Yksi entinen LEXUS asiakas

Volvomiäs

Siis minä olen idiootti, se täytyy tunnustaa. Katsoin, että lähin LEXUS autoja myyvä liike on TOYOTA Kaivoksela ja että myymälä on lauantaisin auki kello 15, ja eikun matkaan 150km päähän. Saavuin Kaivokselaan kello14:15, eikun autoja katsomaan ja sopimaan koeajoista jne. MUTTA!!!! LEXUS osasto olikin mennyt kiinni kello 14!!!, no tyhmyydestä sakotetaan, otanpa mukaan esitteitä ja hinnaston, MUTTA!!! ne olivatkin kaikki lukossa olevan LEXUS osaston ovien takana!!! Ei siis tarvitse ihmetellä, miksi LEXUS merkkisten auton myyntiluvut eivät päätä huimaa, vaikkakin nyt jäi mahdollisesti vain yksi myymättä.

2

645

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sghdgfhf

Osuva itseanalyysi- eihän tuossa tekstissä olekaan mitään järkeä. Ei voi olla entinen asiakas, jos ei ole vielä ostanut mitään.

• rellupösösitukka

Joo , samoissa aikeissa olen minäkin asun tällä kaukana vaan

lexus halvint act mallia olen ajatellu t ja gs joka on jo aika kallis autoksi, mutta hyvä kuin mikä jos youtuben california videoita on uskominen

Honda

vikatilastojen vähävikaisempia autoja tosin ei ciivic jota ole myös katsellut
      jazz, tilavan tuntuinen pikkuauto kestävin ehkä nykyään myytävistä autoista

smart, meinasin jo tilata talvella pienen smartin ois ollut ainoa tässä kaupungissa , se kutkuttaisi.

subara

kestävän auton maineessa , taitaa olla melkoinen juoppo vaan.

Mitsubishi
      tulossa phev outlander maasturi kerkiääkö minun autokuumeeseen.

Nissan
      sähköauto miksipä ei mutta jos seuraava auto sitten 2030
      hinnan takia saa jääädä

Citroen
      picasso uusi malli tulee syksyllä se ehkä kerkiää tähän , tsekataan se sitten , mutta ei kai hermot kestäisi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4653
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      56
      3220
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2883
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2825
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      6
      2420
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2195
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      23
      1651
    8. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1601
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      1548
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16
      1514
    Aihe