Minulla on tehty diagnoosi tästä taudista.Se alkoi ensin reumadiagnoosina ja oli kauan tutkimatta.Minun liikuntakykyni hidatui ja jaloista heikkeni ponnistusvoima.Sain paljon moitteita lähipiiristä että en yritä tarpeeksi olen laiska ,vaikka minun työni öli maataloudessa ja karjanhoidossa ja työ oli aina yhtä rasittavaa ja voimia kysyvää.sitten kun vihdoin pääsin tälilläutkimuksiin oli lihastuledus asvot 1040-ja myöhemmin on ollut välillä300-1500.Tauti on edennyt jo niin pitkälle että kävely on keppien avulla kaikki tuolit joita kåytän on korotettuja ja tiedän sen että ei mene kovin kauan kun en esimerkiksi voi liikkua ulkona omilla jaloilla.Kysyt kuinka kauantaudin edistymiseen menee minulla se on kestänyt ainakin 15-20vuotta kun tunsin ensimmäiset oireet.Tovottavasti saat hoitoa ennemmin kuin minä.
Reuma/IBM-tauti
kohta pyörätuolissa
2
469
Vastaukset
- Anonyymi
IBM taudin aiheuttaja itsellä on b6 vitamiinin yliannostus 200mg vrk 3 vuotta
- AnonyymiUUSI
Itselleni lääkäri syötti b6 vitamiinia 200 mg vrk 4vuotta. ,,,,,700 vuoden annos
Max kulutus 1.5 ja max eritys 1.5 mg/vrk
Kertymä 197 mg/vrk...1400 vrk
En pysty enää kävelemään
Megavitamine b6 syndrome
Terveisin Jarkko lohja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1415793
- 725276
- 994335
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753710Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603358- 442970
- 152337
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 461985
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381753