Asuntovälitys Riihimäellä.

Tietooni on tullut tapaus, jossa asuntovälittäjä hakee asiakkailleen epäterveellä tavalla asuntoja, kuin tilauksena. Itselleni kävi niin, että jälkikäteen kun omakotikaupoista ei tahtohnut tulla tuon taivaallista, kuulin miten ko. välittäjä toimi. Hyvä esimerkki oli kun välittäjän oma työntekijä ilmoitti meidänkin taloa katsomaan tulleelle, kun tämä kyseli eräästä toisesta omakotikohteesta, että ei kannata mennä ja selitti miksi ei. Oli sellaista tekstiä, että ei pitäisi kuulua hyvään kauppiastapaan.

Meidän tapauksessamme jälkikäteen kuulin, mitä omakotitalostamme oli ostajalle kerrottu. Kaiken huippu oli, kun tapasin omakotitalomme ostajan ennenkuin muutin sieltä muualle. Ostaja oli kysynyt, miksi ei hänelle tahdottu myydä, niin kyseisen välittäjän työntekijä oli vastanut, että "kiellettiin myymästä"!

Nyt olin yhteydessä erääseen tuttavaani, joka myy osakettansa, hän kertoi, miten ostajakandinaatti oli ollut erittäin kiinnostunut ja hän itse oli varma, että sai osakkeensa myytyä. Kahta tuntia ennen kuin piti kaupat allekirjoittaa, tuli soitto välittäjältä, että kauppa peruttu?!

Tässä on jälleen esimerkki tämän välittäjän motiiveista, kun kysymyksessä oli hyvin harvinainen osake myynnissä, niin ainoa asia joka on varma, on se, että tämä kauppias on kiero. Nimeä en sano, mutta harmittaa pirusti kun hänen takiaan menetin turhaan n. toistakymmentä tuhatta euroa.
Selitin ystävälleni, että kohta sinä alennet myyntihintaa ja jos tarpeeksi, niin ostaja löytyy kyllä heti. Ystäväni kyllä sanoi että ei hän alenna, kun ei ole pakko myydä.

Tarvittaessa voin kyllä todistaa että näin hän näitä kauppoja hieroo!

Olkaa Riihimäkeläiset tarkkoina ja seuratkaa jos olette myymässä osakettanne tai oma. .kotitaloanne, että miten välittäjänne toimii. Kyllä siellä Riihimäellä on kunnollisiakin asunnonvälittäjiä.

5

850

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sirpaeast

Kiinteistönvälitys on alana kohtuullisen epäluotettavan toiminnan maineessa.
      Liikaa kähmintää ja "keinoja kaihtamatta" aikaansaatuja kauppoja.
      Ei pidä hirveästi ihmetellä toimintatapoja varsinkin kun kauppa
      on hyytymässä oikein kunnolla. Yksi hyvä vaihtoehto on myydä asuntonsa itse.
      Ei niin vaikeaa kuin luullaan.

• soontuttujuttu

Alkaako s kirjaimella?

• Jace44

Kaksi osaketta olen myynyt ja kolme ostanut. Kaikki kolme kauppaa olen
      tehnyt eri välittäjän kautta; muistaakseni Sainion en ja suurin syy tais olla,
      että sillä arviot on täysin alakanttiin ja palvelussakin olis petraamista, kun
      akka suurinpiirtein kynnyksellä piipahtaa. Millähän vitulla se muuten elää,
      vai just sillä, kun ei oikein mairittele.

• hjkas
    • Tämä kiinteistön välittäjä ei pystynyt myymään omakotilaoani, koska vedätti, niin minua kuin henkilöä, joka lopultakin sen taloni osti. tosiaan se alkaa s kirjaimella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6798
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      1209
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1011
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      881
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      47
      814
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      59
      794
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      774
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      761
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      716
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      713
    Aihe