Mitä sitä tekis, harmittaa, nyt jo toinen naispuolinen ystävä johon tunnen vähän romanttista ja seksuaalisiakin ajatuksia :(
Kuitenkin aion pysyä mieheni kanssa, mutta nämä tunteet ikävästi sotkee hyvää alkanutta ystävyyttä, ja pelkäänkin että tunteet ja jatkuva ajatteleminen jotenkin saavat ystävyyden romahtamaan koska siitä tulee liian "raskasta", näin kävi ensimmäisen ihanan ystävättäreni kanssa.
On mulla muitakin ystäviä, mutta tuntuu että he eivät ole ns. vieneet samalla tavalla sydäntäni.
Ja tietty samalla tulkitsen sen toisen käyttäytymistä vähän että olisko silläkin saman suuntaisia ajatuksia.
En ole muutenkaan kovin kokenut naisten kanssa, yleensäkään ystävystymisestä, olen ollut useita vuosia ilman naispuolista ystävää vain mieheni on ollut tukenani, ja nyt en enään tiedä mikä on oikeaa ystävyyttä ja miten normaalisti heteronainen kohtelee ystäväänsä josta pitää? Näin aikuisiällä. Ja pahinta tässä on se, että olen jo lähemmäs nelkyt ite, en siis mikään varhaisaikuinen, mutta ihmissuhteissa siis kuitenkin aika taka-alalle jäänyt, hieman tämä nolottaakin, koska koen että tällaiset setvimiset kuuluis ennemmin varhaisaikuisuuteen/ teini-ikään.
Ymmärrän kyllä että moni hakee sitä ajatusta että kumpa sillä toisella olis enemmän kuin ystävyyttä, mutta näissä tapauksissa melkein toivon, että olisin ainakin romanttisten tunteideni kanssa yksin, ja voisin olla tällaisten ihanien ihmisten kanssa pelkästään tasapainoisesti ystävä. Proplem...miten saisin tunteeni normalisoitua heteronaisten väliseksi.
Ihastun ystäviin
34
467
Vastaukset
- 1+20
Hei, johan tämä elämä olisikin helppoa, jos kaikki sudenkuopat olisi koluttu jo teininä!
En oikein osaa sanoa muuta, kuin että ei siinä ole mitään väärää, jos ihastuu ystäviin tai haluaa suhdetta naisen kanssa. Jos se on sitä, mitä sinä oikeasti aidoimmillasi olet, niin sitten se on niin. Sun olisi nyt hyvä varmaankin tarkastella itseäsi ja tunteitasi ja päästä niistä perille. Mitä todella haluat?
Yleensä on niin, että sisäinen varmuus ja totuudellisuus omille tunteille vakauttaa myös ulkoisia olosuhteita. Jos taas on kovin häilyväinen ja epävarma, vetää hässäkkää puoleensa. Itsekunnioitus on a ja o.- Yellowzz
Oon myös ihastunut uuteen ystävääni. Hän on aivan ihana, huumorintajuinen, mukava, älykäs ja tajunnanräjäyttävän kaunis. Hän katsoo puhuessa niin intensiivisesti silmiin, että minun on vaikea keskittyä ja ajattelen miltä tuntuisi olla hänen lähellä..suudella ja halata ja pitää sylissä.ajatukset harhailee ja jostain syystä tunnen, että hänkin on kiinnostunut minusta jollain tasolla..toivon,että enemmän kuin ystävänä. Hän haluaa viettää kanssani aikaa, tulee liian lähelle välillä. Hui. Ajatukset pitäis saada kasaan tai sit päästä nurkan taa pussailemaan, että näkisi onko sitä kemiaa oikeasti. En vastustelisi, jos tilaisuus tulisi.
- --------------------
Yellowzz kirjoitti:
Oon myös ihastunut uuteen ystävääni. Hän on aivan ihana, huumorintajuinen, mukava, älykäs ja tajunnanräjäyttävän kaunis. Hän katsoo puhuessa niin intensiivisesti silmiin, että minun on vaikea keskittyä ja ajattelen miltä tuntuisi olla hänen lähellä..suudella ja halata ja pitää sylissä.ajatukset harhailee ja jostain syystä tunnen, että hänkin on kiinnostunut minusta jollain tasolla..toivon,että enemmän kuin ystävänä. Hän haluaa viettää kanssani aikaa, tulee liian lähelle välillä. Hui. Ajatukset pitäis saada kasaan tai sit päästä nurkan taa pussailemaan, että näkisi onko sitä kemiaa oikeasti. En vastustelisi, jos tilaisuus tulisi.
Missäpäin tämä tapahtuu?
Yellowzz kirjoitti:
Oon myös ihastunut uuteen ystävääni. Hän on aivan ihana, huumorintajuinen, mukava, älykäs ja tajunnanräjäyttävän kaunis. Hän katsoo puhuessa niin intensiivisesti silmiin, että minun on vaikea keskittyä ja ajattelen miltä tuntuisi olla hänen lähellä..suudella ja halata ja pitää sylissä.ajatukset harhailee ja jostain syystä tunnen, että hänkin on kiinnostunut minusta jollain tasolla..toivon,että enemmän kuin ystävänä. Hän haluaa viettää kanssani aikaa, tulee liian lähelle välillä. Hui. Ajatukset pitäis saada kasaan tai sit päästä nurkan taa pussailemaan, että näkisi onko sitä kemiaa oikeasti. En vastustelisi, jos tilaisuus tulisi.
hän tulee lähelle! eli sä oot aivan huippu sen mielestä eli voit kokeilla pientä lähestymistä mutta olemalla cool =)
se on ihan normaalia!=)
voin alkaa ystäksi sulle =)
- Yellowzz
Hei ruonis, kaunis ajatus, mut sydän taitaa kuulua jo tälle uudelle ystävälle!
- fffri
Yellowzz kirjoitti:
Hei ruonis, kaunis ajatus, mut sydän taitaa kuulua jo tälle uudelle ystävälle!
Kirjoitat kuin omia ajatuksiani. Oisitpa hän. Otitko eilen yhteyttä?
- Yellowzz
fffri kirjoitti:
Kirjoitat kuin omia ajatuksiani. Oisitpa hän. Otitko eilen yhteyttä?
Aloittaja, missäpäin?
Minulle on pudoteltu hienovaraisia vihjeitä, mutta niin huomaamattomia vielä kuitenkin, etten pysty niistä varmistamaan mitään.
Sydän pakahtuu. - fffri
Yellowzz kirjoitti:
Aloittaja, missäpäin?
Minulle on pudoteltu hienovaraisia vihjeitä, mutta niin huomaamattomia vielä kuitenkin, etten pysty niistä varmistamaan mitään.
Sydän pakahtuu.Yellowzz, mistä sinä olet ja missä tavataan yleensä? Pienen vihjeen uskalsin eilen antaa muka vitsinä ja siihen vastattiin kauniisti. Mutta todennäköisyys oikeaan ihmiseen osumiseen täällä on tosi pieni. Mutta saahan sitä haaveilla. :)
- Yellowzz
fffri kirjoitti:
Yellowzz, mistä sinä olet ja missä tavataan yleensä? Pienen vihjeen uskalsin eilen antaa muka vitsinä ja siihen vastattiin kauniisti. Mutta todennäköisyys oikeaan ihmiseen osumiseen täällä on tosi pieni. Mutta saahan sitä haaveilla. :)
Keski-suomessa tapahtuu. Saahan sitä haavella, todennäköisyys että hän tätä lukeeon todella olematon.
- Yellowzz
Yellowzz kirjoitti:
Keski-suomessa tapahtuu. Saahan sitä haavella, todennäköisyys että hän tätä lukeeon todella olematon.
Kerrohan fffri sinä omasta ihastuksestasi? Millainen ja miltä tuntuu?
- pitäskö keksiä nikki
Yellowzz kirjoitti:
Keski-suomessa tapahtuu. Saahan sitä haavella, todennäköisyys että hän tätä lukeeon todella olematon.
Keski-suomessa tapahtuu myös minullakin. :)
- Yellowzz
pitäskö keksiä nikki kirjoitti:
Keski-suomessa tapahtuu myös minullakin. :)
Pitäisi!
- Yellowzz
Yellowzz kirjoitti:
Pitäisi!
Tule vähän vastaan, kerro jotain! :)
Täällä sydän takoo päässä ja varpaissa asti. - en keksi mitään
Yellowzz kirjoitti:
Tule vähän vastaan, kerro jotain! :)
Täällä sydän takoo päässä ja varpaissa asti.sanooko liikunta mitään? sitä harrastamme yhdessä ;)
- Yellowzz
en keksi mitään kirjoitti:
sanooko liikunta mitään? sitä harrastamme yhdessä ;)
Se sanoo aika paljonkin :)
- Yellowzz
Yellowzz kirjoitti:
Se sanoo aika paljonkin :)
Kerro lisää, olen aika utelias.. ;)
- uusi nimimerkki?
Yellowzz kirjoitti:
Kerro lisää, olen aika utelias.. ;)
Voitko sanoa jonkin tuntomerkin, tai asian minkä varmasti tiedän? jos se täsmää niin vastaan johonkin kysymykseesi.
tämä salamyhkäisyys johtuu siitä kun tämän lukee aika moni muukin. Jos olet juuri se joka herättää tunteita, ja olet aika uusi ystävä minulle. katson sinua AINA silmiin kun puhun jotain ja on ihme jos et mitään ole huomannut :) - se sama :)
Yellowzz kirjoitti:
Se sanoo aika paljonkin :)
meneekö ikäsi 20-31 välille vai 32-40 välille tai 41-50?`entä minun ikäni mihin väliin menee?
