tutkijoiden rikokset

rikokset

Tutkijat rikkovat tietoisesti lakia ja jos jäävät kiinni, eivät saa mitään rangaistusta. Sen jälkeen jatkavat rikoksiaan. Erityisesti perusoikeudet ovat rikoksien kohteena.

10

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • adera

      Sanos muuta. Itse olin syyttömänä kiinniotettuna. Poliisin toiminta oli erittäin asenteellista, olet syyllinen ennenkuin sinut syyttömäksi todetaan, mieluummin saisit itse syytömyytesi todistaa. Aika vaikeeta se on.

      • adera

        Teinpä kantelunkin, sisäministeriön kautta poliisihallitukselle, sieltä poliisilaitokselle joka tutki omia tekemisiään ja sanoi että mitään ei tehty väärin, Jopas oli yllätys.

        Kantelin eduskunnan oikeusasiamiehellekin. Tapaukseeni liittyen oli joku toinenkin tehnyt kantelun ja siihen OAM vastasi ja vastauksen minullekin lähetti. Siinä sentään poliisihallitus ja OAM kritisoivat poliisin tiedottamista, epäillyn kuvan julkaisemistapaa ja -kanavia ja muitakin tarpeettomasti julkaistuja tietoja epäiltyyn rikokseen liittyen.

        Mutta Hgin poliisilaitos. Elomaa, Hiltunen Forss, kiistivät kaikki virheet, ja viittasivat kintaalla poliisihallituksen ja OAM kannanottoihin joiden mukaan on syytä tarkistaa tiedottamista, sen periaatteita, että ei asetettaisi syyttömiä ikävään asemaan..

        Poliisilaitoksen asenne on että me ei koskaan tehdä virheitä, laatikaa te vaan uusia ohjeita, me ei niitä noudatetaa, vaan jatketaan kuten ennekin. Rikolliset pitää saada kiinni keinolla millä hyvänsä, jos siinä prsessissa jää muutama syytön jyrän alle niin ikävää ja valitettavaa, mutta näin mellä suutaroidaani vastaisuudessakin. Tarkoitus pyhyttää keinot!


      • 1+1
        adera kirjoitti:

        Teinpä kantelunkin, sisäministeriön kautta poliisihallitukselle, sieltä poliisilaitokselle joka tutki omia tekemisiään ja sanoi että mitään ei tehty väärin, Jopas oli yllätys.

        Kantelin eduskunnan oikeusasiamiehellekin. Tapaukseeni liittyen oli joku toinenkin tehnyt kantelun ja siihen OAM vastasi ja vastauksen minullekin lähetti. Siinä sentään poliisihallitus ja OAM kritisoivat poliisin tiedottamista, epäillyn kuvan julkaisemistapaa ja -kanavia ja muitakin tarpeettomasti julkaistuja tietoja epäiltyyn rikokseen liittyen.

        Mutta Hgin poliisilaitos. Elomaa, Hiltunen Forss, kiistivät kaikki virheet, ja viittasivat kintaalla poliisihallituksen ja OAM kannanottoihin joiden mukaan on syytä tarkistaa tiedottamista, sen periaatteita, että ei asetettaisi syyttömiä ikävään asemaan..

        Poliisilaitoksen asenne on että me ei koskaan tehdä virheitä, laatikaa te vaan uusia ohjeita, me ei niitä noudatetaa, vaan jatketaan kuten ennekin. Rikolliset pitää saada kiinni keinolla millä hyvänsä, jos siinä prsessissa jää muutama syytön jyrän alle niin ikävää ja valitettavaa, mutta näin mellä suutaroidaani vastaisuudessakin. Tarkoitus pyhyttää keinot!

        Niin, ja nyt olet poliisirikollisten rekisterissä rikollinen hamaan maailman tappiin.


      • 20+20
        1+1 kirjoitti:

        Niin, ja nyt olet poliisirikollisten rekisterissä rikollinen hamaan maailman tappiin.

        Sot, sot. Eihän niitä tietoja säilytetä, kuin 50 vuotta.


      • hämmästyttävää
        adera kirjoitti:

        Teinpä kantelunkin, sisäministeriön kautta poliisihallitukselle, sieltä poliisilaitokselle joka tutki omia tekemisiään ja sanoi että mitään ei tehty väärin, Jopas oli yllätys.

        Kantelin eduskunnan oikeusasiamiehellekin. Tapaukseeni liittyen oli joku toinenkin tehnyt kantelun ja siihen OAM vastasi ja vastauksen minullekin lähetti. Siinä sentään poliisihallitus ja OAM kritisoivat poliisin tiedottamista, epäillyn kuvan julkaisemistapaa ja -kanavia ja muitakin tarpeettomasti julkaistuja tietoja epäiltyyn rikokseen liittyen.

        Mutta Hgin poliisilaitos. Elomaa, Hiltunen Forss, kiistivät kaikki virheet, ja viittasivat kintaalla poliisihallituksen ja OAM kannanottoihin joiden mukaan on syytä tarkistaa tiedottamista, sen periaatteita, että ei asetettaisi syyttömiä ikävään asemaan..

