Olen mielenkiinnolla (uutena "jäsenenä") seurannut keskustelua Samin surmaajasta. Itse muistan tapauksen, olinhan Samin ikäinen. En olisi kuitenkaan varma tekijästä tällä foorumilla esitetyillä "eväillä".
Samin koulussa on ollut ehkä 100-300 oppilasta. Jokainen näistä tietää surmaajan ja jokainen on kertonut miehilleen, vaimoilleen, kavereilleen jne. tapauksesta. Eli kyllä moni tietää tekijän aivan sata varmasti,
Eniten minua kuitenkin ihmetyttää tämä kaveri joka (yleensä nelikirjaiminen nimi joskus jopa viisi) aina kehoittaa "rest the case". Jos selaatte alaspäin viimeiset 50 keskustelua aiheesta "rest the case" tyyppi on aina mukana nimellä pete, kake, jore, hore, qwere, tore jne...
MIKSI ? Mikä mies olet ? Mikset halua asiasta keskusteltavan? Nykyään saa jo Venäjälläkin sanoa että kuppa söi Leninin aivot kuolematta. Miksei Suomessa saa puhua tälläisestä asiasta?
Samin murhaajan salaaja
5
2474
Vastaukset
- Hesalainen
(Ainakin) mainitsemasi koulu ja koko Kannelmäki joka on elänyt ja ollut tietoinen ympäristöstä v. 84. eli n. 7 vuotiaasta ylöspäin. Nuorimmille tietysti "jännä juttu" jäänyt mieleen vielä ehkä paremminkin.
Asiassa nyt taitaa olla kuten henkirikoksissa muutenkin niin vähän sellainen jännitysmomentti enemmänkin taas noussut pintaan kun koskaan ei paljastettu nimiä tai muitakaan tietoja julkisuudessa. Epäselvät tapaukset taitavat kiinnostaa maailman tappiin saati jos rikos on edelleen avoin. Kertoohan jotain millaisen jo pelkän myyttiarvon jotkut vuosikymmeniä vanhat selvittämättömät henkirikokset ovat saaneet.
Mutta vähän sellainen ilmiö maailmassa että sille ei mitään mahda. - horo
anteeksi että kysyn mutta kuka sami? ja miksi asia noussut nyt pinnalle?
- Sam the Man
niin...
- samaa mieltä
..kokoajan jarruttaa keskustelua..kake, köpe, tepa, rake..jne
- Oletkos muitakin tappanut
Itsekö se tappaja yrittää hillitä keskustelua?
Ei 12-vuotista lasta pidäkään tuomita, vaan panna hoitoon/valvontaan vuosikausiksi, mutta hänen aikuistuttuaan menneisyys tulee kyllä esiin ennemmin tai myöhemmin. Ja hyvä on niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275