vasynyt jatkaa

vasynyt_jatkaa

vasynyt jatkaa: olen tuntenut itseni arvottomaksi ja tyhjänpäiväiseksi. tuntuu, ettei kelpaa edes uuteen työpaikkaan. olen hakenut vaikka ja mitä paikkoja, mutta ei ole päässyt edes haastatteluun monipuolisesta ja pitkästä työkokemuksesta. lienee vaikutusta myös sillä, että 50 vuotta on tullut äskettäin täytetyksi. olen tuntenut itseni myös yksinäiseksi. olen asunut vajaat 10 vuotta paikkakunnalla, jonne muuttaessa en tuntenut ketään. täältä en ole saanut uusia ystäviä. olemassa olevat ystävät asuvat eri paikkakunnilla. avomieheni on osan aikaa tosi ääliö ja raukkamainen, lyö vyön alle asioilla, joiden tietää satuttavan, mutta ei auta millään tavalla. suurin osa kotitöistäkin on minun hartioillani, mutta kun en ole jaksanut tehdä niitä, olen jättänyt ne tekemättä. toivon tilanne, tunnen olevani oravanpyörässä.

1

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elämännälkä

Ikävää kuulla! Olisiko paikkakunnallasi harrastuksia josta saisit mielihyvää, onnistumisen kokemuksia ja ystäviä? Tai sitten voisit miettiä vaikkapa vapaaehtoistyöhön ryhtymistä. Se on tieteellisestikin todistettu nostavan mielialaa, saa uusia ihmissuhteita, kokee olevansa tärkeä jollekin ja pääsee hetkeksi uusiin ympyröihin rikkoen arkirutiinin. Ja jäin miettimään, mikä pitää sut suhteessa jos koet huonoa vointia siinä? Suomessa on yhteisöjä joihin voi mennä miettimään omaa elämäntilannettaan ja maksaa asumisensa ja ruuat pienellä tyäpanoksella. Miltä se kuulostaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4652
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1947
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1630
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      132
      1186
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1121
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1056
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      953
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      916
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      882
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      848
    Aihe