Tämän aamun IS:ssa Savon Voiman edustaja kehui sähkön siirtomaksun olevan noin kolmannes sähkömaksusta.Kenellähän lie noin?Itsellä on vähintään yhtä suuri.Eli summasummarum.Me korotettua siirtomaksua maksavat kaupunkilaiset maksamme maakaapeloinnit kepulaisille.Varmaan ne yhden kolmanneksen maksavat saavat just ne kaapeloinnit.Selvää kepulointia.
Sähkön siirtomaksu
8
214
Vastaukset
- eloktrooni
Älä vihaa maalaisia,sieltä ruokaa sinunkin pöytään tulee.Savon Voima on niin ahne,veloitaa enemmän kuin on tarpeen..
- Näinson
Ei maalaisia tarvitse vihata, mutta ruoka kyllä saataisiin halvemmalla eu maista, eikä tarvitsisi ylituotantoa ajaa yöllä venäjälle.
- ööööööööööööööööö99
taitaa olla yhtä paljon siirtomaksu kun s-maksukin jos jopa ei enemmänkin. luvallista ryöstämistä. sais nämä hallituksen pellet tehdä jotain tollekin asialle.
- ei muistu mieleen
Milloinkas kepulaiset ovat rehellisesti toimineet? Tietääkö kukaan?
- petosta
Kyllä toitotettiin,että ostakaa energiansäästölamppuja,niin sähkölasku pienenee.Tyhmyyttäni ostin,mutta lasku on vaan kasvanut.Siirtohintaa vaan nostetaan,vaikka kulutus pienenee.
- sähkö,on,kallis
Meillä sähkö tulee eri firmalta,lasku 56€/2kk ja Savon voimalta siirto 89€/2kk.Hienoa!
- Voi hel...
Tuo Savon vaivan siirtomaksu on aivan älytön.Olen kysellyt.mutta siirtomaksua ei voi kilpailuttaa.Mitähän pitäs tehä.keksiikö joku.
- edelleen sähkö kallista
Voi hel... kirjoitti:
Tuo Savon vaivan siirtomaksu on aivan älytön.Olen kysellyt.mutta siirtomaksua ei voi kilpailuttaa.Mitähän pitäs tehä.keksiikö joku.
Ei sille voi tehdä mitään,ainakaan Iisalmessa :/ On kyllä niin järjetöntä!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad861391- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370828- 151800
- 55709
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124707- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 56604