Osaatteko suositella jotain akneiholle sopivaa aurinkosuojaa? Oon nyt käyttänyt päivittäin 'Favora Hydra Day Cream SPF 15' -kosteusvoidetta. Muuten toimii ihan hyvin, mut mietityttää vain et kuinka hyvin toi suojaa UVA-säteitä vastaan. Luulenpa et ei kovin hyvin, koska sisältää vain jonkinlaisen "kemiallisen suojan".
Apteekista kävin kattoo 'La Roche-Posay Anthelios AC 30' -aurinkosuojaa. Onko esim. siitä kokemuksia? Ois kiva jos suojavoide ei jättäis ihoa kauheen valkoiseksi :D
(Oon nyt käyttänyt Avitcid-voidetta aknen hoitoon, niin siks erityisesti tarvitsisin riittävän tehokkaan päivittäisen suojan.)
Aurinkosuoja
3
191
Vastaukset
- jotain.
Tuo Favoran voide ei taida olla stabiili?
Avenen sekaihon emulsio SPF 50 on aika miellyttävä, mutta hiukan jättää valkoista jälkeä, jos ei levitä varovasti. Myös Lumenen LAB-sarjan SPF-voide apteekista ja marketista Vitamin C-sarjan SPF 30 primer ovat aika hyviä (näissä on lähes samat ainesosat). Eivät jätä yhtään valkoiseksi. Iho jää kyllä kiiltämään, mutta kun painelee päältä paperilla voiteen imeydyttyä niin tulos on ihan hyvä. UVA-suojan pitäisi olla riittävä (tosin pitoisuuksia ei mainita).
Roche Posayn voiteet olen kokenut valkaiseviksi ja kuivattaviksi, varsinkin kun käytän itsekin Avitcidia, joka kuivattaa. Mutta pyydä ihmeessä apteekistä näytteitä, niin ei tarvitse sokkona ostaa!- p27v
Kiitos vastauksesta!
En tosta Favoran voiteesta sen tarkemmin tiedä..
Mulla kans Avitcid kuivattaa ihoa, joten varmaan en tota La Roche-Posayn voidetta ainakaan ekana kokeile, koska netissä muutkin on arvioinu sen aika kuivattavaksi. Eli varmaan testaan tota Avenen SPF 50 emulsiota aluks.
Jos laitan aurinkosuojaa aamulla, niin voinko olettaa, et se vaikuttais viel iltapäivälläkin, jos en kauheesti vietä siinä välissä aikaa auringossa?
- laaaaaaaalaaa
Myös vichyllä ja eucerinilla on omat aurinkovoiteet rasvoittuvalle akneiholle, suojakertoimet taitaa olla 50 molemmissa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh902169Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1391797- 1731333
- 229805
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10731- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347560