Jos minä johdattelen asiat siihen malliin että eräänä aamuna löydymme saman peiton alta? : )
Mitä tuumaat?
55
828
Vastaukset
- Tartten vähän lepiä...
ota vaan ohjat!
- näin senyt meni
en tahdo sinua enää.
- Kuumana nyt jo
Samanlaiset suunnitelmat täällä jollekin.
- Jos kuitenkin
saisin valita kenen kanssa löydän itseni saman peiton päältä, kun kuumahan se on kuitenkin, niin on välillä vilvoteltavaki.
- kaipaa siuta
Valikoin tarkoin ja erään vain erään ottaisin samaan sänkyyn!
- n ->m
Sie-immeisiä kaipaa täällä usiampi. Peiton alle voisin korkeintaan peitellä sinut tässä tilanteessa ;)
- M.... -> S.... n
n ->m kirjoitti:
Sie-immeisiä kaipaa täällä usiampi. Peiton alle voisin korkeintaan peitellä sinut tässä tilanteessa ;)
Kyllä tuo sopii. Kerrotko mulle myös iltasadun jos oon kilttinä? ;)
Lupaan olla kilttinä ja jutella mukavia. :) - En ole S, Satutäti vain
M.... -> S.... n kirjoitti:
Kyllä tuo sopii. Kerrotko mulle myös iltasadun jos oon kilttinä? ;)
Lupaan olla kilttinä ja jutella mukavia. :)Kyllä kuuluu asiaan ;) Saisit myös iltasuukon poskelle :)
- jos saa kysyä?
En ole S, Satutäti vain kirjoitti:
Kyllä kuuluu asiaan ;) Saisit myös iltasuukon poskelle :)
Kuinkas vanha satutäti oikein olet? :)
Milloinkas ehitisit kylään? ;) - satutäti vain aikuis.
jos saa kysyä? kirjoitti:
Kuinkas vanha satutäti oikein olet? :)
Milloinkas ehitisit kylään? ;)Tarpeeksi vanha tarinoimaan sut unten maille ;) ja kyläilen hänen luonaan tarinoimassa harva se päivä :)
- satutätiä odotellessa.
satutäti vain aikuis. kirjoitti:
Tarpeeksi vanha tarinoimaan sut unten maille ;) ja kyläilen hänen luonaan tarinoimassa harva se päivä :)
Mahdankohan olla liian vanha sun tarinoille kun ikää on 34 vuotta? Jos ei tunnu pahalta niin tule tarinoimaan. ;)
- Satutäti aikuis.
satutätiä odotellessa. kirjoitti:
Mahdankohan olla liian vanha sun tarinoille kun ikää on 34 vuotta? Jos ei tunnu pahalta niin tule tarinoimaan. ;)
Jaa..a olet, etten sanoisi oikean ikäinen :) ...siis kuulemaan tarinoita. Ehkä tulenkin sulle vielä tarinoimaan.
- tarinoin vain sulle
Satutäti aikuis. kirjoitti:
Jaa..a olet, etten sanoisi oikean ikäinen :) ...siis kuulemaan tarinoita. Ehkä tulenkin sulle vielä tarinoimaan.
ed. Ja koska olet niin ihana ja suloinenkin, sa(a)it sen suukonkin.
- tervetuloa :)
Satutäti aikuis. kirjoitti:
Kiva kuulla. :) Nyt sun pitää sitten miettiä sopiva iltasatu. ;) Ilmoittele sitten kun ennätät kylään. :)
- jos sovitaan
Kyllä mä yhdeksi yöksi..
- tuumaan
että vihdoin ;)
- kylmää tai kuumaa
Joo se vähän riippuu kuka johdattelee ja miten. Joidenkin sanomana toi kuulostaa jopa aika pahaenteiseltä. Sitä kun on kaikenlaisiin juonittelijoihin polkunsa varrella joutunut törmäämään.
