Haaveena kämppä korvesta

Heili Karjalasta

Haluisin tutustuaa n. 50 mieheen, jonka kanssa tehtäs jonkinlaisia patikointi ja vaellusreissuja itäisessä suomessa ja pohjoisessakin. Haaveenani olisi joskus hommata yhteinen kämppä mahdollisesti pohjoisesta. En etsi rikasta miestä, enkä elättäjää. Tärkeämpää olis, että meillä yhessä synkkäisi ja ajatukset olisi samansuuntaiset. Erähenkinen tietysti saisit olla ja mahd. itäisestä suomesta. Olethan savuton!

36

1081

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kesällä

      Moi. Kerro jotakin itsestäsi?

    • heili karjalasta

      No kerroppa sinä ensin, minä en ala tietojani täällä levittelemään ensimmäisenä.

      • kesällä

        Okei.Olen 50 mies tykkään liikkua luonnossa niin maalla kuin järvelläkin.Pidän lapista kovasti, joskus nuorempana haaveilin sieltä omaa erämaa paikkaa mutta "järki"voitti.Minulle riittää kämppä saimaalla.Kun vielä löytyisi se sielunkumppani sinne seurakseni.


      • Heili Karjalasta

        En ole tuota viestiä itse kirjoittanut.


      • heili karjalasta
        kesällä kirjoitti:

        Okei.Olen 50 mies tykkään liikkua luonnossa niin maalla kuin järvelläkin.Pidän lapista kovasti, joskus nuorempana haaveilin sieltä omaa erämaa paikkaa mutta "järki"voitti.Minulle riittää kämppä saimaalla.Kun vielä löytyisi se sielunkumppani sinne seurakseni.

        Juu minäkään en ole viestiä kirjoittanut


      • Heili karjalasta
        kesällä kirjoitti:

        Okei.Olen 50 mies tykkään liikkua luonnossa niin maalla kuin järvelläkin.Pidän lapista kovasti, joskus nuorempana haaveilin sieltä omaa erämaa paikkaa mutta "järki"voitti.Minulle riittää kämppä saimaalla.Kun vielä löytyisi se sielunkumppani sinne seurakseni.

        Kun ei kämppä kiinnosta, niin miksi turhaa siinä järkevyyttäsi kehut. Nimenomaan pitää olla valmis kämppää hommaamaan.


    • vaaksa

      Kuinka pohjoisesta olet ajatellu kämppää hommata???

    • Heili Karjalasta

      No ihan päälaelle tietenkin, jonnekin Enontekiölle.

    • vaaksa

      Kui korves se kämppä pitäs olla? Olisko se vaan ns kesämökki vai asuttaisko siellä ympäri vuoden??
      Entäs toi raha puoli...millä elettäis? taitaa nuo työpaikat olla pohjois-suomessa aikalailla vähissä, vai mentäiskö vasta eläkkeellä asusteleen tonne pohjoiseen?

    • Heili Karjalasta

      Ihanki vaan erämökki ja kaukana tiestä, veden äärellä pitää tietenkin olla. Ei siellä olisi kun puuhella, ja pöytä pari tuolia ja laverisänky. Vesi haettaisi ämpärillä järvestä.
      Tietenki puucee olisi oltava.

    • vaaksa

      Tollasta mökkiä munkin tekis mieli....mut ootkohan kipakka vai rauhallinen nainen??

    • Heili Karjalasta

      Ai sun tekis mieli mun mökkiä, niinkö? Pidä vaan huoli omista asioistasi ja pysy kaukana minusta ja mökistäni. Huijareita olen elämäni varrella nähnyt ihan rittävästi. Jos yrität vielä laittaa viestiä tai ahdistella niin hankin lähestymiskiellon.

    • Heili Karjalasta

      On meitä heilejä nyt enempi kuin yksi, en minäkään tuollaista mökkiini huoli.

    • vaaksa

      Heili joka kirjoitti 7:44, oot kyllä niin kipakka et saat kyllä yksin mökissäs asustaa.
      Entäs toinen Heili (kirj 9:22), oletko rauhallisempi?

    • Heili Karjalasta

      Moi! Olen alkuperäinen 19.5.-13 viestin kirjoittaja Heili Karjalasta. Huvittaa, kun joku muukin "heili" on innostunut kirjottelemaan mun puolesta. Vaikea tänne on seuranhakua laittaa, koska muut "heilit" tunkee väliin. Tarvii katella vähän ympärilleen ja jos sitä kautta sen oman kullan ja vaeltajan löytäisin. Niin ja lämpöisiä terkkuja miehelle, jolla on jo kämppä Saimaalla. Olisipa mukava pistäytyä joskus siellä kämpällä, kun itsekkin melkein Saimaan rannalla asun!!

      • Heili Karjalasta

        Eikä sillä niin väliä missä se mökki on ja vaikka ei olisi mökkiä ollenkaan. Vuokrakerrostalon parvekekin riittää ulkoilemiseen. Tekee vaan niin vietävästi miestä mieli, että jos vaan kunnolla vielä saisi niin ei tarvii miehenkään olla kummoinen muuten.


    • soika anni

      Vähän olin aloitusviestistä haistavanikin, että melaa mekon alle siinä vain haetaan.

      • sohti manni

        Aloitusviesti haisi silliltä?


    • Hei, mies Saimaalta!

      Hu huu Mies Saimaan rannalta! Joko olet löytänyt kaverin sinne kämppääsi? Tässä alkuperäinen Heili Karjalasta huhuilee. Olis niin kiva lähteä tekemään metsäretki johonkin päin

      • kesällä

        Kiitos mielenkiinnosta.Yksin puolukoita keräilen.


      • kesällä
        kesällä kirjoitti:

        Kiitos mielenkiinnosta.Yksin puolukoita keräilen.

        jatkoa..Niin että seura kyllä kelpaisi jos se "oikea"sattuisi kohdalle.


      • paritellen vaan
        kesällä kirjoitti:

        jatkoa..Niin että seura kyllä kelpaisi jos se "oikea"sattuisi kohdalle.

        Tässäpä löytyisi, isot vehkeet, ja kova olen astumaan.


      • parittele yksinäs
        paritellen vaan kirjoitti:

        Tässäpä löytyisi, isot vehkeet, ja kova olen astumaan.

        Näitä riittää, ota se aamu lääkkeesi ja jää istumaan peukaloperseessäsi sinne himaan ko töihinkään susta ei ole,ei ole koskaan ollutkaan.Eikä ole harrastuksiakaan. Hei sulla ei ole mitään etkä sä ole mitään, olet pelkkä nolla=persreikä.


      • tyhjää olet sinä
        parittele yksinäs kirjoitti:

        Näitä riittää, ota se aamu lääkkeesi ja jää istumaan peukaloperseessäsi sinne himaan ko töihinkään susta ei ole,ei ole koskaan ollutkaan.Eikä ole harrastuksiakaan. Hei sulla ei ole mitään etkä sä ole mitään, olet pelkkä nolla=persreikä.

        Mikähän sinä kuvittelet olevasi ? Tyhjä tynnyri vaan kolisee ei muuta.


    • +50 saimaalta

      Minä en sinun kanssasi halua enää olla tekemisissä, koska lötyi jo heili savosta.
      Ei tarvia enää karjalan heilin kyytejä, kun Anni antaa mitä tarvitaan.

    • kesällä

      Hei! Minne katosit aito ja alkuperäinen Heili Karjalasta?

      • Heili Karjalasta

        Hei! En ole kadonnut minnekkään. Kirjoitin tänne viimeeksi 6.7 ja lähetin samalla terkkuja miehelle, jolla on kämppä Saimaalla. Ei ole miulla viellä vaelluskaveria. Tältä palstalta sitä taitaa olla mahdotonta saada, koska sekaan tulee noita pilailuviestejä muilta "heileiltä karjalasta" ym. Käyn kyllä välillä lukemassa tätä viestiketjua. Toivottavasti viellä joskus tärppää. Olisi kiva saada pitempiaikainen kumppani patikointiretkille luonnon helmaan...Mukavaa syksyn jatkoa!


      • kesällä
        Heili Karjalasta kirjoitti:

        Hei! En ole kadonnut minnekkään. Kirjoitin tänne viimeeksi 6.7 ja lähetin samalla terkkuja miehelle, jolla on kämppä Saimaalla. Ei ole miulla viellä vaelluskaveria. Tältä palstalta sitä taitaa olla mahdotonta saada, koska sekaan tulee noita pilailuviestejä muilta "heileiltä karjalasta" ym. Käyn kyllä välillä lukemassa tätä viestiketjua. Toivottavasti viellä joskus tärppää. Olisi kiva saada pitempiaikainen kumppani patikointiretkille luonnon helmaan...Mukavaa syksyn jatkoa!

        Kiitos terkuista! T:nim.kesällä=kämppä Saimaalla. Olen kanssasi samaa mieltä tästä palstasta. Sinussa minua kiinnostaa se että millainen mahtaa olla nainen jolla on samanlainen haave (kämppä pohjoisesta) mikä itselläni on joskus ollut?
        Hyvää syksyä!


    • monetpolut

      nämä häiritsijät viestien välissä ovat niitä joista ei oikeassa elämässä ole mihinkään. naiselle eivät nenät vastatusten osaa puhua mitään. ainoa fyysinen kontakti on oma käsi. ulkonäky on mitä on ja haisevatkin vielä. joku kait heidätkin on kivulla synnyttänyt mutta eihän sitä aina voi onnistua.

    • Vastaan50Ryssää

      Aika hurja tuo alkuperäinen haave, tutustua viiteenkymmeneen mieheen ja niitten kanssa sitten (tukki)kämpälle asumaan??

    • elämäntapaerämies

      kun katselee näitä häirikkö vastauksia niin läpi paistaa onneton ja yksinkertainen yksilö. säälittäviä tapauksia. heilin aloitus viestistä on jo aikaa, mutta toivottavasti on löytynyt mukava mies jonka kanssa askeleet sopii yhteen. kyllä meitä mukaviakin miehiä on mutta elämäntavat on kuin nuuska muikkusella. reppu selässä ja aina menossa.

    • Jörgenbesumies5000

      Ahoikkelis! Herätit mun mielenkiinto ku kirjottaa noin iso lihaksikas turpa teksti mulle. Mä kertoa sulle nyt fantasiajuttu takalistoon joten kuunteles tarkkaan. Sillon ku mulla seisoo sä imuttelet isääs pesukoneen kraft. Voisin kutitella sun varvas ja tunkee sen mun karvanen peppureikä todella suurella powerilla ilman vaippaa. Huomenna sitten mulla valuu lahkeesta kakka sun suurelle pinnoitetulle otsalle! Voisin ostaa myös hammasharja jolla me pestään ala ja ylähuulet (om du knowernas vad jag menar). Nyt se pillu auki ja historiallista kairausta laatikkoon homomiehen suolella. Mä ostin makkaraa ja makaronikeitto jota voida läträtä haaroväli ja kastikeaukko. Jaahas mahtaakohan höyrypesuri vielä toimia makuuhuoneessa hyvin. Sä imeä mun pippeli ja ottaa peruna perseeseen ja kassit suuhun. Sitten mä juoda kirsikkamehu ja katsella sun laaksoa ihanaa! :)

      • PeppuHaavisto

        Mullakin on Jopo, ja oon homo.


    • ju.u

      sillälailla pojat. olette väärällä palstalla.

    • Anonyymi

      terveiset heilille karjalaan vuosien taakse! mitenkä siinä kävi eräkämppä asiassa? onko kämppä ja kipinämikko sinne löytynyt?
      minä olen koittanut sinua etsiä lapin kairoilta ja kalavesien varsilta mutta ei ole vielä törmätty!
      yksinäisiä on yöpymiset erätulilla olleet mutta ehkä me vielä tavataan! terv: savuton nuuskamuikkunen57.

    • Anonyymi

      harmi kun ei ole aloittajan kanssa oikeassa elämässä tavattu , unessa vain.
      vuosia on jo aloitusviestistä kulunut mutta aihe on silti ajankohtainen.
      toivottavasti et ole kairaan eksynyt.
      hyvää ja aurinkoista syksyä!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe