palstalla on juuri tästä keskusteltu, siis näistä epiduraalien ja spinaalien laittamisesta.

• ~Sie~

Jos mä otan tatuoinnin otan sen olkapäähän.

• mertsi

tässä muutama viikko sitten alaselkään Hiiienon tatskan

• hgnhbtgf

ei kannata ottaa paikkaan joka iän tahi vaikka raskauden myötä venyy tai leviää. Esim. lantio ei oo hyvä paikka jos mietit raskausaikaa tai lihomista. Ihan rinnoillekaan sitä ei kannata ottaa, nekin venyy. Alaselkä taas on siit huono paikka et sulle ei välttämättä voida sit tehdä epiduraali puudutusta. Eli mieti hyvin. JOs haluat ettei se aina näy, suosittelen nilkkaa, mut jos se saa silleen näkyä ni ranne?

• Siili

Ei kannata laittaa ainakaan ranteeseen...
      Ei pääse töihin mihinkään ammattiin jos on siinä tatska. Ei ainakaan semmoseen jossa ollaan tekemisissä ihmisten kanssa.
      Laita nilkkaan. Voit peittää sen sitten tarvittaessa..

• Forsaken

niska tai navan alapuolelta joko vasemmalle tai oikealle ja alaselkään sopii aika hyvin ja myös tuohon lapaluun kohdalle..

• Aerial

Etköhän sä sen ite kaikkein parhaiten tiiä? ajatteleppa jos teet sen jonkun toisen ehotuksesta johonki tiettyyn paikkaan niin sitte sua rupeaa harmittamaan ku et ottanukkaan sinne minne ite halusit.

• alma

No tottakai mä otan sen sitten sinne minne mä ite haluan. Kyselen vaan muiden mielipiteitä minne olisi hyvä laittaa. En tee päätöstäni esim. niin mitä enimmistö on mieltä, vaan teen niin miten itse haluan. Tatuointi kummiskin on koko loppu elämän... :P

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      20
      12478
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      9
      11230
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      179
      5147
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      35
      3780
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      196
      3594
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      54
      3247
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      109
      2944
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      13
      2618
    9. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      56
      2200
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      2005
    Aihe