töihin jersey saarelle

työhön nams

syksyllä tarkoitus kahdeksi vuodeksi banaaniviljelmille saksanpaimekoirani kans mennä, tai saaks sinne ees viedä koiria?

entä intternetti tomiiko yhteydet?

kiitos asiallisista vastauksista

9

116

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4512

      Meikä lojuu hieman syrjemmässä, eikä ongelmia ole. Hanki paikallinen yhteys, jossa on roamingsopimus suomalaisen operaattorin kanssa. Ellei kyseinen firma suostu yhteistyöhön, jätä lafka. Suomalaisia uutisia on ajoittain mukava lukea ja jos esimerkiksi viihdyt koirapalstalla, kannattaa hankkiutua asemaan, jossa voit käyttää verkkoa vapaasti. Jersey lienee mielenkiintoinen paikka.

      • Mutta mahtaako

        siellä banaaniköynnöksiä sentään kasvaa? Sehän sijaitsee englannin kanaalissa.


      • ???
        Mutta mahtaako kirjoitti:

        siellä banaaniköynnöksiä sentään kasvaa? Sehän sijaitsee englannin kanaalissa.

        Jersey on Britannian suurin banaanintuoja


      • voi voi voi
        ??? kirjoitti:

        Jersey on Britannian suurin banaanintuoja

        BanaaninTUOJA, ei TUOTTAJA!
        Kaksi aivan eri asiaa! Banaanit kasvavat tropiikissa eikä Jerseyn saari ole tropiikkia!


      • luetun ymmärrys
        voi voi voi kirjoitti:

        BanaaninTUOJA, ei TUOTTAJA!
        Kaksi aivan eri asiaa! Banaanit kasvavat tropiikissa eikä Jerseyn saari ole tropiikkia!

        Heh, se luetun ymmärrys taas paljasti puskiksen :)


      • Kenetköhän
        luetun ymmärrys kirjoitti:

        Heh, se luetun ymmärrys taas paljasti puskiksen :)

        tällä kertaa väität paljastuneen? Nyt kaikki arvauksia kehiin ;) Eniten ääniä saanut ehdokas palkitaan kymmenellä pisteellä ja papukaijamerkillä.


      • työhön nams
        ??? kirjoitti:

        Jersey on Britannian suurin banaanintuoja

        Suurin tuoja sen tiesin. Kuka niin hullu tarkkoja koordinaatteja intternetissä kertoo? mutta lisään tähän, kahdeksi kuukaudeksi banaanin tuottajamaahan, koiran ollessa ystävättäreni hoidossa, loppuaika saarella

        Kiitos kaikille vastaajille


      • piece of cake
        Kenetköhän kirjoitti:

        tällä kertaa väität paljastuneen? Nyt kaikki arvauksia kehiin ;) Eniten ääniä saanut ehdokas palkitaan kymmenellä pisteellä ja papukaijamerkillä.

        Eihän pulonoisa ole ku yx, joka ei ymmärrä lukemaansa .


      • no se tiätty
        Kenetköhän kirjoitti:

        tällä kertaa väität paljastuneen? Nyt kaikki arvauksia kehiin ;) Eniten ääniä saanut ehdokas palkitaan kymmenellä pisteellä ja papukaijamerkillä.

        Se ymmärryksen taidoton, siis se kirjoitus virheellinen, varas, avion rikkoja yms yms, valehtelija tiätty :)


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe