...Onneksi sai lapsensa pelastettua!!!
Sankari äiti Langinkoskella
11
788
Vastaukset
- hushus
Sankari????? jokainen olisi mennyt perään... oma lapsi kyseessä. ihmettelen vain, miksi mennä jonnee kallioille missä on VAARANA pudota???? kysyn vaan
- ,..,
Totta!
- sympatiat puolella
Kuinkahan he jaksavat?
- Fil.Matr.
Toivon sydämeni pohjasta että äiti ja lapsi selviäisivät. Tuon ikäiset lapset on arvaamattomia ja nopeita liikkeissään, vahinkoja tapahtuu. Kuusivuotias voi käyttäytyä fiksusti kuin kymmenvuotias mutta tehdä virhearviointeja kuin nelivuotias. Ei tällaisesta voi äitiä syyllistää, äiti on tuntemattomanakin minulle rauhanajan suurimpia sankareita. Hän teki käsittämättömän teon pitäessään lapsestaan kiinni läpi koko kosken ja merelle saakka. Aivan uskomatonta. Olen nuorena uinut koskessa huomattavasti pienemmän virtauksen aikaan ja sekin oli äärettömän vaarallista ja vaikeaa, en kertakaikkiaan käsitä mistä äiti on saanut voimat tuohon suoritukseen. En ole uskovainen ihminen mutta rukoilen lapsen ja äidin puolesta.
- SESSE8
Kyllä äiti teki parhaansa mihin kaikki ei olisi pystynyt .EI PIDÄ ARVOSTELLA
- onko tietoa?
mikä on pikkuneidin vointi tällä hetkellä?
- KUULUMISET NYT?
MIKÄ ON PIKKUISEN VOINTI? TIETOA?
- ei kuulu mitään
En ole kuullut. Toivottavasti kaikki on ok.
- hengessä mukana...
ei kuulu mitään kirjoitti:
En ole kuullut. Toivottavasti kaikki on ok.
...kumpa joku osaisi kertoa...
- läheltä seurannut
Kaikki on hyvin. :)
- pohjamutiin vaan
Kuka urpo päästää ipanan liukkaalle kalliolle?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841359- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370808- 142769
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56604