Yksi entinen LEXUS asiakas

Volvomiäs

Siis minä olen idiootti, se täytyy tunnustaa. Katsoin, että lähin LEXUS autoja myyvä liike on TOYOTA Kaivoksela ja että myymälä on lauantaisin auki kello 15, ja eikun matkaan 150km päähän. Saavuin Kaivokselaan kello14:15, eikun autoja katsomaan ja sopimaan koeajoista jne. MUTTA!!!! LEXUS osasto olikin mennyt kiinni kello 14!!!, no tyhmyydestä sakotetaan, otanpa mukaan esitteitä ja hinnaston, MUTTA!!! ne olivatkin kaikki lukossa olevan LEXUS osaston ovien takana!!! Ei siis tarvitse ihmetellä, miksi LEXUS merkkisten auton myyntiluvut eivät päätä huimaa, vaikkakin nyt jäi mahdollisesti vain yksi myymättä.

2

598

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sghdgfhf

      Osuva itseanalyysi- eihän tuossa tekstissä olekaan mitään järkeä. Ei voi olla entinen asiakas, jos ei ole vielä ostanut mitään.

    • rellupösösitukka

      Joo , samoissa aikeissa olen minäkin asun tällä kaukana vaan

      lexus halvint act mallia olen ajatellu t ja gs joka on jo aika kallis autoksi, mutta hyvä kuin mikä jos youtuben california videoita on uskominen

      Honda

      vikatilastojen vähävikaisempia autoja tosin ei ciivic jota ole myös katsellut
      jazz, tilavan tuntuinen pikkuauto kestävin ehkä nykyään myytävistä autoista

      smart, meinasin jo tilata talvella pienen smartin ois ollut ainoa tässä kaupungissa , se kutkuttaisi.

      subara

      kestävän auton maineessa , taitaa olla melkoinen juoppo vaan.

      Mitsubishi
      tulossa phev outlander maasturi kerkiääkö minun autokuumeeseen.

      Nissan
      sähköauto miksipä ei mutta jos seuraava auto sitten 2030
      hinnan takia saa jääädä

      Citroen
      picasso uusi malli tulee syksyllä se ehkä kerkiää tähän , tsekataan se sitten , mutta ei kai hermot kestäisi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10300
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      421
      4563
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3104
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2714
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1889
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1640
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe