syksyllä tarkoitus kahdeksi vuodeksi banaaniviljelmille saksanpaimekoirani kans mennä, tai saaks sinne ees viedä koiria?
entä intternetti tomiiko yhteydet?
kiitos asiallisista vastauksista
töihin jersey saarelle
9
116
Vastaukset
- 4512
Meikä lojuu hieman syrjemmässä, eikä ongelmia ole. Hanki paikallinen yhteys, jossa on roamingsopimus suomalaisen operaattorin kanssa. Ellei kyseinen firma suostu yhteistyöhön, jätä lafka. Suomalaisia uutisia on ajoittain mukava lukea ja jos esimerkiksi viihdyt koirapalstalla, kannattaa hankkiutua asemaan, jossa voit käyttää verkkoa vapaasti. Jersey lienee mielenkiintoinen paikka.
- Mutta mahtaako
siellä banaaniköynnöksiä sentään kasvaa? Sehän sijaitsee englannin kanaalissa.
- ???
Mutta mahtaako kirjoitti:
siellä banaaniköynnöksiä sentään kasvaa? Sehän sijaitsee englannin kanaalissa.
Jersey on Britannian suurin banaanintuoja
- voi voi voi
??? kirjoitti:
Jersey on Britannian suurin banaanintuoja
BanaaninTUOJA, ei TUOTTAJA!
Kaksi aivan eri asiaa! Banaanit kasvavat tropiikissa eikä Jerseyn saari ole tropiikkia! - luetun ymmärrys
voi voi voi kirjoitti:
BanaaninTUOJA, ei TUOTTAJA!
Kaksi aivan eri asiaa! Banaanit kasvavat tropiikissa eikä Jerseyn saari ole tropiikkia!Heh, se luetun ymmärrys taas paljasti puskiksen :)
- Kenetköhän
luetun ymmärrys kirjoitti:
Heh, se luetun ymmärrys taas paljasti puskiksen :)
tällä kertaa väität paljastuneen? Nyt kaikki arvauksia kehiin ;) Eniten ääniä saanut ehdokas palkitaan kymmenellä pisteellä ja papukaijamerkillä.
- työhön nams
??? kirjoitti:
Jersey on Britannian suurin banaanintuoja
Suurin tuoja sen tiesin. Kuka niin hullu tarkkoja koordinaatteja intternetissä kertoo? mutta lisään tähän, kahdeksi kuukaudeksi banaanin tuottajamaahan, koiran ollessa ystävättäreni hoidossa, loppuaika saarella
Kiitos kaikille vastaajille - piece of cake
Kenetköhän kirjoitti:
tällä kertaa väität paljastuneen? Nyt kaikki arvauksia kehiin ;) Eniten ääniä saanut ehdokas palkitaan kymmenellä pisteellä ja papukaijamerkillä.
Eihän pulonoisa ole ku yx, joka ei ymmärrä lukemaansa .
- no se tiätty
Kenetköhän kirjoitti:
tällä kertaa väität paljastuneen? Nyt kaikki arvauksia kehiin ;) Eniten ääniä saanut ehdokas palkitaan kymmenellä pisteellä ja papukaijamerkillä.
Se ymmärryksen taidoton, siis se kirjoitus virheellinen, varas, avion rikkoja yms yms, valehtelija tiätty :)
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560