        Poliisilaitoksen asenne on että me ei koskaan tehdä virheitä, laatikaa te vaan uusia ohjeita, me ei niitä noudatetaa, vaan jatketaan kuten ennekin. Rikolliset pitää saada kiinni keinolla millä hyvänsä, jos siinä prsessissa jää muutama syytön jyrän alle niin ikävää ja valitettavaa, mutta näin mellä suutaroidaani vastaisuudessakin. Tarkoitus pyhyttää keinot!

        Vaikuttaa siltä, että Helsingin Pasilan poliisilaitoksen henkilökunta kuuluisi ottaa ertyisten putsaamistoimenpiteiden kohteeksi.
        Olen kuullut niin paljon juttuja siellä toimivien henkilöiden omuituisista tavoistaan hoitaa virkaansa.

        Ei Helsingin poliisi saa rikkoa lakejamme, olivat heidän tarkoituksensa sitten kuinka hyviä tai pahoja tahansa.


    • häkit heilumaan

      perehdy laajemmin asiaan niin huomaat, että koko maa on poliisin toiminnan jäljiltä putsaamisen tarpeessa. Lue esim. Mikko Niskasaaaren glogi. Sieltä löytyy koko maata kattavia otantoja ja jos kaikki putsattas koko poliiistoiminta jouduttas laittaan uusiin raameihin ja vankilat täyttyisi rikollisista poliiseista. Että nämä oikeuskanslerit ja oikeusasiamiehen valvonta toimet ovat vain lumetta mitä tulee poliisin rikoksiin. vuodesta toiseen toistuvat samat huomautus fraasit selvistä virkarikoksista missä olisi selväkin selvempi syytteen paikka

      • 1+1

        Poliisin rikokollisuuden pitäisi olla erikoistarkkailussa ja rangaistuksen koventamisperuste. Suomessa on asia aivan päinvastoin: laillisuusvalvonnan ja tuomioistuinten tehtävä on siunata poliisin rikokset, estää niitten tutkiminen ja rankaiseminen. Poliisirikollinen pääsee aina tolkuttoman lievällä tuomiolla, silloin harvoin kun rangaistaan.

        Lain vääristely ja rikkominen on itseasiassa poliisin vallitseva modus operandi.


    • poliisirikolliset

      Joka kerta kun näette uutisen poliisin tekemästä rikoksestä, laittakaa tänne tiedot tapahtuneesta. Ainoa keino poliisirikollisuuden vähentämiseksi on tuoda ne kaikki aina julkisen keskustelun kohteeksi.

      • Psykoottinen poliisi

        Varsinaisten mielisairauksien, psykoosien, yleisyydeksi on arvioitu ASuomessa noin 2 % väestöstä.
        (http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=suo00028)

        Vuonna 2012 Suomessa oli 7 800 poliisia. (http://fi.wikipedia.org/wiki/Suomen_poliisi)

        Koska poliisitoimessa ei ole minkäänlaisia keinoja todeta, saati sitten puuttua psykoosiin joutuneen poliisin toimintaan tämä tarkoittaa yksinkertaisesti sitä, että poliisien joukoissa on jatkuvasti lähes 200 sellaista yksilöä. jotka pitäisi toimittaa
        välittömästi suljetulle osastolle hoitoon ja sieltä sitten eläkkeelle.

        Tuossa luvussa ovat siis vain vakavasti mielisairaat yksilöt. Lievemmät mielenhäiriöt jäävät kokonaan hoitamatta ja niihin siis puuttumatta.

        Onko mikään ihme, että kansalaiset saavat milloin pamppua, milloin luotia ja joskus selviävät vain muutaman päivän laittomalla vangitsemisella.

        Poliisi on ihminen siinä missä muutkin kansalaiste. Se tarkoittaa myös sitä, että mielisairaudet niin lievät kuin vaikeat psykoositkin ovat yhtä yleisiä poliisien keskuudessa.

        MItä tekee oikeusvaltio Suomi, kun psykoottinen poliisi ampuu kansalaisen?
        Päästää kuin koiran veräjästä ja seuraava uhri saattaa olla lähes kuka tahansa.

        Poliisien mielenterveysongelmiin pitää puuttua kovalla kädella, mutta silti asiallisesti. Virasta pois ja uudelleenkoulutus, mikäli mahdollista.

        Silloin saisivat mieleltään terveet poliisit työrauhan, eikä kaltoinkohdeltujen kansalaisten tarvitsisi täällä purkaa mieltään poliisien tekemistä rikoksista.

        Jos joku väittää, että Suomessa mielisairas poliisi poistettaisiin ase vyöllä heilumasta ihmisten keskuudessa, niin postatkoon tänne faktaa siitä, että sellaista olisi tapahtunut.

        Niin kauan kun ei löydy ainuttakaan uutista siitä, että psykoottisia poliiseja olisi poistettu vahvuudesta, täytyy lähteä oletuksesta että nuo 200 psykoosissa olevaa liikkuvat pyssy ampumavalmiina tälläkin hetkellä kansalaisten keskellä.


      • 3+2000

        Joopa, joo. Suurimman osa poliisin tekemistä rikoksista muodotavat kolarit. Ketäpä nyt peltikolari kiinnostaisi, ellei syyllinen satu olemaan poliisi ja julkisella keskustelullahan ne vähehevät, eikö ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe