Taas tuo banneri

Siljalla tietenkin!

Kyllä myyjä tietää mitä myy.

Mainos nettivulta:

"
Päivä Tukholmassa -risteilyt Helsingistä
alk./hytti 36 €
Silja Line
yhdessä ohoi
"

Ei sanaakaan mistään muusta yhtiöstä.

Aivan - Siljalla Hesasta ja Turusta Tukholmaan.
Toinen vaihtoehto olisi Viking Line.
Kolmatta vaihtoehtoa päiväristeilylle Tukholmaan ei ole.

15

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä ihmettelemistä

      Myyjä myy mitä markkinoija (tallinksilja) tarjoaa sille myytäväksi

      • Siljalla tietenkin!

        Mikä tallinksilja. Myyjänä on Silja.


      • Kylmä todellisuus
        Siljalla tietenkin! kirjoitti:

        Mikä tallinksilja. Myyjänä on Silja.

        YLEISTÄ YRITYSTIETOA TALLINK SILJA OY:STÄ

        Vaihteen puhelinnumero: (09) 18041
        Yrityksen Y-tunnus: 0114296-7
        Internet: www.tallinksilja.fi
        Facebook:
        Silja Line Suomi: www.facebook.com/siljaline
        Tallink Suomi: www.facebook.com/tallinksuomi
        Sähköposti: etunimi.sukunimi(at)tallinksilja.com
        Pääkonttorin käyntiosoite: Tyynenmerenkatu 9, 00220 Helsinki
        Postiosoite/laskutusosoite: Tallink Silja Oy, PL 100, 00181 Helsinki
        Verkkolaskuosoite: TE003701142967 (Operaattoritunnus 003701011385)
        Laskut pdf-muodossa: accounting.espoo(at)tallinksilja.com

        Lopputulos:
        näyttää siljalla olevan facebookissa jotain,
        muualla sitä ei näemmä noteerata,
        aina vain tallink siljaa


      • Siljalla tietenkin!
        Kylmä todellisuus kirjoitti:

        YLEISTÄ YRITYSTIETOA TALLINK SILJA OY:STÄ

        Vaihteen puhelinnumero: (09) 18041
        Yrityksen Y-tunnus: 0114296-7
        Internet: www.tallinksilja.fi
        Facebook:
        Silja Line Suomi: www.facebook.com/siljaline
        Tallink Suomi: www.facebook.com/tallinksuomi
        Sähköposti: etunimi.sukunimi(at)tallinksilja.com
        Pääkonttorin käyntiosoite: Tyynenmerenkatu 9, 00220 Helsinki
        Postiosoite/laskutusosoite: Tallink Silja Oy, PL 100, 00181 Helsinki
        Verkkolaskuosoite: TE003701142967 (Operaattoritunnus 003701011385)
        Laskut pdf-muodossa: accounting.espoo(at)tallinksilja.com

        Lopputulos:
        näyttää siljalla olevan facebookissa jotain,
        muualla sitä ei näemmä noteerata,
        aina vain tallink siljaa

        "muualla sitä ei näemmä noteerata,"

        Harvinaista tyhmyyttä. Ei edes näe bannereita, jotka ovat tälläkin sivulla aina välillä.

        Jep. Matkusta sinä vaikka millä, minä SIljalla ja hyvin menee.


      • Kylmää todellisuutta
        Siljalla tietenkin! kirjoitti:

        "muualla sitä ei näemmä noteerata,"

        Harvinaista tyhmyyttä. Ei edes näe bannereita, jotka ovat tälläkin sivulla aina välillä.

        Jep. Matkusta sinä vaikka millä, minä SIljalla ja hyvin menee.

