Meni kontrolli..

Hiton laihis

Olen kohta lähdössä sairaalaan jossa kävin myös eilen..Mulla painonpudotus karkasi käsistä..Lopetin syömisen lähes kokonaan ja nyt ei mene kiinteä alas.Nälän tunteesta tullut veemäinen seuralainen.Kovat stressit aiheuttivat mulle pakonomaisen tarpeen jotenkin yrittää kontrolloida kaaosta.Ja hitto nyt menee terveys!
Mun paino vielä normaalin rajoissa mutta alamäki pahenee jos en pysty syömään.Järki kyllä selittää ja käskee syömään mutta kun etoo ruoka..
Nyt mulla poskessa ruusu,nenässä paha herpes ja silmät rähmivät pahoin..Ja olo on mitä kauhein.Eilen lääkäri sanoi syyksi yleiskunnon laskun,mun vastustuskyky nyt heikko.
Mä en koe olevani sellainen anorektikko joka näkee laihan kroppansa lihavana.Mä olen aina halunnut olla normi painossa mutta nyt en viihdy näinkään kun tästä seurannut ruoanhylkiminen..
Tiedän ettei näin saa jatkua ja siksi taas lääkäriin.Mulla ollut elämänhalu hakusessa pitempään mutta en mä kuitenkaan ajatellut itseäni hengiltä näännyttää..Lanttuhoitajalle sain ajan parin viikon päähän,pikaisena.
Mikä hitto mulla on päässä vinksahtanut??
Mulla kyllä on aina ollut stressitilanteissa ettei ruoka maistu mutta nyt tämä jatkunut alkuvuodesta asti..
En käsitä miksi ruoan näkeminenkin kuvottaa..
Mun järki ei nyt selitä tätä..
Osaisko joku antaa mulle jotakin ihan faktatietoa?Kiitos!

4

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parannuthan

      Jos ei mee kiinteä alas, tee rahkaa tai pirtelöä (: ja kun ihminen tarpeeksi kauan ajattelee olevansa läski niin sehän iskostuu alintajuntaan. Parane, toivon sitä niin sun puolesta. (:

    • Hiton laihis

      Tässä se suurin ongelma on että kaapissa on ruokaa mutta kun en näe syytä syödä.En koe tätä laihtumista positiivisena asiana.
      Aloitettu masennuslääkitys mutta se ei ole ruokahalua takaisin tuonut.

    • RecoveringAnorexic

      Sun pitää vaan syödä, se on fakta. Aloita vaikka jostain ateriankorvaus-pirtelöistä, esim. Nutridiet (saa energiaa ja ravintoaineita) ja vaikka seuraavaksi jogurttia ja etene hitaasti (niin nopeasti kuin suinkin pystyt) kohti normisyömistä. Tiedän, että se tuntuu ihan kammottavalta ajatukselta pitkän ajan paaston jälkeen, mutta se on sen arvoista.

    • RecoveringAnorexic

      Sun pitää vaan syödä, se on fakta. Aloita vaikka jostain ateriankorvaus-pirtelöistä, esim. Nutridiet (saa energiaa ja ravintoaineita) ja vaikka seuraavaksi jogurttia ja etene hitaasti (niin nopeasti kuin suinkin pystyt) kohti normisyömistä. Tiedän, että se tuntuu ihan kammottavalta ajatukselta pitkän ajan paaston jälkeen, mutta se on sen arvoista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5055
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1295
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe