Kuinka moni kokee lapsesi välttävän sinua? Ja mistä se johtuu??
Vihaako lapsesi sinua?
5
181
Vastaukset
- "isätön" tyttö
Sori iskät, että vastaan tähän
Aina menossa olevan isän lapsena voin sanoa, et vihaan isääni siksi, kun se ei ole koskaan kotona, vaan "töissä" tai harrastuksissa. Eli meillä äiti on aina ollut "yksinhuoltaja", vaikka se naimisissa mun isäni kanssa onkin. :(((- Kikinii
Surullista mutta lastenvalvojaan voi ottaa yhteyttä. Mutta ei kiinnostus herännyt. Nyt ilmeisesti näyttämisen halusta joudumme mennä lastenvalvojalle setvimään asioita. Olen tuntenut "isän" niin kauan, että tiedän tasan tarkkaan kuinka tulee käymään, ja se sattuu. Itse kun ei voi estää millään tavalla. Inhottaakin kun aina yleistetään sitä että nainen on se paha joka aivopesee lapsen vihaamaan isää. Mä uskon että tässä tulee käymään niin että "isä" saa lapsen itse vihaamaan itseään ):
- Kikinii
Kikinii kirjoitti:
Surullista mutta lastenvalvojaan voi ottaa yhteyttä. Mutta ei kiinnostus herännyt. Nyt ilmeisesti näyttämisen halusta joudumme mennä lastenvalvojalle setvimään asioita. Olen tuntenut "isän" niin kauan, että tiedän tasan tarkkaan kuinka tulee käymään, ja se sattuu. Itse kun ei voi estää millään tavalla. Inhottaakin kun aina yleistetään sitä että nainen on se paha joka aivopesee lapsen vihaamaan isää. Mä uskon että tässä tulee käymään niin että "isä" saa lapsen itse vihaamaan itseään ):
Juu teksin alus tais tulla fumble :O Eli siis "Surllista mutta totta että niin siinä usein käy ): ja olen totaali yh, mut nyt "Isä" haluaakin lapsen elämään. Syy ei ole minussa, kerroin että lastenvalvojaan voi ottaa yhteyttä..
- tuiskutuuli..
Lapsella on monenlaisia kehitysvaiheita, ja kahta samanlaista lastakaan ei ole,
ja toinen vierastaa jopa tuttuja ihan hirveästi, kun se vaihe alkaa.
Saattaa olla ihan ujouttakin, jos kovin herkkä lapsi kyseessä, ja iästä riippuen...
Itsekin tulee "nolo" fiilis, jos lapsi sattuu "vierastamaan" enemmän minua, kuin jotain muuta ihmistä.
Jopa itse ei silloin uskalla niin lähestyä lasta... jotenkin tulee varovaiseksi.
Mutta sellaiset fiilikset ajan mittaan itsellään menee ohi, uskon niin :) - kotitalouskone
Jos lapsi vihaa isäänsä, on se isän oma vika. Menis peilin ääreen ja katsoisi huolellisesti peilikuvaa, että millainen kusipää sieltä oikein katsoo vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458580Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472449Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272251- 371995
- 951768
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811737Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221390Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091147Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik61033- 531015