Reuma/IBM-tauti

kohta pyörätuolissa

Minulla on tehty diagnoosi tästä taudista.Se alkoi ensin reumadiagnoosina ja oli kauan tutkimatta.Minun liikuntakykyni hidatui ja jaloista heikkeni ponnistusvoima.Sain paljon moitteita lähipiiristä että en yritä tarpeeksi olen laiska ,vaikka minun työni öli maataloudessa ja karjanhoidossa ja työ oli aina yhtä rasittavaa ja voimia kysyvää.sitten kun vihdoin pääsin tälilläutkimuksiin oli lihastuledus asvot 1040-ja myöhemmin on ollut välillä300-1500.Tauti on edennyt jo niin pitkälle että kävely on keppien avulla kaikki tuolit joita kåytän on korotettuja ja tiedän sen että ei mene kovin kauan kun en esimerkiksi voi liikkua ulkona omilla jaloilla.Kysyt kuinka kauantaudin edistymiseen menee minulla se on kestänyt ainakin 15-20vuotta kun tunsin ensimmäiset oireet.Tovottavasti saat hoitoa ennemmin kuin minä.

2

469

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

IBM taudin aiheuttaja itsellä on b6 vitamiinin yliannostus 200mg vrk 3 vuotta

• Anonyymi
        UUSI

Itselleni lääkäri syötti b6 vitamiinia 200 mg vrk 4vuotta. ,,,,,700 vuoden annos
        Max kulutus 1.5 ja max eritys 1.5 mg/vrk
        Kertymä 197 mg/vrk...1400 vrk
        En pysty enää kävelemään
        Megavitamine b6 syndrome
        Terveisin Jarkko lohja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      141
      5793
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      72
      5276
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      99
      4335
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3710
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3358
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      44
      2970
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2337
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      58
      2089
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      46
      1985
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1753
    Aihe