Onko mitään mahdollisuutta, että pääsisin tästä oravanpyörästä, mikä on henkisesti kovin raskasta. Työstä on kysymys, tai oikeastaan alkavasta työnkuvasta. Työpaikkakiusaaminen on ihan hirveää ja olen menettämässä positiivisen otteeni elämään. Voitko auttaa?
Onnen pipanoita
2
<50
Vastaukset
- 4 Smile
Kamalaa!
Tiedän kyllä tunteen.
Oon ollu aikasempina vuosina samassa veneessä ja se, jos mikä - nakertaa itsetuntoa.
Mä pääsin siitä - vaihtamalla alaa ja nyt oon ollu tyytyväinen.
Täällä on jtn, et jostain vaaleasta aikuisesta miehestä, olis ilmenny jtn jonka takia nyt hulluna stressaat. Täällä on myös vaalea nainen ollut, jonka takia nyt oot aika vaikeassa tilanteessa, mut sitte ois tullu myös jtn hyviäkin uutisia.
Nyt
jossain pitkään jatkuneessa jutussa, alkaa koittaa paremmat ajat ja se saa sut hilpeälle mielelle. Tässä on joku ystäväsi, jota harvemmin tapaat. Joku ratkaisu pitää osata tehdä, etenkin.., kun jotakin saat tietää.
Tulee
Huh.., kilpailu on kovaa ja riitaisia asioita. Ristiverinen nainen ja vaalea mies ja heitä koskevia uutisia. Nyt on viisasta pistää jalat tukevasti maan kamaralle.
Siitäkin huolimatta että paskanjauhajia riittää, sulla on kaikki onnistumiseen tarvittavat edellytykset ja jotakin tuleekin.., yllättäen ja arvaamatta, sulla kumminkin on joku, jonka kanssa olet samalla aaltopituudella ja joka on ollut 'kanns kärsijäsi,' Ristiverinen aikuinen mies.
Maailmalta kiirii uutisia, muutoksen tuulet puhaltelevat ja saat yllättävän tiedon rahasopimusasiassa, jonka takia oot haalinu hartioilles koko maailman taakan ja se on aika haasteellistakin ollut.
Tilanne vähän elää ja nyt tarvitaan silkkaa tahdonvoimaa ja järkeilyä. Kohtalonpyörä raksuttaa omaa aikaansa, sinulle otollisempaa aikaa kohti, sillä oikeus tapahtuu.
Tulevaisuuden suunnitelmien suhteen pikkusen sulta kysytään rohkeutta, lähetkö lätkimään paikasta jossa on joku kademielinen nainen. Sulle heitetään myös uusi ehdotus ja se saa sinut onnelliseksi
Luottamusta, viranomainen ja kotiasiat, nämä hallitsevat ajatuksiasi. Sinä niin.., yksiksesi ollessasi - toivot ja haaveilet, ettei aina tarvis tuntea itseään ulkopuoliseksi
Sä et sitte millään suostu näkemään sitä, minkä jo olet saavuttanut ja sitä, että sateen jälkeen paistaa aina aurinko! Toivosi herää, raha-asioissa pitää hyväksyä faktat.
Saat kotisi oikeinpäin ja työasioissakin alat mennä vakaasti mutta varmasti, vaikkapaljon pohditkin, joudutko miettimään taas kaiken uusiksi.
Iso muutos tulossa,ja joudut valintojen eteen ja mietit miten pidät itsesi koossa.
Jotakin täällä tulee vääjäämättä, vaikka se aluksi voi olla ravistelevaakin, se on kumminkin sun uusi tilaisuutesi ja sen kautta saat kaikilta elämän osa-alueilta asiasi sopusointuun..,
Joten kärsivällisyyttä kuomaseni!!!- sattumankauppaa1
Kiitos vastauksestasi. Sain tästä sen käsityksen, että taistelu jatkuu ja ristiriidoista ei ole toivoakaan päästä eroon. No, isoa muutosta odotellen ja peläten...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3257758Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662186- 1771876
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161422- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91271Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701241RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601210Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411091Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029