        Niin en ole mainostuksen uhri. ei tyhmyyttä vaan ajatteluvaisuutta
        Silja linella ei ole edes verkkosivuja josta matkan voisi hankkia,
        matkusta siinä nyt siten "siljalla"

        Kyllä tuo tallink silja on varmempi vaihtoehto, sillä on verkkosivutkin jonka kautta voi varailla matkansa.

        katsos se bannerisi on tietenkin tallink siljan markkinointiosastolta peräisin,
        Silja Linella kun ei oleenään mitään itsenäistä toimintaa armon vuonna 2013
        tämän tietäisit jos seuraisit aikaasi


      • Siljalla tietenkin!
        Kylmää todellisuutta kirjoitti:

        Niin en ole mainostuksen uhri. ei tyhmyyttä vaan ajatteluvaisuutta
        Silja linella ei ole edes verkkosivuja josta matkan voisi hankkia,
        matkusta siinä nyt siten "siljalla"

        Kyllä tuo tallink silja on varmempi vaihtoehto, sillä on verkkosivutkin jonka kautta voi varailla matkansa.

        katsos se bannerisi on tietenkin tallink siljan markkinointiosastolta peräisin,
        Silja Linella kun ei oleenään mitään itsenäistä toimintaa armon vuonna 2013
        tämän tietäisit jos seuraisit aikaasi

        Aha, siis kun matkustan Siljalla, ei minulla eikä niillä parillatuhalla muullakaan ole laivaa alla, emme syö mitään, vaikka maha täyttyy, emme nuku missään emmekä joraa missään, sillä mitään ei ole.

        Mutta kummasti me vaan olemme laivassa, syömme ja juomme, pistäydymme vaikka saunassa tai ostoksilla. Siis sinun mukaasi paikassa, jota ei ole.

        Miksi kummassa pienveneilijät väistävät kuviteltua laivaa?


      • todellisuus edelleen
        Siljalla tietenkin! kirjoitti:

        Aha, siis kun matkustan Siljalla, ei minulla eikä niillä parillatuhalla muullakaan ole laivaa alla, emme syö mitään, vaikka maha täyttyy, emme nuku missään emmekä joraa missään, sillä mitään ei ole.

        Mutta kummasti me vaan olemme laivassa, syömme ja juomme, pistäydymme vaikka saunassa tai ostoksilla. Siis sinun mukaasi paikassa, jota ei ole.

        Miksi kummassa pienveneilijät väistävät kuviteltua laivaa?

        ne laivat ovat talink siljan joissa lukee silja line kyljessä
        todellisuudessa siis matkustat tallink siljalla vaikka muuta haluat kuvitella.
        ei se siitä tallink siljasta miksikään muutu,
        vaikka miten vänkäisit.


      • vääristelystä:
        Siljalla tietenkin! kirjoitti:

        Aha, siis kun matkustan Siljalla, ei minulla eikä niillä parillatuhalla muullakaan ole laivaa alla, emme syö mitään, vaikka maha täyttyy, emme nuku missään emmekä joraa missään, sillä mitään ei ole.

        Mutta kummasti me vaan olemme laivassa, syömme ja juomme, pistäydymme vaikka saunassa tai ostoksilla. Siis sinun mukaasi paikassa, jota ei ole.

        Miksi kummassa pienveneilijät väistävät kuviteltua laivaa?

        mistä olet lukenut tämän väitteesi tueksi jotain

        "Mutta kummasti me vaan olemme laivassa, syömme ja juomme, pistäydymme vaikka saunassa tai ostoksilla. Siis sinun mukaasi paikassa, jota ei ole"

        olisiko luetun ymmärrys tehnyt tepposet, lueppa uudelleen viesti, huomannet siinä mainitun todellisuudessa ettei silja linella ei ole mitään itsenäistä toimintaa,
        et siis matkusta silja linen aluksilla vaan tallink siljan aluksilla,

        vai vääristelitkö tekstin mielessäsi itsellesi mieleiseksi ....


      • Siljalla tietenkin!
        vääristelystä: kirjoitti:

        mistä olet lukenut tämän väitteesi tueksi jotain

        "Mutta kummasti me vaan olemme laivassa, syömme ja juomme, pistäydymme vaikka saunassa tai ostoksilla. Siis sinun mukaasi paikassa, jota ei ole"

        olisiko luetun ymmärrys tehnyt tepposet, lueppa uudelleen viesti, huomannet siinä mainitun todellisuudessa ettei silja linella ei ole mitään itsenäistä toimintaa,
        et siis matkusta silja linen aluksilla vaan tallink siljan aluksilla,

        vai vääristelitkö tekstin mielessäsi itsellesi mieleiseksi ....

