Renault Laguna 2006 ei käynnisty

Pikku-Tintti

Eli Rellu ei tänä aamuna käynnistynyt. Valot syttyy kojelautaan hienosti, mutta kun Startti -nappulaa painaa, niin vain naksahtaa. Vaihdekeppi tuntui heti aluksi todella jäykältä (kuin muurattu), kun sitä yritin laittaa vapaalle. No sitten sain vapaalle ja Start napin kimppuun ja em. naksutus vain tuloksena.

Olisiko jollain tietoa miten kallis remppa tällä kertaa?

-Jyri-

Renault - Halpa ostaa, kallis pitää.

12

459

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heitä roskiin

      tulee halvemmaksi.

    • hoho ho

      Akku...? Ja vaihdekepin liikuttelua helpottaa kummasti, kun painaa kytkinpolkimen pohjaan.

      Mutta epäilisin, että kyseessa on Rellun sijasta eräs takaisinkutsuistaan tunnettu japanilainen...

    • kolo

      mulla sähköisessä rattilukossa oli vika,mut se ilmotteli jotain steering vikaa,korjasin itte induktiivisen anturin vastakappale oli hävinnyt,siellä möykyn sisällä,kustannukset 0 ekee,ohuesta messinkilevystä pieni pala riitti.

    • WC-4

      Pitäisi olla kaikkien tiedossa että Ranskalaisilla rimpuloilla ei tee mitään ja Rellu
      ei ole kärkipäästä kolmesta Ranskalaisesta automerkistä, jo 50 luvun ryppypeppu
      oli niitä huonoimpia autoja mitä ikinä on valmistettu vain ryssän Jalta menee ohi.

      • jälkeen_jäänyt

        Onko sun kokemukset Relluista 50-luvulta? Ja täällä lauot kokemuksiasi! Nyt on vuosi 2013...


    • No, miksi?

      jos Renault on hyvä auto, niin miksi sitten niin paljon negatiivista tästä merkistä. Itse tiedän vastauksen, mutta ihmettelen, miksi jääräpäisesti valtavalla volyymilla puolustellaan täyttä pazkaa? Miksi, miksi ja miksi, Mikä tekee renusta niin mahtavan olisi mielenkiintoista tietää. Itselläni pelkkää negatiivista kokemusta Renaultista, eikä moni muukaan sitä laatu autona pidä, vikoja, ongelmia, rahan memoa, epävarmuutta, korjaamista, kai se jonkin mielestä sitten on hauskaa ja kuuluu hienoon elämään, itse olen erimieltä. Auton pitää kestää ja palvella, Renault ei sitä tee, siksi ei kukaan autoa oikeasti tarvitseva esim. ammattiautoilija renua hanki, koska pitää päästä aamulla töihinkin.

      • no mietippä

        Tuossa kirjoituksessasihan juuri paljastit että et tiedä Relluista mitään. Ei niissä ole vikoja, rahan menoa, epävarmuutta tai korjaamista sen enempää kuin muissakaan autoissa. Mene sinä ajelemaan sillä japsirimpulallasi, mutta pidä ratista kiinni ja varaudu takaisinkutsuihin. Niitä ja ruostettahan japseissa riittää...


    • Kaukana rimpuloista

      Yli puolimiljoonaa km ajoin Samurailla ja nyt vanha Vitara, halpoja kilometrejä takana, kun ei ole tarvinnut korjata ylimääräistä, kuten oli laita renun kohdalla. Ruostuminen johtuu oloista ja miten suojattu, meren lähellä autot ruostuu enemmän, minäpä ähäkutti asun keski lapissa.*

      • kkkkkkkkkkkk

        Mikä sua, Sukisuki-mies, vetää jatkuvasti Rellu-palstalle? Tuota samaa satua aina vaan jauhat


      • Koska olen
        kkkkkkkkkkkk kirjoitti:

        Mikä sua, Sukisuki-mies, vetää jatkuvasti Rellu-palstalle? Tuota samaa satua aina vaan jauhat

        sydänjuuria myöden kärsinyt renun vuoksi, en haluaisi, että kukaan toinen kokisi samaa kuin minä. Nyt kuitenkin iloisesti onnellinen, ei tänne maseentuneet jaksa kirjoitella kovinkaan paljon.


    • Volveristi

      Naapurin 2005 V70 korjattiin 6500€ hinnalla. (Eikä ollut kolarikorjaus)

      Työkaverin Diesel Volvon konetta ei saa merkkihuoltokaan toimimaan kunnolla.

      Mutta Volvo ja Relluhan ovatkin kompuksessa

    • laguna 07

      Joko on vika selvinnyt?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5228
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3397
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1532
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      185
      1399
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      759
    Aihe