Eli oon 14.v tyttö jonku ajan päästä 15.v!
Eli voiko teijän mielestä tyttö harrastaa ihan kunnolla jäkistä??? treeneissä ja peleissä käyn paljon
Niiheivoiko?
5
<50
Vastaukset
- jääkiekkoa<3
Elikkä eniten haluan vastauksen siihen että.voiko siitä haukkua että harrastan sitä... ja saan/oon paljon sen takia pois koulusta ko on niitä pelejä
- jääkiekko
Hei nii onko outoo? ko kovin moni tyttö ei sitä harrasta.. mutta mä tykkään siitä varmaan perheen ja suvun takia tullu mulla kanss toi jäkis into(;
- hocckkeeyy
itekki oon 14 ja oon aina halunnu harrastaa jääkiekkoo..mutten oo koskaa voinu koska asun semmosessa paikassa missä sitä ei oikeen voi harrastaa ja lähin luistelupaikka on josnku....40km päässää ja seki vaa talvella...että oo onnelline jos voi harrastaa sitä jos oikeesti tykkäät siiitä..koska mä en voi vaikka tykkäään siit iha älyttömästi..:c
- Looollll
Yritätkö jotenkin esittää vai..?
- :DD
:D en
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416