- ja minä sinut
Siinä vaiheessa olisit tehnyt mut tosi onnelliseksi :)
- minäpäs,,
odotan, sitä meidän kuumaa kesääme,milloin aloitetaan,,
- Sopii kyllä,
mutta muista, että minä haluan sitten löytyä saman peiton alta myös samana iltana;)
- kikkuroita
aah. sä osaat olla kovin johdatteleva:D
Vähän vaan hipaistenkin olis jo edistystä. Voitaisiin tuijotella vaikka pilvenhattaroita:)- sun kanssa,
Se oliskin mukavaa, ei kiirettä mihinkään...
- kesäkuumalla
Kyllä se vielä tapahtuu
- mitens muuten
Kait me sit oltaisi pantu jos oltais saman peiton alla.
- Johdatus
Kerro lisää, miten johdattelisit? Tosi jännää!!!! Millainen peitto ja pussilakana/lakana sulla on? Onko makuutilassa kuuma?
- pidäppäs,
sitten mies sanasi ja näytä ne todelliset tunteesi nyt tulevana kuumana kesänä minulle, viime kesänä et uskaltanut aidosti näyttää, vaikka mielesi tekikin.
- 77777777777777777778
Just noin...näytä sille!
- Tee se!
Tiedät, etten voisi vastustaa ;)
Meillä kahdella olisi todella kuumaa, ja hauskaa. Mutta, riittääkö yksi yö? ;) - ei riitä,
minulle yksi yö, omakseni sinut otan, jos uskallat saman peiton alle..
- Tee se!
omaksesi,,, liian hyvää ollakseen totta, tuskin hän :/ mutta, kiva kuvitelma.
- niin,
kuvitellahan saadaan, että se oikea olisi täällä ja vastaisikin vielä, mutta minä tyttö aion tänä kesänä hänet napata, minä vien hän vikisee,,
- Tuumaan vaan
että sulla on vilkas yhdensuuntainen mielikuvitus, tai huvitus...
- ei,
kyllä minun mielikuvitus liikkuu joka suuntaan, jotka minun tuntee, niin tietävät myös, sinä höpsö,,
- pitkin poikin
peittosi alle tahdon
- kaunis nainen
Johdattele vaan :) Sitä odotellessa ethän pahastu jos joku muu ehtii..tuota ensin :X
- En pane pahakseni
Kyllä tässä itelläkin täytyy käydä entiset läpi ja hyvästellä. Vannottaneet ovat ettei pidä kadota noin vain.
- on sulla
En pane pahakseni kirjoitti:
Kyllä tässä itelläkin täytyy käydä entiset läpi ja hyvästellä. Vannottaneet ovat ettei pidä kadota noin vain.
Kus kus päässä
- punastellen
Siitäpä vaan johdattelemaan kaiken toivomisen merkeissä.)
Ethän vieläkään unohda, etten ole kuin yhden johdateltavissa.
Kesän ollessa kuuma, tuskinpa peittoa tarvitaan:)- ....................
Pystyks sie siell peiton alla johonkin.
Se täytyis eka selevittää.
- Vain ja
ainoastaan hänen kanssaan, muita en kelpuuta peiton alle ..enkä päälle.
- taakaa sinuun tulen
Johdatustasi odotan.... tiedän, olet vailla energiakanavat avaavaa kesähoitoa, kuten minäkin!
- sulosi
Viehko ajatus näin muutaman vuoden jälkeen. Tuskin empisin pitkään, jos suloisin soinnuin johdattelisit sinne. Haleja ja suukkoja J:lle.
- tee aloite
Mulla alkaa juhannukselta pitkä kesäloma. Kutsu saman peiton alle tai päälle sopii silloin mainiosti. Mökilläsikin voisin piipahtaa tai viipyä vaikka pitempään, jos sinusta siltä tuntuu. Johdattele asioita siihen suuntaan.
- + +
pierua on hyvä päästää peitonalla.
