Minulla on tehty diagnoosi tästä taudista.Se alkoi ensin reumadiagnoosina ja oli kauan tutkimatta.Minun liikuntakykyni hidatui ja jaloista heikkeni ponnistusvoima.Sain paljon moitteita lähipiiristä että en yritä tarpeeksi olen laiska ,vaikka minun työni öli maataloudessa ja karjanhoidossa ja työ oli aina yhtä rasittavaa ja voimia kysyvää.sitten kun vihdoin pääsin tälilläutkimuksiin oli lihastuledus asvot 1040-ja myöhemmin on ollut välillä300-1500.Tauti on edennyt jo niin pitkälle että kävely on keppien avulla kaikki tuolit joita kåytän on korotettuja ja tiedän sen että ei mene kovin kauan kun en esimerkiksi voi liikkua ulkona omilla jaloilla.Kysyt kuinka kauantaudin edistymiseen menee minulla se on kestänyt ainakin 15-20vuotta kun tunsin ensimmäiset oireet.Tovottavasti saat hoitoa ennemmin kuin minä.
Reuma/IBM-tauti
kohta pyörätuolissa
2
764
Vastaukset
- Anonyymi
IBM taudin aiheuttaja itsellä on b6 vitamiinin yliannostus 200mg vrk 3 vuotta
- Anonyymi
Itselleni lääkäri syötti b6 vitamiinia 200 mg vrk 4vuotta. ,,,,,700 vuoden annos
Max kulutus 1.5 ja max eritys 1.5 mg/vrk
Kertymä 197 mg/vrk...1400 vrk
En pysty enää kävelemään
Megavitamine b6 syndrome
Terveisin Jarkko lohja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso235024Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1614144Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani143487Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai673106- 892869
Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1522667- 422610
Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist282473- 201715
"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For1211660