Vihaako lapsesi sinua?

Kydgjnegrnh

Kuinka moni kokee lapsesi välttävän sinua? Ja mistä se johtuu??

5

208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "isätön" tyttö

Sori iskät, että vastaan tähän

Aina menossa olevan isän lapsena voin sanoa, et vihaan isääni siksi, kun se ei ole koskaan kotona, vaan "töissä" tai harrastuksissa. Eli meillä äiti on aina ollut "yksinhuoltaja", vaikka se naimisissa mun isäni kanssa onkin. :(((

• Kikinii

Surullista mutta lastenvalvojaan voi ottaa yhteyttä. Mutta ei kiinnostus herännyt. Nyt ilmeisesti näyttämisen halusta joudumme mennä lastenvalvojalle setvimään asioita. Olen tuntenut "isän" niin kauan, että tiedän tasan tarkkaan kuinka tulee käymään, ja se sattuu. Itse kun ei voi estää millään tavalla. Inhottaakin kun aina yleistetään sitä että nainen on se paha joka aivopesee lapsen vihaamaan isää. Mä uskon että tässä tulee käymään niin että "isä" saa lapsen itse vihaamaan itseään ):

• Kikinii
        Kikinii kirjoitti:

Surullista mutta lastenvalvojaan voi ottaa yhteyttä. Mutta ei kiinnostus herännyt. Nyt ilmeisesti näyttämisen halusta joudumme mennä lastenvalvojalle setvimään asioita. Olen tuntenut "isän" niin kauan, että tiedän tasan tarkkaan kuinka tulee käymään, ja se sattuu. Itse kun ei voi estää millään tavalla. Inhottaakin kun aina yleistetään sitä että nainen on se paha joka aivopesee lapsen vihaamaan isää. Mä uskon että tässä tulee käymään niin että "isä" saa lapsen itse vihaamaan itseään ):

Juu teksin alus tais tulla fumble :O Eli siis "Surllista mutta totta että niin siinä usein käy ): ja olen totaali yh, mut nyt "Isä" haluaakin lapsen elämään. Syy ei ole minussa, kerroin että lastenvalvojaan voi ottaa yhteyttä..

• tuiskutuuli..

Lapsella on monenlaisia kehitysvaiheita, ja kahta samanlaista lastakaan ei ole,
      ja toinen vierastaa jopa tuttuja ihan hirveästi, kun se vaihe alkaa.
      Saattaa olla ihan ujouttakin, jos kovin herkkä lapsi kyseessä, ja iästä riippuen...

Itsekin tulee "nolo" fiilis, jos lapsi sattuu "vierastamaan" enemmän minua, kuin jotain muuta ihmistä.
      Jopa itse ei silloin uskalla niin lähestyä lasta... jotenkin tulee varovaiseksi.
      Mutta sellaiset fiilikset ajan mittaan itsellään menee ohi, uskon niin :)

• kotitalouskone

Jos lapsi vihaa isäänsä, on se isän oma vika. Menis peilin ääreen ja katsoisi huolellisesti peilikuvaa, että millainen kusipää sieltä oikein katsoo vastaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1289
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1078
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      61
      1050
    4. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      989
    5. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      160
      976
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      953
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      866
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      781
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      715
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      714
    Aihe