12 v tyttö vastailee :)

i help you

Moi, mult saa sit kysyy kaikkee, yritän vastailla kaikkiin kysymyksiin, ja toivon asiallisia :)

67

541

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ittelranteetpienet

      kuinka paksu on sun ranteen ympärys? Koklaisin vähän vertailla. Jos oisit normipainoinen.

      • I help you

        Olen terveydenhoitajan mukaan normaalipainoinen, painan 48 kiloa ja pituuteni on 153, ranteeni ympärys on 15 cm, ei kannata olla huolissaan jos sinulla on ohuempi tai paksumpi käsi, jokaisella on yksilöllinen ruumiin rakenne, esim. toinen on laihempi ja painavampi ja toinen vähän pullukampi ja silti kevyt :)


    • Poika4v

      Miks mun maha on aina kipeä?

      • I help you

        Oletko yrittänyt käydä lääkärissä tai yrittänyt jättää jonkun ruokaaineen pois, suosittelisin että menisit lääkäriin he selvittävät mikä sinulla on.


      • ???

        HALLOO! ONKO SE PÖSILÖ 24/7 PÄIVYSTÄJÄ BAANALLA ?


    • ittelranteetpienet

      Olen aika pahastikkin nyt huolissaan (on muuten sama 15cm) mutta ikäeroa löytyy 5 vuotta yläkanttiin.. mut ei se mitään totuus kirpaiseeeee. Kiitti vastauksesta :)

      • I help you

        Ihan normaali sinulla on, älä ole yhtään huolissasi,tunnen monia 17 vuotiaita joilla on ohuempi käsi, toki jos sinua huolia asiasta voit toki puhua jollekin, mutta minun mielestä se ei ole tarpeen, ihan normaalia :)


      • Yksilöllinen ranne

        Se voi riippuu siit ranteen luusta :D et ehk ei ny läskii kuitenkaa :D


    • Nellymayja

      Miks mul on verta pissas ja sattuu?

      • I help you

        Luulen että sinulla on vietsaputken tulehdu, mene sairaalaan, tuo on jo aika huolestuttavaa.
        Eikä se ole noloa, yksi pissanäyte vain.


    • Dataa

      Onko noloa jos itkee yleisellä paikalla?

      • I help you

        Ei, kaikki saa ilmaista omat tunteensa, eikä siinä ole mitään noloa.


    • Tyttöönn

      Onks noloo onkia?

      • I help you

        Vastaus Tyttöönnlle.

        Lol, miksi olisi :D


    • Läskityttä

      Oonx mä läski, oon 167pitkä ja 24 kg oon omasta mielwstäni iha sairaan läski.

      • I help you

        Vastaus Läskityttälle

        Ei kukaan voi olla noin kevyt suhteessa pituuteen, en edes usko että olet aito.


    • I help you

      Vastailen kaikkien kysymyksiin viimeistään päivän sisällä :)

      • pööööööööö.

        Vastailen kaikkien kysymyksiin viimeistään päivän sisällä :)


      • ?????????

        HALLOO! ONKO SE PÖSILÖ 24/7 PÄIVYSTÄJÄ BAANALLA ?

        Luulen että sinulla on vietsaputken tulehdu, mene sairaalaan, tuo on jo aika huolestuttavaa.
        Eikä se ole noloa, yksi pissanäyte vain.


    • kaapo

      miks mä en oo asiallinen? johtuuks se siit et mä vedin tänää es sijasta mf?

      • I help you

        Vastaus Kaapolle ja muille "trolleille"

        tämä on viimeinen vastaus jonka vastaan asiattomaan kysymykseen.


      • ???
        I help you kirjoitti:

        Vastaus Kaapolle ja muille "trolleille"

        tämä on viimeinen vastaus jonka vastaan asiattomaan kysymykseen.

        HALLOO! ONKO SE PÖSILÖ 24/7 PÄIVYSTÄJÄ BAANALLA ?


    • epätoivoiben

      mun mutsi on iha kauhee. oon alkanu viiltelee itteeni ja meinaan tehä itsarin. mua myös kiusataa koulus ja syrjitää. mitä mun pitäis tehä?

      • I help you

        Vastaus epätoivoibenille

        Mikä sun äidissä on vikana, sun kannattais kertoo jollekin, älä missään nimessä tee itsaria älä jooko viiltelekään sul on viel eämäedessä, uskon et sä oot ihan kiva, mut käy vaikka terkkarilla huomenna, niin voit kertoo asiast.Ei sun oo pakko sanoo viiltelyst, kunhan lopetat sen, ei itseensä satuttaminen auta, muakin on kiusattu.


      • I help you
        I help you kirjoitti:

        Vastaus epätoivoibenille

        Mikä sun äidissä on vikana, sun kannattais kertoo jollekin, älä missään nimessä tee itsaria älä jooko viiltelekään sul on viel eämäedessä, uskon et sä oot ihan kiva, mut käy vaikka terkkarilla huomenna, niin voit kertoo asiast.Ei sun oo pakko sanoo viiltelyst, kunhan lopetat sen, ei itseensä satuttaminen auta, muakin on kiusattu.

        Ja vielä, yleensä kiusatuista on tullut suosittuja aikuisena ja kiusaajista ei ole kuulunut mitään, kerro asiasta, ja tsemppiä!


    • Tyttililku

      Auttakaa,ku mul kasvaa mustia viiksikarcoja

      • I help you

        Se on yleistä naisillakin, nypi karvat pois pinsetillä, voit toki tehdä vaikka sokeroinnin :)


    • Ty10

      Minkä ikäsenä sul alko kuukautiset, oon 10 ja mulla alko eilen

      • I help you

        Mul ei oo vielä alkanu, mut on täysin normaalia että ne alkaa eriajassa tunnen ihmisiä joilla alkoi 8—17 vuotiaina alkanut :)


    • Gothus

      Onks noloo jos muut tytöt kuuntelee one directionia ja mä marilyn mansonia?

      • I help you

        Ei ole, itsekkin tykkään enwmmän marilyn mansonista :)


    • Korootsy

      Kuuluuko terskan olla esinahkan alla?

      • I help you

        Ei, vaan päällä :D


    • I help you

      Mua alkaa ahdistaa tommoset D:
      En toivo asiattomia!

    • orkku2

      Haluaisitko 15V. pojalta munaa? Täällä ois tarjota! :)

      Mulla seisoo, kun mä aattelem sua ja sun kireetä.

      • I dont help you

        Sä oot idiootti!


      • hah............

        HALLOO! ONKO SE PÖSILÖ 24/7 PÄIVYSTÄJÄ BAANALLA ?

        Mulla seisoo, kun mä aattelem sua ja sun kireetä.


    • Älä ole mitä et ole!

      Luuletko olevas joku psykologi?

      • I help you

        En, miks luulisin :D


    • sheivaapoes

      Pidätkö jos pojat ajelevat intiimialuuen karvoituksen?

      • I help you

        Yök :D hei oon vast 12!!!!!!


    • oletko ikinä pissannut seisten? entä kuinka pitkälle pystyt pissaamaan? haluan vain tietää, miten tytöt voivat pissata

      • I help you

        Oon koittanu joskus ennen ku meen suihkuu. Jäi vaan seinät haisee ja äiti ihmetteli ja luuli et viemäri vaa haisee pahalle :D
        Mutta joo asiallisempii kyssäreit kiitti


      • KUSIT SEINÄÄN?!
        I help you kirjoitti:

        Oon koittanu joskus ennen ku meen suihkuu. Jäi vaan seinät haisee ja äiti ihmetteli ja luuli et viemäri vaa haisee pahalle :D
        Mutta joo asiallisempii kyssäreit kiitti

        kusit seinään? mikset huuhdellu sitä pois? jätitkö sen äidin työksi? hyhhyi..


      • ???
        I help you kirjoitti:

        Oon koittanu joskus ennen ku meen suihkuu. Jäi vaan seinät haisee ja äiti ihmetteli ja luuli et viemäri vaa haisee pahalle :D
        Mutta joo asiallisempii kyssäreit kiitti

        HALLOO! ONKO SE PÖSILÖ 24/7 PÄIVYSTÄJÄ BAANALLA ?

        Luuletko olevas joku psykologi?


    • Firegirl

      Mua häirittee myöskin noi asiattomat viestit. D: oon menossa turkkiin ja haluisin ostaa jonku kivan laukun.. mietin louis vuittonin laukkua, mutta melkee kaikii sanoo et feikit on rumia.. mun mielest ei oo ja kuka tuhlais tonneja yhteen laukkuun..oon itekin 12v, onks sul mesee ja mis asut? =) tyttö myöskin :D

      • Swagg;))

        Osta vaan jos haluut. Ittelle kelpaa Guessin laukutki koska ne ei oo niin hirveen kalliita.


    • Paavoll

      Ootko seksikäs?

      :)

      • I help you

        Kukkakepiks kutsuu :P


    • oletko koittanut pissata pitkälle?

    • boy14....

      Otatko suihi 14v pojalta?

      • I help you

        Suihi? Puhutko jotain kiinaa...? suihing kamikazu


    • I help you

      Wtf?

      Tänne on vastailtu mun nimimerkillä :D

    • ???

      HALLOO! ONKO SE PÖSILÖ 24/7 PÄIVYSTÄJÄ BAANALLA ?

    • aykjry

      up

      • Normi?????1936

        Musta on iha kiva kun vastailet näille ihmisille! No oonko normi jos oon 11.v pian 12.v ja 164cm ja 54kg, rinnat 70B? Onks mun rinnat liian pienet vai suuret mun ikäiselle?


    • Poju

      Toisilla on vankempi kroppa tai isot luut ei häpeiltävää

    • mukko

      olisko susta kiva nukkuu samas sängys pojan kans?

      • i help you

        joo on aika monta kertaa tullu nukuttuukki siinä mieles


    • 13vpoika

      oon 153cm pitkä painan 53kg oonko ylipainoinen pelaan jääkiekkoo ja motocrossii

    • poika 12v

      miten kysyä alaks tytöltä ??? osaatko tyttönä vastata

      • I help you

        No oon nyt aito ja en osaa vastata, sorit vaa sidde


    • poika 12v

      miten kysyä alaks tytöltä???

    • jshekblebek

      onko normaalia jos pystyy laukeeman joka 7 minuutti (oon.poika enkä trolli)

    • tnje6a

      oletko viel täälä?

    • faefaefaefaef

      1. Ootko neitsyt
      2. jos et niin miten oot harrastanu seksiä-^
      3. Itsetyydytätkö ?
      4. ^jos teet , niin miten?
      5. käytätkö apuvälineitä?
      6. Mikä on pervoin juttu mitä olet tehnyt?
      7. onko sinulla mielestäsi isot tissit? ja oletko niihin tyytyväinen?
      8. minkä lainen karvoitus alapäässä vai onko ollenkaan ?
      9. Fantasiasi ?
      10. Mittasi ?
      11. Mitä kaikkea oot tunkenut sun pilluun?
      12. Mitä kaikkea oot tunkenu sun anaaliin?
      13. Kiihottaisiko olla seksuaalisesti vanhemman pojan dominoitavana ( ei siis minkään vanhuksen vaa esim17v-19v pojan en kyl ite oo mut kiinnostaa)
      14. Haluaisitko harrastaa seksiä juuri nyt ?
      15. haluatko harrastaa anaali seksiä ?
      16. KIK ? pistä sun KIK jos sul on :)

      • i help you

        1. En
        2. Anaalii eilen :)
        3. Juu
        4. Sormilla
        5. En
        6. No ei kylläkään mikään
        7. No ei hirveen. En.
        8. Sheivattu
        9. Toteutu eile ;)
        10. 153cm 48kg
        11. Sormia
        12. Sormii ja yhen ihanan penis ;)
        13. Joo ja just eilen :)
        14. Juu
        15. Joo ja oon jo.
        16. Ei oo :(


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe