vasynyt jatkaa: olen tuntenut itseni arvottomaksi ja tyhjänpäiväiseksi. tuntuu, ettei kelpaa edes uuteen työpaikkaan. olen hakenut vaikka ja mitä paikkoja, mutta ei ole päässyt edes haastatteluun monipuolisesta ja pitkästä työkokemuksesta. lienee vaikutusta myös sillä, että 50 vuotta on tullut äskettäin täytetyksi. olen tuntenut itseni myös yksinäiseksi. olen asunut vajaat 10 vuotta paikkakunnalla, jonne muuttaessa en tuntenut ketään. täältä en ole saanut uusia ystäviä. olemassa olevat ystävät asuvat eri paikkakunnilla. avomieheni on osan aikaa tosi ääliö ja raukkamainen, lyö vyön alle asioilla, joiden tietää satuttavan, mutta ei auta millään tavalla. suurin osa kotitöistäkin on minun hartioillani, mutta kun en ole jaksanut tehdä niitä, olen jättänyt ne tekemättä. toivon tilanne, tunnen olevani oravanpyörässä.
vasynyt jatkaa
1
182
Vastaukset
- Elämännälkä
Ikävää kuulla! Olisiko paikkakunnallasi harrastuksia josta saisit mielihyvää, onnistumisen kokemuksia ja ystäviä? Tai sitten voisit miettiä vaikkapa vapaaehtoistyöhön ryhtymistä. Se on tieteellisestikin todistettu nostavan mielialaa, saa uusia ihmissuhteita, kokee olevansa tärkeä jollekin ja pääsee hetkeksi uusiin ympyröihin rikkoen arkirutiinin. Ja jäin miettimään, mikä pitää sut suhteessa jos koet huonoa vointia siinä? Suomessa on yhteisöjä joihin voi mennä miettimään omaa elämäntilannettaan ja maksaa asumisensa ja ruuat pienellä tyäpanoksella. Miltä se kuulostaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643305Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433117- 432498
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1082356- 311923
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851425- 391300
- 821159