- miehen mietteitä
Jos oikeasti tahtoo jonkun peittonsa alle, lienee parempi ottaa häneen suoraan yhteyttä kuin hehkuttaa aikeitaan höpinäpalstoilla. Näistä palstahuhuiluista perään haikaillun ikävän kohteen tavoittaa vain ani harva, siitä yksinkertaisesta syystä, että viesteistä ei voi tunnistaa kenelle se on tarkoitettu. Tai siitä syystä, että kohde on sen verran tervepäinen, ettei hän tuhlaa aikaansa joutavan päiväisiin anonyymeihin ikävän ilmauksiin. Nämä jälkimmäiset ovat muuten niitä, joita oikeasti kannattaisi tavoitella.
Ei pitäisi olla aikuiselle ihmiselle ylivoimaisen vaikeaa ottaa ihmiseen yhteyttä, jos häntä oikeasti kaipaa. Rohkeus ja ripeys voi olla jopa eduksi. Hyville kumppaneille yleensä riittää ottajia.- juur näin
Täsmälleen samaa mieltä olen.
- anonyymejä ajatuksia
Aloituksen voisi kirjoittaa myös: "Mitähän hän tuumaisi, jos johdattelisin asiat siihen malliin, että eräänä aamuna löytyisimme saman peiton alta?". Edelleen herkimmät pehmopäät omisivat tekstin itselleen, mutta aiheesta olisi helpompi keskustella yleisesti.
- Live elämässä
Monet aloitukset lieneekin täällä vain siksi, että ketjua tulisi. Siis aloittaja on palstan luotsi? Ei näissä ole päätä eikä häntää. Turhaan täältä on ikävän kohdetta etsiä.
- rohkea vie
Kyllä kanntan että alat tästämmisesti pommittaa sitä kuka nyt saa aikaan väreitä :D Jos sitä ei osoita kiinnostusta niin ei toinen(kohde) ajatuksia osaa lukea : o Siitä vaan juttelemaan ja pyytämään treffeille.jne..
- avitetaan tapahtumia
Ei kai se kovin väärin voi olla, jos hienovaraisesti puuttuu tapahtumien kulkuu ja ikään kuin johdattelee tapahtumat oikeaan suuntaan. Aina ihmissuhteet eikä muutkaan jutut itsestään etene toivottuun suuntaan, voihan niille oikean suunnan näyttää. Ei se nyt mitään juonittelua ole.
- tahtoa kysyy
ihmissuhteet. Haaveitakin tarvitaan.
- rehellisyys ja aitou
Kamala viesti! Avitetaan, ohjataan luovitaan....Kaukana rakkaudesta! Jos toista rakastaa sen voi näyttää sanoin ja teoin. Menet ja sanot mitä ajattelet, ei siihen sen kummempia lorutuksia tarvita
- kesä kuumaa
Kesäisen lämmin jopa kuuma viikonloppu luvassa. Minulle sopisi nyt oikein hyvin, että joku, vaikka eräs tumma aikuinen nainen, hiukan johdattelisi, ohjaisi, avittaisi tai luovisi asioita siihen suuntaan, että löytyisimme saman peiton alta tai päältä - pitkin tai poikin, mieluiten jo huomisaamuna. En pahastu, vaikka hän aamulla tahtoisi minun jäävän siihen koko kesäksi.
- ..nainen..
En minäkään pahastuisi, jos näin kävisi. Itse en vain näin naisena uskalla kaipaamaani miestä enää lähestyä irl. Niin monta kertaa on "takkiin" jo tullut.
...mutta jos hän haluaisi, niin koko kesäksi mun viekkuun olisi mahdollisuus päästä...
- Kesäkumma
Kesä kuumalle varmasti löytyy seuraa, jos hänelle "joku" kelpaa - eiköhän noita tummia naisia ole maa pullollaan?
Ketjun alku on kyllä aivan ihana - toivottavasti kaikki löydätte oman kesäheilanne:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932215Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561828- 1751360
- 233826
- 65764
- 62759
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10751Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49607
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591