Tietooni on tullut tapaus, jossa asuntovälittäjä hakee asiakkailleen epäterveellä tavalla asuntoja, kuin tilauksena. Itselleni kävi niin, että jälkikäteen kun omakotikaupoista ei tahtohnut tulla tuon taivaallista, kuulin miten ko. välittäjä toimi. Hyvä esimerkki oli kun välittäjän oma työntekijä ilmoitti meidänkin taloa katsomaan tulleelle, kun tämä kyseli eräästä toisesta omakotikohteesta, että ei kannata mennä ja selitti miksi ei. Oli sellaista tekstiä, että ei pitäisi kuulua hyvään kauppiastapaan.
Meidän tapauksessamme jälkikäteen kuulin, mitä omakotitalostamme oli ostajalle kerrottu. Kaiken huippu oli, kun tapasin omakotitalomme ostajan ennenkuin muutin sieltä muualle. Ostaja oli kysynyt, miksi ei hänelle tahdottu myydä, niin kyseisen välittäjän työntekijä oli vastanut, että "kiellettiin myymästä"!
Nyt olin yhteydessä erääseen tuttavaani, joka myy osakettansa, hän kertoi, miten ostajakandinaatti oli ollut erittäin kiinnostunut ja hän itse oli varma, että sai osakkeensa myytyä. Kahta tuntia ennen kuin piti kaupat allekirjoittaa, tuli soitto välittäjältä, että kauppa peruttu?!
Tässä on jälleen esimerkki tämän välittäjän motiiveista, kun kysymyksessä oli hyvin harvinainen osake myynnissä, niin ainoa asia joka on varma, on se, että tämä kauppias on kiero. Nimeä en sano, mutta harmittaa pirusti kun hänen takiaan menetin turhaan n. toistakymmentä tuhatta euroa.
Selitin ystävälleni, että kohta sinä alennet myyntihintaa ja jos tarpeeksi, niin ostaja löytyy kyllä heti. Ystäväni kyllä sanoi että ei hän alenna, kun ei ole pakko myydä.
Tarvittaessa voin kyllä todistaa että näin hän näitä kauppoja hieroo!
Olkaa Riihimäkeläiset tarkkoina ja seuratkaa jos olette myymässä osakettanne tai oma. .kotitaloanne, että miten välittäjänne toimii. Kyllä siellä Riihimäellä on kunnollisiakin asunnonvälittäjiä.
Asuntovälitys Riihimäellä.
5
850
Vastaukset
- sirpaeast
Kiinteistönvälitys on alana kohtuullisen epäluotettavan toiminnan maineessa.
Liikaa kähmintää ja "keinoja kaihtamatta" aikaansaatuja kauppoja.
Ei pidä hirveästi ihmetellä toimintatapoja varsinkin kun kauppa
on hyytymässä oikein kunnolla. Yksi hyvä vaihtoehto on myydä asuntonsa itse.
Ei niin vaikeaa kuin luullaan. - soontuttujuttu
Alkaako s kirjaimella?
- Jace44
Kaksi osaketta olen myynyt ja kolme ostanut. Kaikki kolme kauppaa olen
tehnyt eri välittäjän kautta; muistaakseni Sainion en ja suurin syy tais olla,
että sillä arviot on täysin alakanttiin ja palvelussakin olis petraamista, kun
akka suurinpiirtein kynnyksellä piipahtaa. Millähän vitulla se muuten elää,
vai just sillä, kun ei oikein mairittele. - hjkas
markkinoille on tullut uusvanha kiinteistönvälittäjä:
https://www.huutokaupat.com/fi/v/44123 Tämä kiinteistön välittäjä ei pystynyt myymään omakotilaoani, koska vedätti, niin minua kuin henkilöä, joka lopultakin sen taloni osti. tosiaan se alkaa s kirjaimella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236798Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka231011- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47814Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59794Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93774Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38761Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713