Preeco kasvihuone

puutarhuri4

Hei,onko kellään kokemusta netti kauppa Preecon kasvihuoneista????

9

3572

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viljelykesä pilalla

Ostin sellaisen, toimitus kesti noin kuukauden ja kasauksen jälkeisenä päivänä tuuli lennätti PC-levyt. Käyttöohjeita ei toimiteta kuin ranskan ja saksankielisinä, muut voi ehkä saada erikseen pyytämällä. Hyvin heppoinen runko, miljoona ruuvia kasaukseen. Jotain pienempiä puutteita osien suhteen. Reklamoidessa ne syytävät syyn asiakkaan niskaan jopa valehtelulla.
      Suosittelen mieittimistä ennen kuin tilla kyseiseltä paikalt yhtään mitään. Sama kasvihuone saa saksasta huomattavasti halvemmalla jago24.de, Preeco toimittaa sen suoraan niiltä tosin reilulla hinnankorotuksella.

• pettynyt puutarhuri

Minä erehdyin myös ostamaan kasvihuoneen heiltä,ja täytyy sanoa ettei huonompaa voisi olla.Kasvihuone on niin hepponen etten ymmärrä miten se tulee pystyssä pysymään.En ole saanut sitä edes viellä koottua,sillä osia puuttuu ja on myös lähetetty vääriä osia.
        Miten tälläiset huoputus liikkeet saavat yleensä edes myydä mitään.
        Älkää kukaan vaan ostako kasvihuonetta heiltä tulette katkerasti katumaan.

• erittain harmistunut

Heidan kasvihuoneensa tuntuvat olevan vain yhden kauden juttu,jos sitakaan.
      Harmillista kun saastaa kasvihuonetta varten muutaman vuoden ja sitten erehtyy ostamaan kasvihuoneen joka on aivan romu.
      Itse olen omaani joutunut korjailemaan ja tukemaan jotta edes jotenkin pysyisi kasassa.
      En todellakaan suosittele ostamaan kyseiseltafirmalta mitaan.

• Tyytyväinen2

Pakko nyt vastata tänne,kun kokemusta on. Sori uppauksesta. Kasvihuone siis hankittu heiltä. Toimitus kesti luvattoman kauan, 2 viikkoa. Kasvihuoneen kasaus kesti myös kauan, noin 4 tuntia. Mutta odottelun jälkeen kasvihuone on kestänyt ja ollaan oltu ihan tyytyväisiä. Ostin tuosta firmasta myös terassikalusteet ja niihin olin varsinkin tyytyväinen.

• Tyytyväinen3

Perkele, jäi puolet tekstistä puuttumaan ja en jaksa kännykällä sitä näpyttää uusiksi. Yhteenveto: hitaat toimitukset mutta ok tuotteet voisin ostaa tulevaisuudessakin.

• Hameväki

Viime keväänä ostamani huone on täysi susi ! Muovilevyt eivät pysy paikoillaan eivätkä kestä lunta !

• Pettynyttarhuri

Ei pusyny edes yhtä kesää kasassa.Älkää ostako.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1798
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      123
      1220
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      62
      1080
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      956
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      866
    6. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      81
      817
    7. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      47
      817
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      816
    9. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      810
    10. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      782
    Aihe