Meni kontrolli..

Hiton laihis

Olen kohta lähdössä sairaalaan jossa kävin myös eilen..Mulla painonpudotus karkasi käsistä..Lopetin syömisen lähes kokonaan ja nyt ei mene kiinteä alas.Nälän tunteesta tullut veemäinen seuralainen.Kovat stressit aiheuttivat mulle pakonomaisen tarpeen jotenkin yrittää kontrolloida kaaosta.Ja hitto nyt menee terveys!
Mun paino vielä normaalin rajoissa mutta alamäki pahenee jos en pysty syömään.Järki kyllä selittää ja käskee syömään mutta kun etoo ruoka..
Nyt mulla poskessa ruusu,nenässä paha herpes ja silmät rähmivät pahoin..Ja olo on mitä kauhein.Eilen lääkäri sanoi syyksi yleiskunnon laskun,mun vastustuskyky nyt heikko.
Mä en koe olevani sellainen anorektikko joka näkee laihan kroppansa lihavana.Mä olen aina halunnut olla normi painossa mutta nyt en viihdy näinkään kun tästä seurannut ruoanhylkiminen..
Tiedän ettei näin saa jatkua ja siksi taas lääkäriin.Mulla ollut elämänhalu hakusessa pitempään mutta en mä kuitenkaan ajatellut itseäni hengiltä näännyttää..Lanttuhoitajalle sain ajan parin viikon päähän,pikaisena.
Mikä hitto mulla on päässä vinksahtanut??
Mulla kyllä on aina ollut stressitilanteissa ettei ruoka maistu mutta nyt tämä jatkunut alkuvuodesta asti..
En käsitä miksi ruoan näkeminenkin kuvottaa..
Mun järki ei nyt selitä tätä..
Osaisko joku antaa mulle jotakin ihan faktatietoa?Kiitos!

4

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parannuthan

Jos ei mee kiinteä alas, tee rahkaa tai pirtelöä (: ja kun ihminen tarpeeksi kauan ajattelee olevansa läski niin sehän iskostuu alintajuntaan. Parane, toivon sitä niin sun puolesta. (:

• Hiton laihis

Tässä se suurin ongelma on että kaapissa on ruokaa mutta kun en näe syytä syödä.En koe tätä laihtumista positiivisena asiana.
      Aloitettu masennuslääkitys mutta se ei ole ruokahalua takaisin tuonut.

• RecoveringAnorexic

Sun pitää vaan syödä, se on fakta. Aloita vaikka jostain ateriankorvaus-pirtelöistä, esim. Nutridiet (saa energiaa ja ravintoaineita) ja vaikka seuraavaksi jogurttia ja etene hitaasti (niin nopeasti kuin suinkin pystyt) kohti normisyömistä. Tiedän, että se tuntuu ihan kammottavalta ajatukselta pitkän ajan paaston jälkeen, mutta se on sen arvoista.

• RecoveringAnorexic

Sun pitää vaan syödä, se on fakta. Aloita vaikka jostain ateriankorvaus-pirtelöistä, esim. Nutridiet (saa energiaa ja ravintoaineita) ja vaikka seuraavaksi jogurttia ja etene hitaasti (niin nopeasti kuin suinkin pystyt) kohti normisyömistä. Tiedän, että se tuntuu ihan kammottavalta ajatukselta pitkän ajan paaston jälkeen, mutta se on sen arvoista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      118
      3802
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      319
      1985
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      247
      1767
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      104
      1677
    5. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      435
      1614
    6. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1580
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      432
      1474
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1240
    9. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      47
      1162
    10. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      400
      1124
    Aihe