- Yellowzz
uusi nimimerkki? kirjoitti:
Voitko sanoa jonkin tuntomerkin, tai asian minkä varmasti tiedän? jos se täsmää niin vastaan johonkin kysymykseesi.
tämä salamyhkäisyys johtuu siitä kun tämän lukee aika moni muukin. Jos olet juuri se joka herättää tunteita, ja olet aika uusi ystävä minulle. katson sinua AINA silmiin kun puhun jotain ja on ihme jos et mitään ole huomannut :)Alkaa tuntua aika hurjalta, että se voisitkin olla sinä..huh. mitä kertoisin, vaikka sen, että..kosketit tänään mua ehkä liian pitkään.
- Yellowzz
se sama :) kirjoitti:
meneekö ikäsi 20-31 välille vai 32-40 välille tai 41-50?`entä minun ikäni mihin väliin menee?
Kaksi kertaa keskimmäinen.
- eiosaasanoa tuosta.
Yellowzz kirjoitti:
Alkaa tuntua aika hurjalta, että se voisitkin olla sinä..huh. mitä kertoisin, vaikka sen, että..kosketit tänään mua ehkä liian pitkään.
nähtiin tänään kyllä. pitää oikein muistella olenko koskenut..? nyt en ole ihan varma.
- Yellowzz
eiosaasanoa tuosta. kirjoitti:
nähtiin tänään kyllä. pitää oikein muistella olenko koskenut..? nyt en ole ihan varma.
Tais mennä ohi..liian hyvää ollakseen totta.
- se sama
Yellowzz kirjoitti:
Kaksi kertaa keskimmäinen.
no siihen väliin se tosiaan menee, kummatkin.
- se sama
Yellowzz kirjoitti:
Tais mennä ohi..liian hyvää ollakseen totta.
No voi harmi, en muista koskeneeni tänään. Aikamoinen sattuma se olisikin ollut, vaikkka tätäkin palstaa monet lukevat. Kaikki muut kyllä täsmäsi :)
- Yellowzz
se sama kirjoitti:
No voi harmi, en muista koskeneeni tänään. Aikamoinen sattuma se olisikin ollut, vaikkka tätäkin palstaa monet lukevat. Kaikki muut kyllä täsmäsi :)
Olisihan se ollut aikamoista..varmistetaan vielä..nähäänkö huomenna? Ainakin kahvilla? :)
- fffri
Yellowzz kirjoitti:
Kerrohan fffri sinä omasta ihastuksestasi? Millainen ja miltä tuntuu?
Ollaan samassa koulussa ensimmäistä vuotta, opiskellaan hoitoalaa. Hänellä lapsia, eronnut. Mielettömän suloinen tapaus, pientä flirttiä (omasta mielestäni) välillä ilmassa. Toisaalta en uskalla paljon haaveilla, että olisi naisista kiinnostunut, mutta sen verran tiedän ettei ainakaan kovin ahdasmielinen ole. Kun tulisi vain tilaisuus päästä vapaalle yhdessä joku kerta niin olisi matalampi kynnys puhua vapaasti. Erittäin mielenkiintoinen pakkaus! :) Mutta ehkä tuo toinen keskisuomalainen natsaa paremmin sinulle, olen itse etelästä. Kerropa jos löydätte toisenne ja miten se lopulta tapahtui. Onnea sinulle!
- se sama
Yellowzz kirjoitti:
Olisihan se ollut aikamoista..varmistetaan vielä..nähäänkö huomenna? Ainakin kahvilla? :)
Joo et ole sama, tai minä en ole se sama koska kahvista ei ollut mitään puhetta.
ajattelin itse kertoa tästä ihan suoraan, koska:
kesä tulossa, tai täällä se on jo, ja henk.kohtasesti viitsi koko kesää olla vain ihastunut salaa. - Yellowzz
se sama kirjoitti:
Joo et ole sama, tai minä en ole se sama koska kahvista ei ollut mitään puhetta.
ajattelin itse kertoa tästä ihan suoraan, koska:
kesä tulossa, tai täällä se on jo, ja henk.kohtasesti viitsi koko kesää olla vain ihastunut salaa.Hyvä tietää..kiitos!
Olisihan se ollut liian hyvää ollakseen totta! :( - yellowzz
se sama kirjoitti:
no siihen väliin se tosiaan menee, kummatkin.
Tänään hän sanoi mulle, että on ihastunut muhun ja suudeltiin ♥♥♥ t:maailman onnellisin tyttö
- se sama
yellowzz kirjoitti:
Tänään hän sanoi mulle, että on ihastunut muhun ja suudeltiin ♥♥♥ t:maailman onnellisin tyttö
En siis selvästikään ollut minä :) Onnea! :)
Itse en ihan noin pitkälle päässyt, kun en ole nähnyt tänään :/ - venus the ruler
yellowzz kirjoitti:
Tänään hän sanoi mulle, että on ihastunut muhun ja suudeltiin ♥♥♥ t:maailman onnellisin tyttö
Uskomatonta!! Lucky you!! Rakkaudentäyteistä kesää...
- fffri
yellowzz kirjoitti:
Tänään hän sanoi mulle, että on ihastunut muhun ja suudeltiin ♥♥♥ t:maailman onnellisin tyttö
Uuuuu.. ;) ihanaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473