irtokissat itäkaupungilla

asdfasdf

kenen on on,musta laiha kissa jota pidetään ilmeisen tahallisesti irtaallaan muiden pihoilla?
omistaja voisi pitää kiinni ettei tarvitse loukkuttamaan taas ruveta.

21

297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ????????

taas joku ahdas ihminen kirjottelee.eläinten vihaaja.mitä se haittaa vaikka ne irrallaan juoksevatkin..hankkikaa elämä!

• Tosi tarkotuksella

Sutkin kolli kissa etsii eliitti kumppania.

• asdfasdf

sutkin kolli kissa voi saada eliittiä eläinlääkärin neulasta kun erehtyy supiloukkuun syötin perästä.

• ????????
        asdfasdf kirjoitti:

sutkin kolli kissa voi saada eliittiä eläinlääkärin neulasta kun erehtyy supiloukkuun syötin perästä.

mä en ymmärrä tuommosia kissan tappajia jotka tappavat vielä toisten kissoja..niillä taitaa olla aika pahoja ongelmia itellä..voi kauheeta jos pihassa on muutama kikkare paskaa..siitä ne kuivuu..ei ne kuitenkaan oo mitään lehmän lantakasoja..vai vielä levittävät tauteja..voi jee..sä varmaan elät jollain 1500-luvulla..

• asdfasdf
        ???????? kirjoitti:

mä en ymmärrä tuommosia kissan tappajia jotka tappavat vielä toisten kissoja..niillä taitaa olla aika pahoja ongelmia itellä..voi kauheeta jos pihassa on muutama kikkare paskaa..siitä ne kuivuu..ei ne kuitenkaan oo mitään lehmän lantakasoja..vai vielä levittävät tauteja..voi jee..sä varmaan elät jollain 1500-luvulla..

käy keräämässä sitten pois,jo lemmikkieläinlakikin kieltää pitämästä kissoja irrallaan muiden pihoilla.

• sdhsf

Irrallaan kulkevilta ja toisten pihalle kuseksivilta kissoilta nirri vaan pois.

• KusenTankkiin

Itäkaupungin luotikadulla ongelmien pesäke.Taloyhtiön kärhämät ja kissan p skat ja pissat puristaa kenkää,

• NatsaAjojahti

Syyttömistä tehdään syylisiä tupkannatsojen syytäjiä luotikadun taloyhtiössä.Itäkaupungissa pähkäillään suurten ongelmien kanssa.

• ELKRT

Kissojen vihaajat voisivat ottaa huomioon sen, mitä hyötyjä kissoista on. Ainakin meidän kissamme toimivat tehokkaina hiirten, myyrien ja jopa rottien tappajina. Viljavarastojen vartijoiksi kissat on aikoinaan kesytettykin. Sitä paitsi, kissojen ulosteita on aika vaikea nähdä koska ne yleensä peittävät ne. Enkä ole kuullut yhdenkään lapsen sairastuneen mahdollisiin hiekkalaatikolta löytyneisiin jätöksiin niin että sitä korttia ei kannata vedellä esiin.
      Psykologiassa sanotaan, että kissojen vihaajilla on seksuaalisia ongelmia, kissahan on avoimesti seksuaalinen olento ja ongelmaiset ihmiset eivät voi sietää sitä.
      PS Näin ollen sillä Sutkilla voi olla hyvinkin komea kolli.

• asdfasdf

mulla toi hiirenmyrkky toimii paremmin.

• AsuntoMuualta

Älkää vuokratko tai ostako Hannikaisenkadun taloyhtiöstä asuntoa.Säästytte monelta harmilta.

• HuonoinValinta

Älkää ostako tai vuokratko asuntoa Hannikaisenkadulta veteraanitalosta Nurmeksen itäkaupungissa. Taloyhtiön huonon ilmapiirin vuoksi hankikaa asunto muualta.

• SijoitusMuualle

Nurmeksen Itäkaupungissa Hannikaisenkatu 14

• MiinustaAsumisessa

Myrkyttynyt ilmapiiri taloyhtiössä.

• Nusen perusasukas

Onneksi suomi24 sivulla epäkohdat tulee esille.

• qyjj

voisi nuo ton hannikaisensa viedä muualle mitä tähän ketjuun,vaikka jollekin sosiaalipalstalle kun juoppoja täys koko hannikainen ja siitä ongelmat

• KarmeetNaapurit
    • mammuli2

Jo on ihmisillä murheet,Voisitte aatella että joillakin ihmisillä on asiat vielä huonommin.. ei rahaa,ei ruokaa,ei kotia...
      Nauttikaa ihmiset niistä hyvistä asioista ja unohtakaa pikku murheet! :)

• asdfasdf

niitä varten kai niitä veroja maksetaan?
        minä en nauti kissan ulosteista pihamaallani kun en omista kissaakaan,tule kerään pois niin nautitaan.

• KotonaJaTyössä

Asiat on huonosti gästät taloyhtiöössä syyttömille asukkaille v ttuilee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1167
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      45
      609
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      559
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      548
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      220
      519
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      514
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      502
    Aihe