Omituista

Onko

Ihmistä, Hölmö kysymys! Jota on pitänyt jo vuosia sinä oikeana. (unelma) Ja nyt tämä samainen persoona vähän edes antaa minulle uskoa? On niin ujo , harkitseva, Tai sitten ei yksinkertaisesti välitä minusta No minä olen vahva. Elämä menee eteenpäin niinkuin ennenkin.:) :)

7

1418

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku mimmi

No,hitsi vieköön.Kunpa minäkin edes joku päivä voisin uskoa että ei se ollut pelkkää kuvitelmaa,kun hän katsoi kiinteästi vain minuun ja kaikki muutkin näkivät!

• joku mimmi

Kesti kauan ennenkuin ymmärsin sen,
        myöhemmin roikuin siinä tunteessa,
        Nyt olen alkanut ajattelemaan,
        että aika on vaikuttanut häneen.

• joku mimmi
        joku mimmi kirjoitti:

ja mitäs mun nikillä täällä kirjoittelet!!

• joku mimmi
        joku mimmi kirjoitti:

ja minuun ei aika vaikuta vaan se että sinä et hemmetti vie vastaa mun viesteihin,että parempi varmaan jättää rauhaan ku ei kelpaa..ja minä hölmö kun kirjoittelen sulle kaikenlaista...

• mimmi
        joku mimmi kirjoitti:

ja minuun ei aika vaikuta vaan se että sinä et hemmetti vie vastaa mun viesteihin,että parempi varmaan jättää rauhaan ku ei kelpaa..ja minä hölmö kun kirjoittelen sulle kaikenlaista...

ai, sinäkö se oletkin. Miksi niin teet?
        Eikö sinun pitäisi ajatella itseäsi? Katsos, jos arvot eivät kohtaa, mitään ei kannata väkisin vääntää. Eihän mitään edes ehtinyt ollakaan, ainoastaan hassu ihastuminen.

Siinähän se onkin. En kelpaa. En voi asialle mitään. Kiitos kuitenkin tiedosta! Nyt voin vihdoin ja viimein jättää unholaan. Ja keskittyä johonkin muuhun. Ehkäpä parempaan!!

• Tässä
        mimmi kirjoitti:

ai, sinäkö se oletkin. Miksi niin teet?
        Eikö sinun pitäisi ajatella itseäsi? Katsos, jos arvot eivät kohtaa, mitään ei kannata väkisin vääntää. Eihän mitään edes ehtinyt ollakaan, ainoastaan hassu ihastuminen.

Siinähän se onkin. En kelpaa. En voi asialle mitään. Kiitos kuitenkin tiedosta! Nyt voin vihdoin ja viimein jättää unholaan. Ja keskittyä johonkin muuhun. Ehkäpä parempaan!!

Arvoilla ei varmaankaan ole asian kanssa mitään tekemistä. Jos kuuntelisit niin kertoisin. Ei julkisesti. Ylpeä olen itsestäni. Seison sanojeni takana. Mutta. Elämä on tarina, jonka aion viettää mahdollisimman hyvin. (Kykyjeni mukaan) Minä olen mieluimmin yksin koko elon kuin huonossa suhteessa. Ikävä ihminen:

• elo
        Tässä kirjoitti:

Arvoilla ei varmaankaan ole asian kanssa mitään tekemistä. Jos kuuntelisit niin kertoisin. Ei julkisesti. Ylpeä olen itsestäni. Seison sanojeni takana. Mutta. Elämä on tarina, jonka aion viettää mahdollisimman hyvin. (Kykyjeni mukaan) Minä olen mieluimmin yksin koko elon kuin huonossa suhteessa. Ikävä ihminen:

ok. Tulistun helposti. Yritän opetella kuuntelemaan. Väärinymmärrysten vaara on suuri.
        Samoin myöskin minä, kuten olen tehnytkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11407
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9770
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      143
      5537
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3740
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3625
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3173
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2783
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2573
    Aihe