        Joo, matkusta sä vaan yhtiöllä.

        Minä matkustan laivalla!


      • matkustellaan
        Siljalla tietenkin! kirjoitti:

        Joo, matkusta sä vaan yhtiöllä.

        Minä matkustan laivalla!

        ... niin ja se laivasi on tallink siljan
        tallink silja taas kuuluu yritys ryppääseen nimeltä tallink.

        silja linella ei ole minkäänlaista itsenäistä toimintaa

        sinä matkustat laivalla, munä vaadin laivalla myös palveluita, niitä ei pelkkä laiva pysty tarjoamaan, silja line laivoilla palvelu tulee tallink siljan toimesta.

        ei se siitä tallink siljasta miksikään muutu, vaikka vielä vänkkötäsi jatkat/jatkaisit


      • Siljalla tietty!
        matkustellaan kirjoitti:

        ... niin ja se laivasi on tallink siljan
        tallink silja taas kuuluu yritys ryppääseen nimeltä tallink.

        silja linella ei ole minkäänlaista itsenäistä toimintaa

        sinä matkustat laivalla, munä vaadin laivalla myös palveluita, niitä ei pelkkä laiva pysty tarjoamaan, silja line laivoilla palvelu tulee tallink siljan toimesta.

        ei se siitä tallink siljasta miksikään muutu, vaikka vielä vänkkötäsi jatkat/jatkaisit

        Silja lukee laivan kyljessä ja hytissä.

        Eikä sillä laivan omistuksella ole mitään väliä. Omistakoon vaikka Korean Kim, kunhan on tasoa kylliksi. Ja itse asiassa, ei sitä paattia mikään TallinkSilja edes omista!

        Matkusta sinä vaan kuvitteellisella varustamollasi, minä matkustan laivalla.


      • mainostamisesta
        Siljalla tietty! kirjoitti:

        Silja lukee laivan kyljessä ja hytissä.

        Eikä sillä laivan omistuksella ole mitään väliä. Omistakoon vaikka Korean Kim, kunhan on tasoa kylliksi. Ja itse asiassa, ei sitä paattia mikään TallinkSilja edes omista!

        Matkusta sinä vaan kuvitteellisella varustamollasi, minä matkustan laivalla.

        "Siljalla tietty!"

        sponsored, owner by tallink silja

        ota yhteyttä jos ne maksais tallinkilla tuosta nasevasta lauseesta sinulle vaivan palkkaa, silja linellehan sitä et voi esittää koska se on vain yhdeksän kirjainta laivan kyljessä, ilman mitään itsenäisiä toimintoja.
        ................................................................................................................

        niin, ei laivaa tarvitse omistaa liikennöidäkseen sillä, sen voi vaikka vuokrata tallink konsernin sisäisillä toimilla ja omistaja on kuitenkin tuo vihaamasi tallink.

        Varustamot eivät ole kuvitteellisia, ne ovat todellisia


      • Siljalla tietenkin!
        mainostamisesta kirjoitti:

        "Siljalla tietty!"

        sponsored, owner by tallink silja

        ota yhteyttä jos ne maksais tallinkilla tuosta nasevasta lauseesta sinulle vaivan palkkaa, silja linellehan sitä et voi esittää koska se on vain yhdeksän kirjainta laivan kyljessä, ilman mitään itsenäisiä toimintoja.
        ................................................................................................................

        niin, ei laivaa tarvitse omistaa liikennöidäkseen sillä, sen voi vaikka vuokrata tallink konsernin sisäisillä toimilla ja omistaja on kuitenkin tuo vihaamasi tallink.

        Varustamot eivät ole kuvitteellisia, ne ovat todellisia

        Laiva on todellinen, varustamo on kasa oikeuksia.

        Matkusta sinä vaan kuvitteellisella varustamollasi, minä matkustan laivalla.


    • Siljalla tietty!

      Toinen samantyyppinen banneri, jossa kauppaajana edelleen Silja. Nyt Silja toteaa: Facebookissa et voi halata, risteilyllä voit.

      Tuon takia minä en käsitä koko lärvivihkoa.

    • Siljan.risteily

      Risteily Siljalta.

      Vahinko että Värtan on niin kaukana keskustasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe