Ihmistä, Hölmö kysymys! Jota on pitänyt jo vuosia sinä oikeana. (unelma) Ja nyt tämä samainen persoona vähän edes antaa minulle uskoa? On niin ujo , harkitseva, Tai sitten ei yksinkertaisesti välitä minusta No minä olen vahva. Elämä menee eteenpäin niinkuin ennenkin.:) :)
Omituista
7
1418
Vastaukset
- joku mimmi
No,hitsi vieköön.Kunpa minäkin edes joku päivä voisin uskoa että ei se ollut pelkkää kuvitelmaa,kun hän katsoi kiinteästi vain minuun ja kaikki muutkin näkivät!
- joku mimmi
Kesti kauan ennenkuin ymmärsin sen,
myöhemmin roikuin siinä tunteessa,
Nyt olen alkanut ajattelemaan,
että aika on vaikuttanut häneen. - joku mimmi
joku mimmi kirjoitti:
että aika on vaikuttanut häneen.ja mitäs mun nikillä täällä kirjoittelet!!
- joku mimmi
joku mimmi kirjoitti:
että aika on vaikuttanut häneen.ja minuun ei aika vaikuta vaan se että sinä et hemmetti vie vastaa mun viesteihin,että parempi varmaan jättää rauhaan ku ei kelpaa..ja minä hölmö kun kirjoittelen sulle kaikenlaista...
- mimmi
joku mimmi kirjoitti:
ja minuun ei aika vaikuta vaan se että sinä et hemmetti vie vastaa mun viesteihin,että parempi varmaan jättää rauhaan ku ei kelpaa..ja minä hölmö kun kirjoittelen sulle kaikenlaista...
ai, sinäkö se oletkin. Miksi niin teet?
Eikö sinun pitäisi ajatella itseäsi? Katsos, jos arvot eivät kohtaa, mitään ei kannata väkisin vääntää. Eihän mitään edes ehtinyt ollakaan, ainoastaan hassu ihastuminen.
Siinähän se onkin. En kelpaa. En voi asialle mitään. Kiitos kuitenkin tiedosta! Nyt voin vihdoin ja viimein jättää unholaan. Ja keskittyä johonkin muuhun. Ehkäpä parempaan!! - Tässä
mimmi kirjoitti:
ai, sinäkö se oletkin. Miksi niin teet?
Eikö sinun pitäisi ajatella itseäsi? Katsos, jos arvot eivät kohtaa, mitään ei kannata väkisin vääntää. Eihän mitään edes ehtinyt ollakaan, ainoastaan hassu ihastuminen.
Siinähän se onkin. En kelpaa. En voi asialle mitään. Kiitos kuitenkin tiedosta! Nyt voin vihdoin ja viimein jättää unholaan. Ja keskittyä johonkin muuhun. Ehkäpä parempaan!!Arvoilla ei varmaankaan ole asian kanssa mitään tekemistä. Jos kuuntelisit niin kertoisin. Ei julkisesti. Ylpeä olen itsestäni. Seison sanojeni takana. Mutta. Elämä on tarina, jonka aion viettää mahdollisimman hyvin. (Kykyjeni mukaan) Minä olen mieluimmin yksin koko elon kuin huonossa suhteessa. Ikävä ihminen:
- elo
Tässä kirjoitti:
Arvoilla ei varmaankaan ole asian kanssa mitään tekemistä. Jos kuuntelisit niin kertoisin. Ei julkisesti. Ylpeä olen itsestäni. Seison sanojeni takana. Mutta. Elämä on tarina, jonka aion viettää mahdollisimman hyvin. (Kykyjeni mukaan) Minä olen mieluimmin yksin koko elon kuin huonossa suhteessa. Ikävä ihminen:
ok. Tulistun helposti. Yritän opetella kuuntelemaan. Väärinymmärrysten vaara on suuri.
Samoin myöskin minä, kuten olen tehnytkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639770
- 1435537
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792573